Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ang. lavkarboshaker

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-07-11, 11:10   #26
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Ang. lavkarboshaker

Hei
Jeg synes det er praktisk å ha et godt proteinpulver i huset. Den fra Gymgrossisten så fin ut. Myseprotein (Whey) er lett opptakelig og lettfordøyelig.
Jeg bruker det utblandet i vann ifm trening (ikke så ofte nå for tiden..), eller som en kjapp frokost bare for å få i meg NOE. Da heller jeg også i en god dæsj ex virgin olive oil. Det metter en stund. Eller også som et lite ekstramåltid på kvelden før leggetid, når jeg bare er bittelitt sulten men ikke gidder lage noe..

Jeg kjøper mitt på vanlig helsekostbutikk. Sjekker bare karboinnholdet på baksiden av boksen.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 11:14   #27
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av sirimor, her.

Hei
Jeg synes det er praktisk å ha et godt proteinpulver i huset. Den fra Gymgrossisten så fin ut. Myseprotein (Whey) er lett opptakelig og lettfordøyelig.
Jeg bruker det utblandet i vann ifm trening (ikke så ofte nå for tiden..), eller som en kjapp frokost bare for å få i meg NOE. Da heller jeg også i en god dæsj ex virgin olive oil. Det metter en stund. Eller også som et lite ekstramåltid på kvelden før leggetid, når jeg bare er bittelitt sulten men ikke gidder lage noe..

Jeg kjøper mitt på vanlig helsekostbutikk. Sjekker bare karboinnholdet på baksiden av boksen.

Ja jeg også hadde syntes at det hadde vært greit med noe kjapt, et alternativ til det jeg ellers tar i farta, pålegg, nøtter og kokt egg Med en 3 mndr gammel baby og en gærning på 3 år, så er det ikke alltid så lett å ordne mat i farta! Takk for svar!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 11:16   #28
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Ang. lavkarboshaker

Disse ser helelr ikke verst ut.
Har ikke prøvd, men vurderer.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 11:16   #29
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Ja jeg også hadde syntes at det hadde vært greit med noe kjapt, et alternativ til det jeg ellers tar i farta, pålegg, nøtter og kokt egg Med en 3 mndr gammel baby og en gærning på 3 år, så er det ikke alltid så lett å ordne mat i farta! Takk for svar!

Ja jeg skjønner det er hektisk. Been there done that..
Lykke til

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 11:30   #30
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Disse ser helelr ikke verst ut.
Har ikke prøvd, men vurderer.

Nei nå begynner det å bli mye å velge mellom gitt, hehe! Jeg har alltid holdt meg unna disse kroppsbygger proteinpulverene, for jeg har bare antatt at det hadde for mye karber! Det gjelder iallefall disse proteinbarene man finner på de samme butikkene Men nå har det åpnet seg en ny verden for meg

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 12:06   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Unnskyld meg, du er den frekkeste personen jeg har vært borti! For det første så er det utrolig frekt å anta noe som helst om hva jeg gir til min baby

Det var da voldsomt til såre tær! Ja, jeg mener at atkinsbarer stort sett er søppel, men ang amming så var det ren nysgjerrighet! Jeg antok at om du spiste de og ammet så gikk ikke de dårlige tingene over i melka. Jeg er helt ny på det selv og vet lite om hva som påvirker melka og ikke. Regner med ungen vil reagere rimelig raskt negativt på å få disse stoffene i maten. Som sagt jeg prøver å lære!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 12:24   #32
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang. lavkarboshaker

Babyen reagerer rimelig umiddelbart på "uting" i melken.. Min datter (siste-fødte) har kraftig melke og egg allergi, noe som førte til at jeg sluttet å amme når hun var 8 mnd, først da fant vi det ut... frem til da trodde vi det "bare var atopisk eksem" og ingen leger nevnte noe annet.
Når man ser tilbake på det, så kunne man lett se at eksemet blusset kraftig om jeg spiste egg, eller inntok melkeprodukter..
Hun reagerte dog aldri på Atkins-barer

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 12:32   #33
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det var da voldsomt til såre tær! Ja, jeg mener at atkinsbarer stort sett er søppel, men ang amming så var det ren nysgjerrighet! Jeg antok at om du spiste de og ammet så gikk ikke de dårlige tingene over i melka. Jeg er helt ny på det selv og vet lite om hva som påvirker melka og ikke. Regner med ungen vil reagere rimelig raskt negativt på å få disse stoffene i maten. Som sagt jeg prøver å lære!

