Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Juni 2012

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-12, 21:55   #1
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Juni 2012

Hei alle

Jeg er litt før tiden og starter juni-tråden nå.
Jeg begynte så smått på mandag, men er vel da ikke i ketose før til helgen.
Vil heller da ha en juni-gruppe da det ser bedre ut på papiret.

Jeg var i ketose forrige gang for et år siden. Da gikk jeg ned 23kg og en masse centimeter på 4 måneder. Nå har jeg gått opp igjen elleve og har som mål å kvitte meg med både de 11 og de resterende 8 som jeg ikke tok forrige gang.

Jeg ble plutselig motivert til å starte igjen, og de er det bare å hive seg rundt. Jeg er noe usikker på timingen da jeg skal gå 7-fjellsturen til helgen, men jeg satser på at det går bra. Gikk den i fjor og under ketolyse, men da hadde jeg vært i sammenhengende ketose i 3.5 måneder (uten sprekk). Nå er jeg fortsatt i omstillingen, så jeg er noe spent på hvordan det går.

Denne gangen skal jeg prøve å ikke si det til så mange at jeg har begynt på igjen. Ikke for at jeg ikke vil at de skal vite det, men for at jeg skal prøve å spise så normal mat som mulig. Det jeg synes var dumt sist var at jeg ofte spiste annen mat en familien. Er det ingen som oppdager at jeg har endret kostholdet, så føler jeg da at jeg har gjort det riktig i følge med menyvalg. Konen vet selvsagt at jeg har begynt på igjen.

Jeg er så heldig at vi har en stor kantine på jobb med salatbar, laks, eggerøre, ovnsbakt ørret og variert kjøttutvalg hver dag. Lunsj er ikke et problem. Frokost går mye i egg og bacon, men liker best egg og Jacobs chilipølser (pølser helt uten karbohydrater). Da står det igjen med å være kreativ til middag. Her må jeg bli flinkere enn jeg var forrige gang.

Håper flere er med sammen med meg.

Aragorn

__________________


aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 09:23   #2
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juni 2012

Lykke til. Har selv holdt på siden 7 mars og stortrives med dette kostholdet. I dag skal jeg prøve å få solgt det inn hos min mann, han vet ikke at jeg går på ketolyse. Håper du får eg god start

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:28   #3
Rav81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 45
Rav81 er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Supert at vi er flere som starter (igjen) samtidig.

Har gått vel 2 år siden sist jeg prøvde meg. Da raste jeg ned i vekt, men så ble det som det ble....

Her er jeg hvertfall igjen, klar som bare det. Sluttet å røyke for en mnd siden og etter det har vekten kun gått en vei. Faktisk stod det error når jeg gikk på vekten i dag Var heldigvis bare en feil på den da, men den viste til slutt 87,7!
Det er hvertfall 10 kg mer enn hva jeg trenger.

Nå jabber jeg igjen som vanlig

Jeg setter i gang i morgen jeg. Samboer skal og slenge seg med - blir spennende.

Lykke til folkens

Rav81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 23:13   #4
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juni 2012

Hei!!
Jeg startet opp i midten av mai, knapt to uker siden, men siden jeg ikke finner noen maigruppe og føler meg helt fersk enda kan jeg kanskje få lov til å følge dere?
Er min aller første gang på ketolyse.

stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 14:08   #5
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Juni 2012

Det var akkurat dette jeg trengte, takk for at du startet dette, Aragorn :-)!

Jeg har levd i "lavkarbo"-land i flere år, og har egentlig vært normalvektig, men i fjor ble jeg student, og det var ikke bra for vekten min... Fra å jobbe i en aktiv jobb hvor jeg beveget meg masse og i tillegg trente mye, ble livet mitt stort sett bare stillesitting og lesing med litt trening :-( Og selv om jeg har levd på lavkarbo har jeg nok slækket av litt. Så buksene mine er litt stramme, for å si det pent! Jeg har også en revmatisme-sykdom så jeg bør være endel tynnere enn jeg er nå for å være snillere mot leddene mine.

Jeg startet ketolyselivet for snart 2 uker siden, har ikke opplevd noen bivirkninger, takk og pris! Jeg har aldri vært på ketolyse, i alle fall bevisst. Eneste som gnager meg litt er at jeg ikke får trent, har vonde ledd og leser til eksamen. Men det ordner seg!

Lykke til, dette klarer vi!

ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 20:15   #6
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Sv: Juni 2012

Hei

Takk for at flere er med. Greit å ha noen som er noenlunde på samme sted i løypen som en selv.

