Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Noen som har erfaring med CampKilo?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-08-10, 13:27   #1
Bolla Piggsvin
Medlem
 
Bolla Piggsvin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 113
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg
Question

Noen som har erfaring med CampKilo?

Håper ikke dette blir tatt for å være reklame, for det er det slett ikke. Ser at nevnte firma reklamerer en masse for tiden, for en slags pulverkur. Men forskjellen fra andre pulverkurer er visstnok at denne inneholder så lite karbo at man skal komme i ketose. Jeg lurer bare på hva andre synes, for jeg har ikke vært noe flink i sommer, og har lagt på meg nesten alle de 8 kiloene jeg hadde gått ned i våres Vet at det lureste er å ta meg sammen og begynne å spise sunt igjen, men det hadde vært så deilig med et lite "spark i baken" ... Er vel egentlig ganske skeptisk til hele greia selv, men hvis noen har prøvd, kunne det jo vært artig å høre om erfaringer.

__________________


Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 22:50   #2
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

En dagsrasjon (4 porsjoner) med Camp Kilo sitt pulver inneholder døye 100 gram karbo.
Av de karbohydratene er 60 % frukotse.

Pulverkuren er en lavkalorikur, så det er nok ikke "lavt" innhold av karbohydrater som gjør at man kommer i ketose, men et dundrende kaloriunderskudd, man spiser (les: drikker) ca 800 kcal/dag, får i seg ca 50 gram proteiner og 18 gram fett

PS: jeg har IKKE prøvd pulveret!

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 09:27   #3
Bolla Piggsvin
Medlem
 
Bolla Piggsvin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 113
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Ok, takk skal du ha. Da skal IKKE jeg prøve heller De vil jo ikke si noe om hva produktet inneholder før man har meldt seg inn. Det beste er nok å holde seg til skikkelig mat, ja ...

__________________


Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 09:49   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av Bolla Piggsvin, her.

De vil jo ikke si noe om hva produktet inneholder før man har meldt seg inn.

Bare det er jo mer enn nok til å holde seg unna...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 10:22   #5
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av Bolla Piggsvin, her.

Ok, takk skal du ha. Da skal IKKE jeg prøve heller De vil jo ikke si noe om hva produktet inneholder før man har meldt seg inn. Det beste er nok å holde seg til skikkelig mat, ja ...

Og når man har meldt seg inn må man være påpasselig med å melde seg ut igjen etter den første gratisperioden hvis man ikke ønsker å være medlem lenger,ellers blir man belastet for 4 uker av gangen på tlf-regninga, ev. trukket på kontantkortet, for medlemskapet.

Men, hvis dere som tester dette sjekker i bloggen til en av slankerne deres, så ser dere at han etter endt pulverkur anbefaler bloggen min for gode tips om lavkarbomat

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 21:25   #6
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Hei jeg har gått på ketolyse kuren tidligere,men la på meg iløpet av sommeren.Så tenkte jeg at jeg skulle gå på Campkilo i ca 3 uker for så og gå på ketoøysekuren etterpå.Jeg har gått i 14 dager på pulveret nå og er faktisk i ketose.Har gått ned ca litt over 4 kilo.Men egentlig like greit med lavkarbo egentlig det er jo utrolig hvor mye godt en kan spise.Men når det er sagt har jeg ikke vært noe spesielt sulten på pulveret dam

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 21:33   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

er faktisk i ketose

Ketose er ingen magisk tilstand, alle som spiser for lite kalorier havner i ketose. Gravide som kaster opp, folk som sulter seg, fasteperidoer osv fører også til ketose, men ikke den sunne varianten! Så og si alle pulverkurer fører til ketose. Selv en natts søvn kan gi ketose om man har spist lite dagen før.
Ketose på kaloriunderskudd fører hovedsaklig til tap av muskelmasse. I tillegg vil kroppen så fort den får tilgang på næring igjen lagredette i de tømte lagrene, så vekta vil UANSETT gå opp igjen i det man begynner å spise mat ighjen, selv om det er lavkarbo.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 21:36   #8
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Jeg sendte en e-post for å høre hva pulveret inneholder og fikk vite det. Det som står først på innholdsfortegnelsen er fruktose og det betyr at pulveret faktisk mest er sukker og ikke forenlig med lavkarbo i det hele tatt.

I tillegg så er den beste kickstarten å ta en Atkins induksjon, ren mat og masse grønt og jeg er overbevist om at man oppnår bedre resultat av det.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 21:56   #9
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Haha ja vet det er sterke meninger om pulver her .Men er enig med dere men skader ikke å prøve ville bare skrive om erfaringen me campkilo jeg.Tiden vil jo vise om en går opp eller ikke det spørs jo hvor flink en er etterpå det..Så lenge en holder seg til lavkarbo og er i ketose så skal nok vekten forsvinne hos meg iallefall.Har vært medlem her i et år men aldri skrevet noe bare lest masse og funnet oppskrifter så jeg er ikke helt fersk i gamet