Ja jeg synes det er helt utrolig at du klarer å vri denne tråden hvor jeg spør om lavkarboshaker, til å dreie seg om mitt personlige liv!! Og JA, det ER sårt å ikke få til amming, og det var ikke noe jeg hadde trodd at jeg måtte snakke om i denne tråden, men når du er så frekk og besserwisser, så følte jeg meg tvunget til å fortelle at jeg ikke ammer. OG HVA JEG SPISER ER MIN BUSINESS, IKKE DIN. Hvis du ikke har en shake å anbefale, så trenger du ikke svare i denne tråden! (Kan ikke tro at jeg faktisk må forklare dette for deg, men noen har visst tyngre for det)

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 12:35   #34
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

JHvis du ikke har en shake å anbefale

Nei, jeg har ingen shake å anbefale. Fordi jeg av egen erfaring vet at shaker ødelegger forbrenninga, og derfor bør ingen anbefale eller anbafales det!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 12:42   #35
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, jeg har ingen shake å anbefale. Fordi jeg av egen erfaring vet at shaker ødelegger forbrenninga, og derfor bør ingen anbefale eller anbafales det!

Da foreslår jeg at du spiser det DU vil, så spiser jeg det JEG vil. Ødelegger forbrenninga? Det er ikke sant. Rett og slett. LavKALORIshake, kanskje. LavKARBOshake, nei.

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 13:10   #36
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Da foreslår jeg at du spiser det DU vil, så spiser jeg det JEG vil. Ødelegger forbrenninga? Det er ikke sant. Rett og slett. LavKALORIshake, kanskje. LavKARBOshake, nei.

Nettopp. For meg som også har en travel hverdag så hjelper en lav karbo shake veldig for å få i meg nok så forbrenningen IKKE blir ødelagt av at jeg ikke har spist nok iløpet av en dag.

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 13:12   #37
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Ang. lavkarboshaker

forbrenningen blir vel ikke ødelagt om man tar seg en shake innimellom, om man ikke har tilgang eller tid til å lage mat. Er vel om man bytter ut alle måltidene med en shake som gjør at forbrenningen kan bli ødelagt, og er vel ikke det trådstarter har sagt hun skal.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 14:33   #38
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Ang. lavkarboshaker

Vet du spør om ferdigshaker her, men tenkte bare jeg skulle dele min frokostshake, kjempegod, laget på ingredienser man har hjemme og rask :P
3 egg, 20g frosne blåbær, 30g fløte, flytende natreen, vaniljeessens, 50g valgfri olje, og isbiter til ønsket konsistens, kjempegod, stappfull av proteiner og fett og nesten ingen karber! Har ikke noe erfaring med ferdigshakes, men husker mamma hadde en med jordbærmilkshake smak for noen år tilbake :P

forøvrig, Carisma, jeg synes du kommer med utrolig mange unødvendigne og krasse svar her på forumet! Har selv irritert meg, og blitt såret for tidligere kommentarer her fra deg. Kanskje på tide å tenke litt før man poster?

__________________



Sist redigert av Nupsida : 06-07-11 kl 14:34. Årsak: Skriveleif ;)
Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 16:30   #39
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

forøvrig, Carisma, jeg synes du kommer med utrolig mange unødvendigne og krasse svar her på forumet! Har selv irritert meg, og blitt såret for tidligere kommentarer her fra deg. Kanskje på tide å tenke litt før man poster?
__________________
Oh yes, signerer den.

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 17:13   #40
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Har forresten vært på helsekosten nå, og kjøpt en schvær boks med sjokoladepulver, hehe. Smakte Nutrilett egentlig, men veldig greit sånn på en tidlig morgen når man har dårlig tid. Allright, da løste det seg jo!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 17:24   #41
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Ang. lavkarboshaker

Så bra Hva het boksen, og hvor mye inneholdt, og kosta den?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 17:34   #42
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Hei Bigmum.

