Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ferdig frossen kålrabistappe

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-10-06, 09:30   #1
Mya
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 52
Innlegg: 329
Mya er ny på veien

Ferdig frossen kålrabistappe

Hei var på Smartclub på lørdag og fant en ferdig frossen kålranistappe der, merket husker jeg ikke helt men mener det begynte på K et eller annet. Der stod næringsinnholdet til 3,8 karber pr 100g. Så jo veldig bra ut, men turte ikke kjøpe da jeg så at det inneholdt både potet og gulrot, hvordan kan det være riktig? Noen som kjenner til dette produktet?? Er det virkelig eller er det bare for godt til å være sant?

Mya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 09:34   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: ferdig frossen kålrabistappe

Jeg ville sett i forhold til hvor stor akken er og hvor mye den veier. Om det er liten pakke med høy vekt, så kan det nok stemme. Dvs at du spiser mye mer enn 100 gram i en porsjon

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 10:09   #3
Mya
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 52
Innlegg: 329
Mya er ny på veien

Sv: ferdig frossen kålrabistappe

Nei hadde ikke spes høy egenvekt, men hvordan kan de få totalen under bare kålrabi, poteter og gulrøtter er jo mer innholdsrike på karber. men supert om det stemmer altså, digger kålrabistappe...

Mya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 10:18   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: ferdig frossen kålrabistappe

Ja, det virker litt merkelig... Hm...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 10:30   #5
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: ferdig frossen kålrabistappe

Ja dette stusset jeg også på, så jeg kjøpte den ikke. De har nok vært rimelig kjipe på gulrot og potet, så det er nok ikke store mengden det er snakk om.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 10:57   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ferdig frossen kålrabistappe

Kålrabi HAR høy egenvekt. 100 gram er ikke store porsjonen....
men det kan jo hende den er ganske utvannet. Hva annet inneholdt den ?

Står det vegetabisk fett og/eller melkepulver ville jeg absolutt IKKE kjøpt den.


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:53   #7
Mya
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 52
Innlegg: 329
Mya er ny på veien

Sv: ferdig frossen kålrabistappe

Det stod ikke melkepulver, og kun fett, ikke vegetabilsk...faktisk Må sjekke ut produsenten og maile dem en dag.

Mya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skadelig med rå frossen rosenkål? Iset Lavkarbo generelt 17 15-02-06 09:15
Nesten ferdig...hva nå?? luringen Lavkarbo generelt 3 19-04-05 20:40
2. dag er ferdig... og kan dette være riktig? TheOnly Ketolysekuren 10 07-04-05 19:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no