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 22:08   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

skader ikke å prøve

Vel, det er desverre nettop det det gjør... Som nevnt forsvinner muskler før fett, men det er det minste problemet. Selv har jeg forsøkt flere pulverkurer, så det jeg skriver er selvlært, ikke basert på propaganda fra hverken det ene eller det andre. Og jeg kan tilskrive hvertfall 10-15kg av de jeg nå prøver å bli kvitt til pulverkurer. Kroppen lærer utrolig fort hva sparebluss er, og etter at vannvekta forsvinner går kroppen rett i sparemodus. Derfor fungerer det ikke i lengden med noe annet en mat, man må nemlig vise kroppen at den får næring slik at den kan bruke av overskuddet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 22:22   #11
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Ja jeg skriver jo at det beste er lavkarbo Mat jeg også ,men siden spm var erfaringer med Campkilo svarte jeg her.Det er samme hvilken pulverkur det egentlig er .Så jeg vil verken anbefale eller sier at noen skal prøve dette det må den enkelt velge hvordan en skal gå ned i vekt .Alle er ikke like åSå lavkarbo er veien å gå helt enig i det! men jeg hadde problemer med å få i meg nok måltider så nå har jeg prøvd dette iallefall og om en uke er det ketolysekuren på meg igjen.Gleder meg til det..

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 23:57   #12
benteks
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 7
benteks er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

jeg meldte meg inn og ut igjen bare for å smake på pulveret, men dette var ikke noe for meg..... og som andre skriver - alt for mye karbo.

spisdegslank.no har også proteinpulver hvis man vil gå på pulverkur..... jeg spiser brødet derfra (bare fordi jeg er så innmari lat og ikke har orket enda å bake selv) og dette gjør at jeg sakte men sikkert går nedover i vekt - ca 1 kg i uken. Spiser 4 brødskiver pluss middag i løpet av dagen....

jeg har også mest tro på mat - men skjønner veldig godt at det er fristende å ta en kjapp pulverkurs for å få en kickstart :-)

de gangene jeg vet jeg skal frike ut både med mat og drikke så prøver jeg å huske å ta karboblokker først (fås kjøpt i helsekosten)

benteks er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 22:44   #13
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Jeg har 2 bøtter med pulver som jeg gjerne selger Det var ikke noe for meg

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 17:02   #14
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Jeg har 2 bøtter med pulver som jeg gjerne selger Det var ikke noe for meg


Hvilke smaker? Og hvor mye koster de?
Har hatt stagnasjon i flere måneder, selv om jeg spiser sundt og trener. Kanskje jeg skal prøve dette for å få ting i litt fart igjen. Er meget usikker, men lei av å stå stille.

__________________


Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 17:45   #15
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av Hilja, her.

Hvilke smaker? Og hvor mye koster de?
Har hatt stagnasjon i flere måneder, selv om jeg spiser sundt og trener. Kanskje jeg skal prøve dette for å få ting i litt fart igjen. Er meget usikker, men lei av å stå stille.

SOLGT










l

__________________
Min journal

Sist redigert av tora trollmor : 14-01-11 kl 16:16.
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 08:22   #16
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Boksene er på 3 kg pr stk. de koster ca 700,- pr stk men du kan få de for 500 pr stk


Jeg skal tenke på det. Har bestilt noen smaksprøver, så jeg venter på de først.

__________________


Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:44   #17
lissa88
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1
lissa88 er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Hei Tora trollmor jeg vil gjerne kjøpe de boksene du har med pulver. Bor i Trøndelag, og kan komme og hente har du brukt mye av det pulveret som følger med eller?

lissa88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 21:58   #18
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av lissa88, her.

Hei Tora trollmor jeg vil gjerne kjøpe de boksene du har med pulver. Bor i Trøndelag, og kan komme og hente har du brukt mye av det pulveret som følger med eller?

Desverre, solgt

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:50   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Desverre, solgt

Da foreslår jeg at du endrer innlegget om at du vil selge noe, evnt bare skriver SOLGT etter innlegget!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 23:45   #20
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Smile

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av lissa88, her.

Hei Tora trollmor jeg vil gjerne kjøpe de boksene du har med pulver. Bor i Trøndelag, og kan komme og hente har du brukt mye av det pulveret som følger med eller?


Hei! Jeg har en 3 kg boks med pulver til salgs. Er ikke åpnet så jeg vil ha 750.- for den Kan levere i Trondheimsområdet, jeg bor på Fosen.
Orker ikke å leve på pulver akkurat nå kjenner jeg, sliter nok med å klare å holde meg i skinnet dessverre.

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 12:48   #21
mandag17
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfold
Innlegg: 10
mandag17 er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Takk for fin diskusjonstråd. Satt akkurat å lurte på å stille samme spørsmålet på forum! Og nå har jeg fått svar på spørsmålet mitt - og flere til- og kommet til konklusjonen at jeg ikke skal prøve dette pulveret. Men, finnes det et pulver som er "lavkarbo" vennlig? Mener at dr. Sofie Hexeberg enkelte ganger anbefaler sine pasienter å erstatte et eller flere måltider med pulver i korte perioder??? stemmer dette?

__________________



mandag17 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 14:17   #22
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av mandag17, her.