I dag har det vært tungt. Har en vanvittig oksehunger/ulvehunger. Spiser, så er jeg sulten igjen med en gang. Jeg spiser når kroppen sier det slik at jeg ikke skal være i fare for sprekk. Det tar nok litt tid før kroppen innfinner seg med mangelen på karbohydrater.

Jeg begynner også å huske nå hvordan det var å lære seg kroppens signaler. Det kan fort være at man egentlig er tørst når man føler seg litt sulten. Jeg får passe på å drikke mye.

I morgen er det 7-fjellsturen, en 35km lang fjelltur. Jeg er spent på hvordan en kropp i forandring reagerer på det. Jeg er god i troen. Gikk den og i fjor på ketose, men da hadde jeg gått på "kuren" sammenhengende i 3.5måneder.

I dag blir det en rolig kveld med mør som lørdagskos.

God helg
Aragorn

__________________


aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 20:22   #7
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juni 2012

Ha en flott tur i morgen, Aragorn!!

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 21:12   #8
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juni 2012

Lykke til alle sammen!!! Håper du fikk en fin fjelltur, Aragorn

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 21:31   #9
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill
Smile

Sv: Juni 2012

Hei på dere "ferskinger" hiver meg på da jeg startet for en uke siden,skeiet ut med stor fest i går og starter igjen i dag.hyggelig med en gruppe å følge,mye gode råd her på forumet,men ikke alltid enkelt å finne fram.Har gått mye ned i vekt for 15 år siden,men 10 kg har sneket seg tilbake,nå skal de til pers.Har stor tro på å få det til,hvis jeg bare begrenser fest utskeielser.Desuten liker jeg å løpe

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 00:37   #10
mastra
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 3
mastra er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Heia allesammen! Så gla jeg ble for å se denne tråden!! Jeg vil gjerne være med her! Bynnte på lavkarbo for en drøy mnd siden, og det har funket som bare fy!!! Meldte meg inn her først i går, så jeg henger meg på her med dere da jeg har tenkt å fortsette denne livsstilen framover. Jeg har prøvd å følge ketolyse-kuren, men har ikke hatt stixene som viser om jeg er i ketose, så vet egentlig ikke helt om jeg har klart det... Men jeg har nå bestillt både boka og stixene, så nå ska det bli ordnings! )

mastra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF. nysgjerrig på ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:05   #11
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Juni 2012

Så bra vi har blitt enda flere!

Håper fjellturen gikk bra, Aragorn, leste om den i avisa. Tøff tur!

Opprinnelig lagt inn av aragorn, her.

I dag har det vært tungt. Har en vanvittig oksehunger/ulvehunger. Spiser, så er jeg sulten igjen med en gang. Jeg spiser når kroppen sier det slik at jeg ikke skal være i fare for sprekk. Det tar nok litt tid før kroppen innfinner seg med mangelen på karbohydrater.

Bare et spørsmål, får du i deg nok fett? Jeg merker med en gang jeg ikke får i meg nok fett blir jeg sulten med en gang. Og det er jo en kjensgjerning at mange av oss, særlig damer, har fettangst! Jeg slet i hvert fall lenge med å "tørre" å spise nok fett.

For min del består livet fortsatt av eksamensforberedelser, gleder meg til neste uke, da er det ferie!!! Har så langt ingen problemer med ketolysekuren. Har ikke kjøpt stixs, har dere? Jeg merker på kroppen min at den er der den skal være, merker det på buksene mine, og Jeg lurer på en ting, jeg ser at mange skriver de blir så varme på ketolysekuren, men jeg blir ikke det. Er ikke særlig varm fra før av, fryser lett, kanskje er det derfor?

Ha en fortsatt fin dag, alle sammen!

ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:45   #12
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Juni 2012

Hei dere
Så hyggelig å gå inn her å finne "min gruppe"følte meg mer hjemme med en gang.Jeg bestiller boka og stix i dag ,det er nok best ser jeg blir litt lost på egen komponert vei. Nei jeg fryser ikke men er veldig tørst.våkner om natta å må drikke.Fant en tråd som forklarte om spalting av fett som krevde vann,så egentlig er det vel positivt...Jeg tror også det er lett å få litt lite fett,men startet dagen i dag med egg,bacon og noen små tomater så da må vel fett være i boks.Ha en strålende dag alle flinke folk

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 12:16   #13
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Juni 2012

Jeg er også tørst, Lich, men må heldigvis ikke opp om natten! Her hvor jeg bor har vi noe tull med vannet, så nå går det bare i flaskevann. Og jeg drikker i hvert fall 2 stk 1 1/2 litere om dagen. Pluss et par kopper med kaffe/te.