Jeg har også ha lurt på om shaker og lavkarbokosthold kan kombineres, flott at du tar det opp! Jeg sliter med å få i meg frokost og da ville dette vært et flott alternativ.

Hva heter pulveret som du har kjøpt og hvor har du kjøpt det?

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 17:35   #43
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

forøvrig, Carisma, jeg synes du kommer med utrolig mange unødvendigne og krasse svar her på forumet!

På et forum kan man vel ikke vente at alle er enige i alt man skriver til enhver tid? Og når noen er på villspor bør man kunne opplyse om det uten å være redd for at folk skal bli såret. Er man så sart må man kanskje vurdere å ikke være på nettforum. Forøvrig er det jo ingen som utvikler seg om man bare omgor seg med sin egen puse-kose-klappe gjeng!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 18:12   #44
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Ang. lavkarboshaker

http://gymgrossisten.no/6/no/artikla...whey-80-sample

Kjøpte en del av de her i går. Skal ut å reise, greit å ha i vesken om man ikke finner noe spiselig i farten. Og så kan man teste de forskjellige smakene og se hvilke man liker. XD

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 18:22   #45
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

På et forum kan man vel ikke vente at alle er enige i alt man skriver til enhver tid? Og når noen er på villspor bør man kunne opplyse om det uten å være redd for at folk skal bli såret. Er man så sart må man kanskje vurdere å ikke være på nettforum. Forøvrig er det jo ingen som utvikler seg om man bare omgor seg med sin egen puse-kose-klappe gjeng!

Hallo, seriøst! Er forskjell på å være uenig, og å være usaklig vet du!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 18:44   #46
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Så bra Hva het boksen, og hvor mye inneholdt, og kosta den?

Proteinfabrikken 100 % soy protein, 1 kg. Smak av melkesjokolade (vel vel, eller Nutrilett, hehe). Kostet 299 tror jeg, har allerede glemt det! Bra jeg kjøpte spirulina også da, så kanskje hukommelsen bedrer seg
1,6 gram karbo pr. serving = et stort glass med shake Ble god og mett jeg altså!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 18:45   #47
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang. lavkarboshaker

BigMum:

Først av alt: Jeg skjønner godt at du er sår - og det er trist å se at ammepresset ikke er noe lettere nå enn det var i min tid.

Jeg hadde ikke melk til mine tre, heller - og vet du hva? Det gikk kjempefint

Og for en lettelse det var å slippe å svette, slite og streve så jævl... for å få ut noen få dråper. Det ødela mye av den første fine tida med baby.

Da de endelig ble mette, av morsmelkserstatning, ( dengang var det Collett), så sov de hele natta, jeg fikk sove, ungene ble rolige og tilfredse. Og nå er de nesten voksne alle tre - intelligente og harmoniske unge mennesker som omtrent aldri har vært sjuke.

Så vis en mental finger til alle som gnåler om at unger MÅ ammes - for det er ikke sant. Noen ganger må man finne andre løsninger, og så kan man kose seg og nyte den deilige babytida uten stress. Har andre et problem med det, så la dem streve med det problemet sjæl

God sommer!

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 18:49   #48
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og når noen er på villspor bør man kunne opplyse om det uten å være redd for at folk skal bli såret.

Men nå er jeg faktisk ikke på villspor, så du kan putte den pekefingeren din et helt annet sted. Dessuten så har min AMMING (eller mangel på sådan) svært lite med saken å gjøre.
Jeg synes du er nedlatende. Jeg har lest så mye om ernæring og lavkarbo, at jeg finner meg ikke i å bli fortalt hva jeg skal eller ikke skal spise. Om man velger noen usunne snarveier, so be it. Jeg RØYKER også, selv om jeg vet at det er veeeldig dårlig for meg.

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 19:18   #49
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Dessuten så har min AMMING (eller mangel på sådan) svært lite med saken å gjøre.

Jeg har stilt ETT spm ang amming, og forklart hvorfor ovenfor. Det er du som henger deg opp i amming og ikke her. Samme for meg om man ammer eller ikke, jeg lurte som sagt på hvor mye slike kunstige ting påvirket eventuellt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 19:31   #50
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Bare en tanke: Kan det være at amme-spørsmålet til Carisma er blitt misforstått?

Det er ikke for å blande meg men man vet jo ikke tonefallet her inne...

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no