Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Pannekaker?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-08, 00:18   #1
*Mariann*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 16
*Mariann* er på en erverdig vei
Smile

Pannekaker?

Hei

Noen som har en enkel pannekake/lapperoppskrift eller et eller annet i den duren som jeg kan lage uten å måtte reise på helsekosten og kjøpe alt mulig rart?

Har så lyst til å lage noe nå!

har kruskakli, cottage cheese, yoghurt egg, og sånne ting jeg fant i vanlig matbutikk..!

*Mariann* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen karbs-Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 00:30   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Pannekaker?

Opprinnelig lagt inn av *Mariann*, her.

Hei

Noen som har en enkel pannekake/lapperoppskrift eller et eller annet i den duren som jeg kan lage uten å måtte reise på helsekosten og kjøpe alt mulig rart?

Har så lyst til å lage noe nå!

har kruskakli, cottage cheese, yoghurt egg, og sånne ting jeg fant i vanlig matbutikk..!

Jeg har jo ikke lyst til å ta motet fra deg, men yoghurt er ingen god ide hvis filosofien din er ingen karber....
Rømme/creme fraiche er bedre å ha i hus

Ellers er det bare å sjekke ut oppskriftene på forumet her, mange gode forslag på pannekaker og lapper

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 14:41   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Pannekaker?

2 egg, litt havregryn (store), cottage cheese, lit JBKM, fløte eller melk og litt vann..Vromvrom med stavmixer. Stekes i smør.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:38   #4
*Mariann*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 16
*Mariann* er på en erverdig vei

Sv: Pannekaker?

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

2 egg, litt havregryn (store), cottage cheese, lit JBKM, fløte eller melk og litt vann..Vromvrom med stavmixer. Stekes i smør.

det var det derre jhbjmelet da.. Har jo ikke det..
Er d ikkenoe jeg kan lage uten d heller? Vafler el noe..ingenting?

*Mariann* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen karbs-Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:40   #5
*Mariann*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 16
*Mariann* er på en erverdig vei

Sv: Pannekaker?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg har jo ikke lyst til å ta motet fra deg, men yoghurt er ingen god ide hvis filosofien din er ingen karber....
Rømme/creme fraiche er bedre å ha i hus

Ellers er det bare å sjekke ut oppskriftene på forumet her, mange gode forslag på pannekaker og lapper


Yoghurt har jeg fordi d stod i en oppskrift jg tenkte å lage at jg trengte yoghurt naturell.. Har forsovidt vanlig yoghurt i kj.skapet også..men den er mann og barn sitt.. Har ikke rørt en yohurt på snart 1 mnd!

Spurte her fordi jeg ikke fant oppskrift uten alt det jeg ikke har..

*Mariann* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen karbs-Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 23:07   #6
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Pannekaker?

joda bare prøv med det uten JBKM, og hiv oppi smør.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 21:31   #7
maia41
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 14
maia41 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Pannekaker?

Opprinnelig lagt inn av *Mariann*, her.

Hei

Noen som har en enkel pannekake/lapperoppskrift eller et eller annet i den duren som jeg kan lage uten å måtte reise på helsekosten og kjøpe alt mulig rart?

Har så lyst til å lage noe nå!

har kruskakli, cottage cheese, yoghurt egg, og sånne ting jeg fant i vanlig matbutikk..!



Pannekake: visp sammen 2 egg og to klatter rømme eller to skvetter fløte. Stek i smør.
Dette er nok til to pannekaker.

Må stekes tynne ellers blir det lett en omelettsvong over de Men dette e mine favorittpannekaker.

maia41 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 22:25   #8
Ninasju
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Bergensområdet
Innlegg: 131
Ninasju er ny på veien

Sv: Pannekaker?

Når du har fått tak i fiberhusk, må du prøve Ivorys pannekaker
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27597

Ninasju er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 11:46   #9
Sorella
Medlem
 
Sorella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 261
Sorella er ny på veien

Sv: Pannekaker?

Opprinnelig lagt inn av maia41, her.

Pannekake: visp sammen 2 egg og to klatter rømme eller to skvetter fløte. Stek i smør.
Dette er nok til to pannekaker.

Må stekes tynne ellers blir det lett en omelettsvong over de Men dette e mine favorittpannekaker.

Opprinnelig lagt inn av Ninasju, her.

Når du har fått tak i fiberhusk, må du prøve Ivorys pannekaker
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27597

Jeg laga nok alàIvory sine for tykke

__________________
Sorella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pannekaker ninniaasen Oppskrifter 1 16-09-08 20:39
Fedon pannekaker Lilleomamma Frokost og kveldsmat 3 18-03-08 13:01
Pannekaker Dante Eurodiett 16 20-05-07 23:34
Pannekaker Jeanett Oppskrifter 2 14-03-07 23:49
små pannekaker Iset Kake/dessert og snacks 0 10-02-04 20:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no