Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-11, 23:30   #1
whitepaper1234
Juniormedlem
 
whitepaper1234 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: oslo
Alder: 33
Innlegg: 11
whitepaper1234 er på en erverdig vei

Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

En eller superflink blogger, har tydeligvis hatt et litt dårlig møte med lavkarbo. Men det som irriterer meg litt, er kommentarene som folk har lagt igjen :P

htmlhttp://tegnehanne.blogg.no/1301264804_karbojunkie.html

whitepaper1234 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 07:58   #2
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Kjenner jeg ble litt sur av en del av kommentarene, ja:P
Så mange som ikke har peiling, som uttaler seg etc..
Argh x)

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 08:22   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Blogginnlegget var jo hysterisk morsomt synes jeg da!

Noen av svarene derimot... *host* Bl.a. hun som bare hadde spist egg og bacon i flere uker fordi det var det eneste hun likte - da har man misforstått noe gitt! Ikke kom og fortell meg at selv om man er kresen så liker man verken kjøtt, fisk, kylling, kalkun, hvite oster, rømme, smør, oljer, grønnsaker... Da er det i så fall på høy tid å ta et realt oppgjlør med sitt eget kosthold! Det vil jo si at man lever på loff (er du så kresen spiser du sikkert ikke grovbrød heller *full av fordommer*) med syltetøy...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 08:47   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

She`s funny

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 08:54   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Der hadde mat-og ernæringsintelligensiaen samlet seg, ser jeg


"Æsj, fett hadde jeg blitt litt lei av i lengden tror jeg. Det kan jo heller ikke være noe sunt å ikke spise noe som kroppen trenger (ikke at jeg har noe særlig peiling på ernæring, men det høres logisk ut). Det er nok sunnere å spise det man vil spise (både mentalt og fysisk). "

Ja, ja.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 09:34   #6
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Der hadde mat-og ernæringsintelligensiaen samlet seg, ser jeg


"Æsj, fett hadde jeg blitt litt lei av i lengden tror jeg. Det kan jo heller ikke være noe sunt å ikke spise noe som kroppen trenger (ikke at jeg har noe særlig peiling på ernæring, men det høres logisk ut). Det er nok sunnere å spise det man vil spise (både mentalt og fysisk). "

Ja, ja.

Da er det sunne valget for meg, å leve på kaker, boller og cola DA blir jeg nok tynn da! :P Høres logisk ut.... hehe

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 09:59   #7
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

HAHAH! Kjempefestlig innlegg.

Kommentarene orket jeg ikke å lese etter at jeg så Atkins omdøpt til Atkinson.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 10:11   #8
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Sitat:

Siw
28.mar.2011 kl.00:42

Haha, jeg trodde Atkinsons var ett syndrom jeg :P Men jeg tror ikke egentlig det er en særlig mye sunnere livsstil å bare leve på fett xD

Hahahaha! Ler meg i hjel

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 10:16   #9
HappyMe
Medlem
 
HappyMe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Skottland
Alder: 34
Innlegg: 91
HappyMe er på en erverdig vei

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Må si meg enig, selve blogginnlegget var hysterisk. Utrolig morsomme tegninger!!
Men irriterende med uvitende folk som kommenterer og TROR de vet alt, bare fordi de er vant til et annet kosthold. Tydelig at de ikke har satt seg inn i Atkins i det hele tatt på forhånd. Typiske fordommer ute og går.

HappyMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 10:24   #10
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Kjempebra blogginnlegg:
Jeg dreper noen hvis jeg må spise ett egg til
Orket ikke lese kommentarene da, men for noe bra tegninger!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 10:58   #11
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Kjempemorsomt blogginnlegg og herlige tegninger! Haha, den med egget kjente jeg meg faktisk igjen i ...

