Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Chili Burn?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-05-13, 20:40   #1
missgadget
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 2
missgadget er på en erverdig vei

Chili Burn?

Heisann alle sammen =)

For et par år siden gikk jeg på ketolyse dietten og gikk ned mange kilo, men jeg klarte dessverre ikke å stabilisere vekten min og jeg funderer derfor på å begynne på en diett igjen, da jeg sakte men sikkert, måned for måned har lagt på meg litt etter litt..

Derfor er det på tide å begynne på diett igjen. Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal begynne med ketolyse igjen eller om jeg skal begynne på kun lavkarbo.

Jeg kom over en forumdiskusjon her om dagen angående et produkt som heter "Chili Burn" og som visstnok skal øke forbrenningen. (inneholder blandt annet; grønn te -ekstrakt, chili, peppermint osv). Det var litt varierende meninger om produktet, og så veldig mye informasjon om det har jeg ikke klart å finne, da det virker som om det er ganske nytt på markedet?

Det jeg lurer på er om at det er mulig å kombinere disse med larkarbo eller om det er skadelig?

Hvis det er mulig, er det noe spesiellt jeg bør passe på?

missgadget er avlogget   Min kostholdsfilosofi: allt som hjelper meg ned i vekt! Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 20:55   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Chili Burn?

Det sies at både chili og hvitløk skal øke forbrenningen (ekspertene sier dog at det er helt marginalt).

Jeg tenker: Kan du ikke like godt bruke chili i kosten ? Her bruker vi det i alt av gryter, supper, karbonader etc. i stedet for å kjøpe piller ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 21:01   #3
missgadget
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 2
missgadget er på en erverdig vei

Sv: Chili Burn?

Jo, jeg kan helt sikkert det. Men jeg er ikke spesiellt glad i krydret mat eller å svi i munnen
Også tenker jeg at chili i konsentrert form har en bedre virkning? Bare en tanke altså

missgadget er avlogget   Min kostholdsfilosofi: allt som hjelper meg ned i vekt! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker i chili anne gro Spørsmål og svar 3 08-02-10 18:05
Chili burner Paris Kosttilskudd 3 21-01-10 18:15
Søt chili saus Jabba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 08-10-09 18:21
Chili con carne? Charlotte88 Middag 3 13-08-09 14:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no