Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

kylling-rett

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-05-05, 22:02   #1
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

kylling-rett

som en litt god middag bruker jeg kyllingfilet som jeg har en blanding av raspet ost og urter på før jeg steker den i ovnen... kjempegodt, og du kan bestemme selv hvor mye ost du velger å bruke...
I dag har jeg laget tomatsalat til... nam-nam

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-05-05, 22:26   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

som en litt god middag bruker jeg kyllingfilet som jeg har en blanding av raspet ost og urter på før jeg steker den i ovnen... kjempegodt, og du kan bestemme selv hvor mye ost du velger å bruke...
I dag har jeg laget tomatsalat til... nam-nam

Det har jeg ikke prøvd før, men høres kjempegodt ut! Hvor lenge steker du den på hvilken temperatur?

*ta kyllingfileter ut av frysern*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-05-05, 22:26   #3
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Høres kjempebra ut!!
Steker alltid kyllingfilet i panna,jeg. Og det er en dårlig vane. Må bli flinkere til å bruke stekeovnen.

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 07-05-05, 22:30   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Apropos kylling. Jeg tok en halv kylling idag, smurte den inn med yoghurt naturell og tacokrydder (black boy) - satte den i ovnen på 125 grader i 2 timer.. nyydelig! Spiste waldorffsalat til :slurp:

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-05-05, 23:56   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Åh nam!! Har 30 STORE bryst i frysen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 00:23   #6
Ingo
Medlem
 
Ingo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 46
Innlegg: 145
Ingo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snill
Red face

Bad, I know...

Opprinnelig lagt inn av Iset

Åh nam!! Har 30 STORE bryst i frysen.

Har du pupper i frysærn??

Sorry, måtte bare få den ut av systemet. Lover, den er ute nå...
Mygod det er for sent når jeg stod opp grytidlig... Sovetid!

__________________
Ingo
"The difference between the impossible and the possible lies in a person's determination."
Ingo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 00:30   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ingo

Har du pupper i frysærn??

Sorry, måtte bare få den ut av systemet. Lover, den er ute nå...
Mygod det er for sent når jeg stod opp grytidlig... Sovetid!

Du altså!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 12:46   #8
DrPork
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 44
DrPork er en juvelDrPork er en juvelDrPork er en juvel

Mulig det ligger her, men vi burde få en egen tråd for kyllingoppskrifter. Eksperimenterer selv uhemmet innen langtidssteking, og varianten med yougurt og Tacokrydder hørtes god ut.

På den annen side, her er det jo bare å bruke spikersuppe metoden, man tager hva man haver, og så lenge kyllingen ligger i bunn, blir det sikker godt.

Dersom dere bruker pesto etc, prøv ovnsbakt aubergine i tillegg. Enkelt, og tidsklemma er absolutt ingen unnskyldning.

1 aubergine snittes i ca 1 cm tykke skiver, saltes i ca 10-15 min, tørk bort vann. Legg i ildfast form, ta over noe olivenolje, hvitløk, litt salt og provencalsk/italiensk krydder. Stekes sammen med kyllingen. Sleng gjerne noen fetabiter på toppen. Suksess er garantert, ypperlig i selskaper. Gjerne med en god rød italiener ved siden.

DrPork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert og naturlig lav GI Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 14:34   #9
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av mofe

Apropos kylling. Jeg tok en halv kylling idag, smurte den inn med yoghurt naturell og tacokrydder (black boy) - satte den i ovnen på 125 grader i 2 timer.. nyydelig! Spiste waldorffsalat til :slurp:

Hmm? Hvordan blir yoghurten når du har den i ovnen?? Smurte inn? En rå kylling altså?

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jamie's Kylling LilNoor Middag 0 24-02-05 18:16
Sitrongress kylling med Thai-aktig agurksalat Nille Middag 0 21-02-05 23:17
Kylling Mussallam (kylling med nøtter) Marianne Middag 0 29-12-04 11:20
Kylling og broccoliform Anne Middag 0 10-10-04 20:15
Lavkarbodiettfølgerer spiser mer kylling enn storfe og svin HP Nyheter / media 2 23-05-04 15:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no