Jeg blir ikke provosert av uvitende kommentarer ... lenger

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 11:11   #12
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

ELSKER Hanne! Bloggen hennes er bare helt fantastisk, ble gjort oppmerksom på denne for noen uker siden. Utrolig dyktig tegner

Var faktisk ikke klar over at hun hadde forsøkt seg, og tryna i alle fellene, på lavkarbo, så denne posten må være relativt ny. Æsj. Synd selvfølgelig. Men anbefaler alle jenter i alle aldre å lese denne bloggen uansett, hun er virkelig knallgod til å ta alt og alle på kornet.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 12:24   #13
whitepaper1234
Juniormedlem
 
whitepaper1234 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: oslo
Alder: 33
Innlegg: 11
whitepaper1234 er på en erverdig vei

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Ja jeg leser også bloggen hennes fast. Og det var egentlig ikke innlegget hennes jge bet meg merke i, men mer de totalt uvitende kommentarene :P

whitepaper1234 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 13:39   #14
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Ja sant? Man kan jo bli helt satt ut av mindre...

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 16:09   #15
Zalah
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Herlig blogginnlegg!!!!!!

  Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 17:57   #16
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Så morsomt blogginnlegg! Hanne kan ikke bare tegne - hun skriver også veldig bra!

Kommentarene var jo bare søte da. Jeg skjønner skepsisen godt jeg - særlig når man er rundt 20 år og aldri hatt behov for å slanke seg.

"Det er nok sunnere å spise det man vil spise"Den var helt konge!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 18:57   #17
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

...særlig når man er rundt 20 år og aldri hatt behov for å slanke seg.

Jepp.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 22:55   #18
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Synes dere undervurderer 20-åringer. Jeg opplever en langt større forståelse blant de i min egen generasjon enn de i mamma sin. Uvitenhet er ett viktig element og det finner en mange steder!

Ellers er jeg enige med dere andre. Godt blogginnlegg, teite kommentarer =)

  Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 23:08   #19
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

tegnehanne er jo vel bare 21 selv?? Jeg syns hun er døøødskul

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 23:40   #20
whitepaper1234
Juniormedlem
 
whitepaper1234 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: oslo
Alder: 33
Innlegg: 11
whitepaper1234 er på en erverdig vei

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Ja jeg digger henne, så utrolig deilig med en blogger som er noe utenom det vanlige. Og hun er jo absolutt et talent på bpde tegning og humor

whitepaper1234 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 01:55   #21
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

"Det som folk ikke tenker på med den dietten der er at en del av det fettet som man får i seg ved og gå på den dietten setter seg i blod årene. når fett legger seg i blod årene har du større sjangse for blodprop, slag, ++++. En bedre diett er; spis hva du vil, bruk lang tid på å spise, okei ikke 20 minutter, men spis til du ikke kjenner om du er mett eller sulten."

Jeg dør litt inni meg...

Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 02:37   #22
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Opprinnelig lagt inn av heipådu, her.

Jeg dør litt inni meg...

Selvfølgelig gjør du det! Du spiser jo fett som tetter igjen blodårene dine

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 13:48   #23
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Og ikke nok med det, i gjennomsnitt kommer ca 30% av energien min fra mettet fett, så om blodårene mine ikke er tette snart så vet ikke jeg!

Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 14:26   #24
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Opprinnelig lagt inn av heipådu, her.

"Det som folk ikke tenker på med den dietten der er at en del av det fettet som man får i seg ved og gå på den dietten setter seg i blod årene. når fett legger seg i blod årene har du større sjangse for blodprop, slag, ++++. En bedre diett er; spis hva du vil, bruk lang tid på å spise, okei ikke 20 minutter, men spis til du ikke kjenner om du er mett eller sulten."

Jeg dør litt inni meg...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 14:29   #25
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Blogginnlegg om misforstått lavkarbostart

Morsom blogg og latterlige kommentarer

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Svar

Emneord
blogg, lav karbo


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! Har jeg misforstått? Søster Spørsmål og svar 4 01-05-08 19:37
Blogg - Tilfeldig utvalgt blogginnlegg på fremsiden Tussa Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 09-10-07 10:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no