Takk for fin diskusjonstråd. Satt akkurat å lurte på å stille samme spørsmålet på forum! Og nå har jeg fått svar på spørsmålet mitt - og flere til- og kommet til konklusjonen at jeg ikke skal prøve dette pulveret. Men, finnes det et pulver som er "lavkarbo" vennlig? Mener at dr. Sofie Hexeberg enkelte ganger anbefaler sine pasienter å erstatte et eller flere måltider med pulver i korte perioder??? stemmer dette?

Du tenker nok på Eurodiet

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 16:13   #23
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av mandag17, her.

Takk for fin diskusjonstråd. Satt akkurat å lurte på å stille samme spørsmålet på forum! Og nå har jeg fått svar på spørsmålet mitt - og flere til- og kommet til konklusjonen at jeg ikke skal prøve dette pulveret. Men, finnes det et pulver som er "lavkarbo" vennlig? Mener at dr. Sofie Hexeberg enkelte ganger anbefaler sine pasienter å erstatte et eller flere måltider med pulver i korte perioder??? stemmer dette?

Nutrilett og Alevo har shakes og supper som inneholder kun 11 gr karbo per måltid. (Det er under halvparten av det som er i CampKilo.)
Jeg har også lest at Hexeberg henviste en pasient til en pulver kur (kombinert lavkarbo - lav kalori) i boken hennes. Da var det snakk om en pasient som var ekstremt farlig overvektig.
De få karboene som er i shakes som Nutrilett, er selvsagt i form av søtstoffer og andre usunne karbo vi ikke burde ha. Så jeg anbefaler en slik kur kun til de som har hatt stagnasjon på flere måneder, og ikke klarer å gå ned på vanlig lavkarbo kost. En ide kan være i kombinasjon med Tech Nutritions proteinshake, og regelmessig styrketrening for å unngå tap av muskelmasse.

__________________


Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 10:51   #24
roger1970
Juniormedlem
 
roger1970 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oppe i Nord en plass
Innlegg: 20
roger1970 er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Jeg har stor og god erfaring med CampKilo produktet. Har hittil gått ned 36+ kg på dette.Bruker pulver for å komme meg ned i vekt.Skal på lavkarbo etter endt kur.
Lavkarbo er den ikke hvis man regner at man må ha max 50g om dagen,men lav kalori er den.Mange som blander sammen disse to termene hører jeg.

Jeg er forresten kanskje den som Dreamy refererer til som tipser om hennes side for gode oppskrifter med lavkarbo på min blogg.
Mange som bruker pulver dietter tror at de skal ned med pulver,spise akkurat samme maten de spiste før når de er ferdige.FEIL!!!!!!!!!!!!!!! Derfor er det så mange JOJO slankere.

Jeg har prøvd alle dietter og pulver som finnes på markedet før jeg snubla over denne.Er i utgangspunktet skeptisk til pulver,men testa nå en boks i 20 dager.Jeg bestillte mer etter 14 dager jeg.Så fornøyd var jeg!

Man MÅ legge om livsstilen sin kraftig etter endt pulver kur,det er jo den som gjorde at du ble tjukk i utganspunktet.Under min pulver kur har jeg planlagt alt jeg skal gjøre når jeg blir ferdig. Bruker tiden til å finne min egen kurs vidre når kilo antallet er der den skal være.

Pulver er min metode for å komme meg nesten i mål vektmessig,resten tar jeg med lavkarbo.

Hva enn dere andre mener om dette så har jeg full respekt for deres mening. Er ikke enig med dere som 'disser' dette,men dere er jo i deres fulle rett til å mene hva dere enn vil om det.
Jeg vet at dette funker! OG man får utrolig mye støtte på forumet der

Ser fra tid til annen at noen 'dropper' innom forumet med masse negativt om pulveret og forumet.Ja noen har til og med sakt at man gir ut råd og meninger i alle retninger.Trodde det var hele vitsen med et forum,dele erfaringer og gode råd med andre,hence navnet FORUM

Til Dreamy: Du er faktisk den som fikk meg intressert i lavkarbo til å begynne med. Du er bare rå når det gjelder dette!Kommer til å 'stjele' masse matoppskrifter fra deg Legger inn oppskrifter på min blogg, liker litt sterkere mat en de du har på dine sider,så jeg skal over på asiatisk mat når pulver kuren er over.


Lavkarbo er veien videre ja

__________________



Sist redigert av roger1970 : 21-01-11 kl 11:00. Årsak: Mere tekst
roger1970 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: If it looks good,EAT IT!!! Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:12   #25
Glalaksen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 2
Glalaksen er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Tror jammen du "drepte" denne diskusjonen her Roger

Glalaksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har erfaring med Sesamin? Nessimelle Kosttilskudd 1 30-11-09 10:31
Noen som har erfaring med wii fit? Håp_80 Trening 11 14-01-09 12:46
Bjørkesøt - noen med erfaring? Vibeke-67 Generell ernæringsdebatt 1 27-05-08 15:42
Noen med erfaring med ketolysekuren? cozymum Ketolysekuren 1 20-04-07 20:26
Operasjon - erfaring noen? Carisma Fysisk og mental helse 12 27-04-06 13:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no