Jeg er ikke noe egg og bacon-menneske, dessverre, tåler ikke lukta av bacon! Leste en artikkel for litt siden om svinekjøtt, endel folk har et gen som gjør at de synes det lukter skikkelig ille av stekt svinekjøtt, og jeg er tydeligvis en med det genet! Men koteletter går

Jeg spiser endel avocado, feite oster, osv, får mye av fettet der. Og så tar jeg 2 ss med Udo's choice, det hjelper både på ledd, hud og å få opp fettrasjonen. Litt kinderegg-effekt, rett og slett

ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 12:19   #14
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Slenger meg på. Er vel kanskje av den yngre generasjon på forumet, men det er vel ikke noe problem med det. Begynte for akkurat to uker siden, og har gått ned hele 7.1 kg hittil. Noe jeg synes er helt sykt. Jeg har nok gått ned mye, og på helt feil måte de siste to dagene da, siden jeg gikk på en sprekk (ikke karbosprekk) med alkohol i helga, og endte opp med en skikkelig hangover. Klarte ikke å spise skikkelig. Nå er jeg endelig noenlunde frisk og fin igjen, og klar til å komme skikkelig i gang igjen. Målet er selvsagt å komme under 100 kg i løpet av juni. Føler jeg burde klare det!

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 15:41   #15
Rav81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 45
Rav81 er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av Walle, her.

Slenger meg på. Er vel kanskje av den yngre generasjon på forumet, men det er vel ikke noe problem med det. Begynte for akkurat to uker siden, og har gått ned hele 7.1 kg hittil. Noe jeg synes er helt sykt. Jeg har nok gått ned mye, og på helt feil måte de siste to dagene da, siden jeg gikk på en sprekk (ikke karbosprekk) med alkohol i helga, og endte opp med en skikkelig hangover. Klarte ikke å spise skikkelig. Nå er jeg endelig noenlunde frisk og fin igjen, og klar til å komme skikkelig i gang igjen. Målet er selvsagt å komme under 100 kg i løpet av juni. Føler jeg burde klare det!


7.1 kg på to uker er jo helt supert

Heldigen! Jeg har ikke stix, så vet ikke om jeg er i ketose. Men kjenner igjen visse ting fra sist gang, spesielt varmen og energien.

Det er fint på ketolyse

__________________


Rav81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 16:59   #16
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av Rav81, her.

Det er fint på ketolyse

Signerer denne! :-)

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 18:46   #17
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill
Smile

Sv: Juni 2012

Hei
Ja Elisa T har også hørt at Udos Choice skal være bra,husker jeg har tatt det før mot tørr hud,slags innvendig hud krem ble det presentert som og det virka bra

Walle så fort du går ned,heldig og flink .Hvem har ikke gått på en smell,cocktail party i helgen og jeg kan fortelle at cocktail er ikke så lavkarbo vennlige .
Men veldig morsomt da .
Ellers var jeg lei meg i begynnelsen fordi jeg hadde lite energi og synes jeg løp så sakte,men i dag har jeg hatt en super løpetur.Håper det fortsetter.

Det rareste av alt er kanskje å komme hjem fra løpe tur å ikke være halv død av sult og kaste meg inn i kjøleskapet,slik jeg alltid gjør etter løping,merkelig...

Ha en super kveld

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 20:32   #18
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Sv: Juni 2012

Hei alle

Fjellsturen gikk utrolig bra. Tungt i beina i dag, men ellers helt greit.
Hadde med min 10-år gamle sønn, så vi holdt hans tempo. Nå er han i god form (svømming og fotball flere ganger i uken) så det var greit tempo det.

Hadde med koteletter og en del stekte grønnsaker. Kald mat, men det gikk greit.
Er jo redd jeg har brukt muskler som brensel, istedenfor fett. Er jo akkurat kommet i gang så jeg er usikker på om kroppen slipper fettet. Det får jeg jo aldri vite, så det er vel ikke stort poeng å tenke på det noe mer.

Jeg tror jeg hadde hunger fordi jeg akkurat var i gang. Jeg har ikke brukt diett.no for å måle fordelingen, men tatt det på øyemål og husk fra forrige runde. Lørdagen var tøff, søtsuget var stort. Spesielt da jeg laget til lørdagsgodteri til ungene.

