Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-12, 19:18   #251
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har ikke mer enn kanskje femti sider igjen, tror jeg.

OK, oppdater gjerne hva du syns når den er lest ut, jeg er nysgjerrig på hva andre syns omd en (Jeg kan ikke si noe for å ikke spoile )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-04-12, 19:24   #252
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Will do! Tipper jeg leser den ut i kveld.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-04-12, 19:30   #253
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Jeg leser Nostradamus Testamente`- den nyeste til Tom Egeland.....
Kooooooser meg!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 11-04-12, 23:29   #254
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Hva leser du nå

Fanfiction, hehe

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 12-04-12, 00:34   #255
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Ferdig med Egeland......nå er jeg i gang med "Den hellige løgnen" av Luis Miguel Rocha....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 12-04-12, 09:01   #256
Elvira
Medlem
 
Elvira sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 62
Elvira er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå

Vinterbarnet som jeg i farten ikke husker forfatteren på.

__________________
Dagboken
Elvira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 12-04-12, 10:11   #257
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå

Har startet på en bok, Ildmannen, glemt den litt bort da jeg fikk fire bæreposer med KK og Camille..... som passet bedre i påsken enn bok plutselig.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-12, 12:16   #258
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Plukket frem Ian M. Banks' Against a dark background igjen. Kanskje hans mørkeste Culture-roman.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-12, 12:44   #259
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

"Do Androids Dream of Electric Sheep?" av Philip K. Dick.

Min favorittboktittel!

*

Akkurat ferdig med City of dragons av Robin Hobb på Kindle iPhone-versjon. Funker overraskende greit å lese på iPhonen!

Litt irriterende at det bare er en halv bok!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen!
Gammel 15-04-12, 13:29   #260
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Hva leser du nå

de hvite englene av julia gregson - akkurat begynt

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett!
Gammel 15-04-12, 22:38   #261
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Leser "I en skumringstund", en bok jeg fant i huset etter min avdøde grandonkel. Fin bok skrevet av en som vokste opp der jeg er fra, i starten av dette århundret, i trange kår, men med enkle og store gleder...lærer en å sette pris på det man har.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-04-12, 22:52   #262
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Vurderer og lese Hamsun om igjen(markens grøde)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-04-12, 23:41   #263
Stabukken
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 69
Stabukken er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå

I helgen har jeg lest Lærer`n av Frank McCourt. Leste Engelen på det syvende trinn og Ja så menn for mange år siden. Anbefales! Har ikke for vane å gråte så lett men da holdt det hardt.

Stabukken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen lavkarbo
Gammel 16-04-12, 00:47   #264
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Vurderer og lese Hamsun om igjen(markens grøde)

Fine boka!

Av alle ting leser jeg nå en biografi om Marcello Haugen. Var veldig fascinert av han som barn. Men han som har skrevet den burde virkelig revurdere forfatteryrket. Stivbeint og lidenskapsløst!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-04-12, 09:52   #265
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Fine boka!

Av alle ting leser jeg nå en biografi om Marcello Haugen. Var veldig fascinert av han som barn. Men han som har skrevet den burde virkelig revurdere forfatteryrket. Stivbeint og lidenskapsløst!

Men, har du blitt ferdig med engleboka til knausgård?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-04-12, 09:59   #266
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men, har du blitt ferdig med engleboka til knausgård?

Ja, dæven. Det glemte jeg!
Ja, jeg synes den var utrolig bra, helt til slutten der han, som jeg føler det, mister helt sporet og plutselig nærmest er tilbake i boka før det igjen ... (Kan ikke si for mye og spoile, i tilfelle noen som abbonerer på tråden vil lese den). Så jeg syntes den sånn sett bare ble hengende i lufta. Synd for alt fram til det, og til et visst punkt da han går i seg selv, er himla (pun ) bra og interessant!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-04-12, 10:02   #267
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, dæven. Det glemte jeg!
Ja, jeg synes den var utrolig bra, helt til slutten der han, som jeg føler det, mister helt sporet og plutselig nærmest er tilbake i boka før det igjen ... (Kan ikke si for mye og spoile, i tilfelle noen som abbonerer på tråden vil lese den). Så jeg syntes den sånn sett bare ble hengende i lufta. Synd for alt fram til det, og til et visst punkt da han går i seg selv, er himla (pun ) bra og interessant!

Akkurat det samme jeg mener (bortsett fra at jeg ikke har lest boka før, og at han dermed virka spik spenna gæærn i konklusjonene på slutten! ) Men, det har fått en ny dimensjon med en dag ved sjøen f.eks.
Noe av det han skrev, f.eks historien om Noah og hans familie var såpass bra at jeg vurderte å revurdere mitt syn på Knausgård.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-04-12, 10:08   #268
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Akkurat det samme jeg mener (bortsett fra at jeg ikke har lest boka før, og at han dermed virka spik spenna gæærn i konklusjonene på slutten! ) Men, det har fått en ny dimensjon med en dag ved sjøen f.eks.
Noe av det han skrev, f.eks historien om Noah og hans familie var såpass bra at jeg vurderte å revurdere mitt syn på Knausgård.

Ja, alle de bibelhistoriene han tar for seg er utrolig drivende og velskrevne. Skrive, det kan han! Han tangerer stemninger og det uutalte på en måte som river meg med! Jeg har IKKE lest Min Kamp-bøkene, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Jeg føler jeg vet nok om han fra Ute av Verden, enn om den er halv-fiction, forsåvidt. (Og det er litt morsomt ettersom jeg har lest den, hvem han identifiserer seg så tydelig med bibelhistoriene i En tid for alt. )
Jeg synes han kunne ha sluttet lenge før, for å si det sånn. Sånn ca om han først skulle dra inn seg selv på slutten (nå prøver jeg igjen å ikke spoile), der han er med faren og broren sin og lyser krabber.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-04-12, 10:26   #269
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Skrive, det kan han!

Men jeg tror ikke han er så god på wrap ups Kanskje derfor han brukte så lang til på den siste Min Kamp boka også?...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-04-12, 10:34   #270
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men jeg tror ikke han er så god på wrap ups Kanskje derfor han brukte så lang til på den siste Min Kamp boka også?...

Njei ... Tjukkelsen på alle bøkene hans tyder jo på at han muligens har litt vondt for å avrunde ...
Hadde jeg vært forleggeren hans, hadde jeg nok vært temmelig streng på akkurat den avslutninga der, altså. (Morsomt nok er det jo det yrket jeg sikter mot også. Stakkars forfattere. )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-04-12, 10:52   #271
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå

denne skal jeg begynne på snart
http://bokelskere.no/Thula/boksamling/1799236/

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 26-04-12, 10:53   #272
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Zero History av min gamle helt William Gibson. Fy f..n for en bok!

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-04-12, 10:56   #273
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå

The hunger games. Så filmen i går, fikk lyst til å lese boka!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen!
Gammel 28-04-12, 16:19   #274
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå

Leser? Etter at jeg slutte å sitte på trappa å røyke ser jeg ingen anledning til å lese

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 28-04-12, 20:17   #275
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Nå leser jeg "Mestring av depresjon" av Roger Hagen og Rolf W. Gråwe som en slags forberedelse til en mulig praktikantplass Veldig interessant bok, og godt å bruke hjernen litt igjen, siden den bare har smelta bort siden studieavslutninga i desember

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no