Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny Giv 2012, blir DU med?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-12, 16:47   #451
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Suppa funker utmerket! Jeg blir mett av den og trenger ikke noe mer før til middag. Og i dag ble det ca 400 gram gnyllik + salat + rømmesaus til middag. Jeg tror ikke jeg trenger mer mat i dag.

Kroppen er blitt mye bedre etter at jeg kuttet ut alt av mel. Jeg spiste jo glutenmel tidliger og ymse frø, men alt det er kuttet ut. Nå er det kun kjøtt/fisk og grønnsaker. Og smør eller rømme da. Av og til denne ostefonduen de selger på coopen. Vekta går nedover, kroppen er mykere og vondtene er så og si borte!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 21:56   #452
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Finnes det en "Ny giv 2011"tråd også?

  Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 22:02   #453
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Finnes det en "Ny giv 2011"tråd også?

Ikke som tråd, men som min egen lille dagbok. Så hvis du vil se må du komme på besøk, men pass deg for katta er dressert til å ta menn som liker speile seg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 22:31   #454
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ikke som tråd, men som min egen lille dagbok. Så hvis du vil se må du komme på besøk, men pass deg for katta er dressert til å ta menn som liker speile seg.

Ikke for det, du liker menn som liker speile seg, men du vil bare ikke innrømme det

  Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 21:41   #455
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Det er en bratt sti rett bak huset vårt opp til en utsiktspost. Stien er RETT OPP i følge meg og jeg er omtrent død tre ganger før jeg når toppen. Jeg har nå sammen med mine søte små avtalt at vi skal gå opp dit tre ganger i uka. Tar ikke lange tida som sagt, men det tar omtrent livet av meg. Men skal man trene så skal man trene. Til sammenligning så kunne jeg omtrent ha svømt over den engelske kanal med de samme kreftene, men å gå opp en bratt bakke som tar maks ti min tar livet av meg.... Ca tre ganger. Men nå skal jeg prøve meg på denne bratte bakken.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:43   #456
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er en bratt sti rett bak huset vårt opp til en utsiktspost. Stien er RETT OPP i følge meg og jeg er omtrent død tre ganger før jeg når toppen. Jeg har nå sammen med mine søte små avtalt at vi skal gå opp dit tre ganger i uka. Tar ikke lange tida som sagt, men det tar omtrent livet av meg. Men skal man trene så skal man trene. Til sammenligning så kunne jeg omtrent ha svømt over den engelske kanal med de samme kreftene, men å gå opp en bratt bakke som tar maks ti min tar livet av meg.... Ca tre ganger. Men nå skal jeg prøve meg på denne bratte bakken.

Samma f.. det, bare ikke stå han av...da bi æ sur

  Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 14:11   #457
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Samma f.. det, bare ikke stå han av...da bi æ sur

Gla i dæ også!

Synd å si det, men "æ sto han a"!!! Fryktelig tungt siden jeg er smekkfull av melkesyre fra før av i skrotten. Men jeg kom meg opp!!! Lurer på hva i all verden jeg kan gjøre for å bli kvitt denne konstante melkesyra. All trening som krever ekstra pust funker dårlig for meg for jeg får jo ikke nok luft i utgangspunktet! Mannskjiit.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 18:16   #458
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Gla i dæ også!

Synd å si det, men "æ sto han a"!!! Fryktelig tungt siden jeg er smekkfull av melkesyre fra før av i skrotten. Men jeg kom meg opp!!! Lurer på hva i all verden jeg kan gjøre for å bli kvitt denne konstante melkesyra. All trening som krever ekstra pust funker dårlig for meg for jeg får jo ikke nok luft i utgangspunktet! Mannskjiit.

Jeg hadde melkesyre i kroppen i nesten to år. Det ga seg etter jeg startet med yoga! Det gir oksygen til celler og muskler Det lønner seg å gå til kompetente yoga lærere for å lære det skikkelig før en evt gjør det hjemme. Jeg klarte nesten ikke gå opp en trapp for noen måneder siden! Stor forandring! Anbefaler deg det

Gratulerer med å ha nådd toppen!

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttårsforsettet 2012! ToreH Generell diskusjon 62 26-06-12 15:35
Hennesrittet 2012 nellie Trening 78 02-06-12 19:05
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 10:03
BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012 FakeSmile Eurodiett 12 02-01-11 14:05
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no