Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

PåSlanking!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-15, 00:45   #1
YouGoGirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 14
YouGoGirl er på en erverdig vei

PåSlanking!

Heihei!
Jeg er en 25 år gammel jente fra Bergen, fikk nylig diagnose PCOS og har dermed begynt livsstilsendring til lavkarbo kosthold.
Har gjerne lyst til å komme i kontakt med andre som prøver å gå ned i vekt

Har til nå tatt av 20 kilo. Ønsker å gå ned 10-20kg til.
Finnes det andre "slankere" der ute?

YouGoGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-09-15, 12:51   #2
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: PåSlanking!

Opprinnelig lagt inn av YouGoGirl, her.

Heihei!
Jeg er en 25 år gammel jente fra Bergen, fikk nylig diagnose PCOS og har dermed begynt livsstilsendring til lavkarbo kosthold.
Har gjerne lyst til å komme i kontakt med andre som prøver å gå ned i vekt

Har til nå tatt av 20 kilo. Ønsker å gå ned 10-20kg til.
Finnes det andre "slankere" der ute?

Mange slankere her inne Jeg bor på Karmøy, så litt langt fra Bergen dessverre, men er nok mange andre fra Bergen her

Ps. Har fått bekreftet selv at jeg har PCOS

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 12-09-15, 12:58   #3
YouGoGirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 14
YouGoGirl er på en erverdig vei

Sv: PåSlanking!

Opprinnelig lagt inn av Jammo, her.

Mange slankere her inne Jeg bor på Karmøy, så litt langt fra Bergen dessverre, men er nok mange andre fra Bergen her

Ps. Har fått bekreftet selv at jeg har PCOS


Hei! Så hyggelig med svar det har ikkje noe å si hvor man er fra, synes bare det hadde vært kjekt å ha noen å skravle med om opp/nedturer, tips, råd og støtte hverandre

YouGoGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-09-15, 01:54   #4
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: PåSlanking!

Opprinnelig lagt inn av YouGoGirl, her.

Hei! Så hyggelig med svar det har ikkje noe å si hvor man er fra, synes bare det hadde vært kjekt å ha noen å skravle med om opp/nedturer, tips, råd og støtte hverandre

Det er helt sant Kan gjene skravles med Tar imot tips og råd, og deler selvfølgelig.

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 13-09-15, 13:50   #5
Pingvin
Juniormedlem
 
Pingvin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bærum
Innlegg: 41
Pingvin er på en erverdig vei

Sv: PåSlanking!

Jeg er absolutt i samme båt!
Har også PCOS, og etter å ha lagt på meg 15 kjærestekilo så er jeg ikke no happy når jeg går på vekta nå om dagen..
Så nå prøver jeg desperat å komme meg tilbake til lavkarboen som jeg vet funker.
Det er bare ufattelig vanskelig når kjæresten er sjokoladoman og elsker all mulig brødmat.. :P

__________________
Tread softly cause you tread on my dreams



Pingvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 09:16   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PåSlanking!

Opprinnelig lagt inn av Pingvin, her.

Det er bare ufattelig vanskelig når kjæresten er sjokoladoman og elsker all mulig brødmat.. :P

Da får du vise ham denne Pingvin: http://www.pcosdietsupport.com/pcos-...ained-partner/


Det finnes forøvrig en egen PCOS-skravletråd her inne, selv om det har vært litt lite aktivitet i det siste: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44085

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 21:19   #7
YouGoGirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 14
YouGoGirl er på en erverdig vei

Sv: PåSlanking!

Opprinnelig lagt inn av Jammo, her.

Det er helt sant Kan gjene skravles med Tar imot tips og råd, og deler selvfølgelig.

SÅ BRA!
Hvilken "diett" følger du?

YouGoGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 21:23   #8
YouGoGirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 14
YouGoGirl er på en erverdig vei

Sv: PåSlanking!

Opprinnelig lagt inn av Pingvin, her.

Jeg er absolutt i samme båt!
Har også PCOS, og etter å ha lagt på meg 15 kjærestekilo så er jeg ikke no happy når jeg går på vekta nå om dagen..
Så nå prøver jeg desperat å komme meg tilbake til lavkarboen som jeg vet funker.
Det er bare ufattelig vanskelig når kjæresten er sjokoladoman og elsker all mulig brødmat.. :P

Jeg skjønner problemet! :P Jeg har også en kjæreste som er sjokoman, og chipsoman, egentlig karboman om man kan si det slik :P
Nå har jeg ikke gått så lenge på lavkarbo, men foreløpig så er det såpass nytt at jeg er såpass motivert at det ikke bryr meg noe særlig.
Og så er han flink til å vise LITT hensyn da, i form av å tenke på hva jeg kan spise, og sjekker karboinnhold når vi er ute å handler eller han lager mat osv
Vi får se hvor lenge det varer

YouGoGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 21:25   #9
YouGoGirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 14
YouGoGirl er på en erverdig vei

Sv: PåSlanking!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Da får du vise ham denne Pingvin: http://www.pcosdietsupport.com/pcos-...ained-partner/


Det finnes forøvrig en egen PCOS-skravletråd her inne, selv om det har vært litt lite aktivitet i det siste: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44085


Takk for tips Carisma
Jeg har sett at det var en pcos skravletråd, men for min del er det ikke pcosen som er hovedpoenget. Jeg er mest nysgjerrig på om det er andre som prøver å gå ned i vekt (med eller uten pcos).

YouGoGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 23:08   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PåSlanking!

Pcos vil jo uansett alltid være et issue, siden vi ikke kan sammenligne oss med andre ang vektnedgang. Det er mye vanskeligere for oss, uansett diett.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 03:50   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: PåSlanking!

Opprinnelig lagt inn av YouGoGirl, her.

Takk for tips Carisma
Jeg har sett at det var en pcos skravletråd, men for min del er det ikke pcosen som er hovedpoenget. Jeg er mest nysgjerrig på om det er andre som prøver å gå ned i vekt (med eller uten pcos).

Hvis du ser på f.eks auguststartertråden så finner du mange som jobber med å gå ned! Ellers så kan du starte en tråd for septemberstartere. Jeg joiner gjerne en sånn.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no