Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Maks 20 karbo?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-08, 22:47   #1
Posh
Juniormedlem
 
Posh sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 35
Innlegg: 24
Posh er på en erverdig vei

Maks 20 karbo?

er d maks 20 karbohydrater vi kan ha hver dag?

__________________
never regret anything that made you smile

Posh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 23:16   #2
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: maks 20 karbo?

På atkins induksjon er det 20 gram ja,som skal mest komme fra grønnsaker som vokser over jorda.Men du burde nok lese boken før du begir deg ut på dette.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 11:14   #3
Posh
Juniormedlem
 
Posh sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 35
Innlegg: 24
Posh er på en erverdig vei

Sv: maks 20 karbo?

jeg har begynt, mn har lest veldig mye her inne, står d mye viktig i boka som jeg bør vite?

__________________
never regret anything that made you smile

Posh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 14:05   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Maks 20 karbo?

Først vil jeg spørre deg hvilken utgave av boka du har. Om du har den norske utgaven av Atkins-boka, så har du vært en smule uheldig, og da kan det være nyttig å supplere med forumet. Det kan du lese mer om her.

Og, ja!!! Om du ønsker å følge en kostholdsfilosofi, så er du faktisk nødt til å lese boka fra perm til perm! Det er klart det er viktig . Det er snakk om en lege som har brukt hele sitt voksne liv på å sy sammen en diett ut fra erfaringer med over 70 000 pasienter, og det meste du bør vite står i boka, du stiller veldig sterkt med all den kunnskapen boka gir deg. Å forstå hvordan din egen kropp reagerer på kostholdet er selvfølgelig en del av det, men det er noe du lærer etterhvert!
Jeg mener ikke at du ikke skal spørre om ting du lurer på her inne, men de fleste spørsmålene du har stilt er å finne svar på i boka. Men etterhvert vil de fleste ha spørsmål som går utover bokas evne til å svare, og da er dette forumet gull!

Dette fikser du, boka er, selv på engelsk, lett å lese og er en uvurderlig ressurs for kostholdet ditt. Gjør det til din bibel

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 18:11   #5
Posh
Juniormedlem
 
Posh sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 35
Innlegg: 24
Posh er på en erverdig vei

Sv: Maks 20 karbo?

ok takk
har ingen bok enda, lurer på hvem jeg skal kjøpe, la et innlegg i den tråden du anbefalte.
jeg har akkurat begynt på induksjonen og jeg trodde d var nok informasjon her inne om det til å begynne, følte meg vertfall trygg på hva jeg skal spise.

__________________
never regret anything that made you smile

Posh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 18:22   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Maks 20 karbo?

Inntil du får tak i boka kan du med fordel lese her:

Men jeg ser du allerede har vært og lest der, så da var jeg vel litt seint ute

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 00:59   #7
Posh
Juniormedlem
 
Posh sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 35
Innlegg: 24
Posh er på en erverdig vei

Sv: Maks 20 karbo?

ja var der inne og slengte ut spørsmål med en gang jeg lurte på noe, så fant jeg ut at innstillingene var sånn at de viste bare innleggene for den siste måneden takk for all jelpen skal kjøpe boka i morgen.

__________________
never regret anything that made you smile

Posh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening og karbo etter prat med olympiatoppen dydde Trening 20 25-04-09 23:10
Teller dere karbo i kylling og kjøtt og ost og sånn? SkinnyToBe Ketolysekuren 3 16-01-08 08:04
Trening og karbo Tussi jenta Ketolysekuren 1 22-09-07 11:18
Sliter med å få i meg nok karbo idag, noen tips? Tittentei Ketolysekuren 4 25-08-07 20:29
Kan man få noen skader av og spise maks 20 karbo og 1000 kalorier om dagen? Aadna Lavkarbo generelt 12 27-09-06 18:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no