Jeg testet meg i går og da var det utslag på Stix. Så da er det bare å spise (og trene) seg i vei til et lettere liv.

Har og investert i Cocosa, men ennå ikke tatt den i bruk. Husket jeg brukte den noen ganger forrige gang før trening om jeg ikke rakk å spise.

Utover det så har jeg handlet middager for hele uken. Det blir samme meny for hele familien, hvor jeg bare velger vekk tilbehøret jeg ikke skal ha. Det føles veldig godt å få det till

Ok, det var litt om alt. :-)

Aragorn

__________________


aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:52   #19
Rav81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 45
Rav81 er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Jeg har svettet som en gris hele dagen

Synes å huske at det var et bra tegn..??

__________________


Rav81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 23:30   #20
Nelly
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 101
Nelly er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Svette er et bra tegn. Jeg har ikke gjort det denne gangen noe særlig selv om jeg vet jeg er i ketose(har stix). MEN til syvende og sist er det vektnedgangen som teller, og ikke utslag på stixen....

Forresten, jeg har vært i ketose to uker nå. Har gjort det før, hatt pause, men det er mer som må av. Så er i gang igjen...

Jeg føler først og fremst at energinivået er på bunn!!!! Kan være stress og at det går mot sommerferie også da...

Nelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 11:37   #21
KristinaS
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 7
KristinaS er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Hei,
slenger meg på tråden. Har gått på lavkarbo før (for noen år siden) og krøpet siden den gangen noen få kilo opp i vekt igjen. Startet opp igjen i forrige uke og har gått ned ca 2 kg Dette går så det suser og jeg føler ikke at jeg må nekte meg ting. Forrige helg lagde jeg en brownie/krem kake jeg fant på forumet her og spiste opp nesten hele greia alene og fortsatt gikk jeg ned i vekt Jiiipppiiii. Ikke det at jeg foreslår at det er lurt å spise kake hver dag, men det er deilig å kunne skeie ut litt uten å angre dypt på det i ukene etter.

Aragorn: Når det gjelder forbrenning, så er det såvidt jeg husker riktig, ikke noe fare for at du har brukt muskler som brensel. Kroppen vil bruke fettet før det tærer på musklene. Lykke til videre!

KristinaS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 11:50   #22
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Juni 2012

Hei KristinaS Så bra at vi blir flere ,jeg for min del synes det er veldig fint å lese andres erfaringer ,familien er vel ikke så veldig inntresert i karbo her og fett der,så bra og ha noen andre å snakke med.

Jeg ser når jeg leser rundt at mange er på sin andre Eller tredje runde med lav karbo,jeg tror det inspirerer meg til å tenke litt over hva det er i hodet mitt som gjør at jeg går opp.Her må det nok ryddes litt i mat som kos og fordi jeg fortjenner det osv.skjønner dere hva jeg mener selv om tankene er litt halvferdige ?

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 12:45   #23
mailen
Medlem
 
mailen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 61
mailen er ny på veien

Sv: Juni 2012

Jeg er med på nok et forsøk. Startet i går, og følte jeg småspiste hele dagen. Vet fra tidligere at den ulvehungeren går over. Denne gangen skal jeg være i ketose til vi drar på ferie 9. juli og håper å miste 5 kilo før da. De 5 kiloene ligger rundt magen, så det er de som irriterer meg mest. Ellers har jeg 20 kilo jeg vil ha bort. Om jeg klarer det er jeg passe rund og ikke i fedmekategorien lengre.

__________________

mailen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 12:51   #24
mailen
Medlem
 
mailen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 61
mailen er ny på veien

Sv: Juni 2012

I fjor på denne tiden gikk jeg ned 10,6 kilo. Etter den tid har jeg gått opp igjen 2,8 kilo og det er jo ikke sååå ille.

__________________

mailen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 16:31   #25
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av KristinaS, her.

Aragorn: Når det gjelder forbrenning, så er det såvidt jeg husker riktig, ikke noe fare for at du har brukt muskler som brensel. Kroppen vil bruke fettet før det tærer på musklene. Lykke til videre!

Hei, den er jeg med på. Jeg har jo også lest at det tar litt tid før kroppen har lært seg å brenne fett godt, men det kan jo være den er litt flink alikevel!!

Moro å se så mange som slenger seg med.

Aragorn

__________________


aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
juni 2012 start


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 11:03
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 21:57
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 16:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no