Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

For oss som starter i februar -13!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-02-13, 12:18   #1
Eirin91
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Bergen/Førde
Innlegg: 13
Eirin91 er på en erverdig vei

For oss som starter i februar -13!

Har nå bestemt meg for å starte med lavkarbo! Har sakte men sikkert lagt på meg 20kg!!! de siste 2 årene!... Føler meg slapp og uvel hver dag. Følger meg heller ikke vel i klær og har dårlig selvbilde!.. Så nå har jeg en plan om å gå ned hvertfall 20kg! Noen tips til meg? Jeg er også student, så har jo ekstremt dårlig råd.....

Eirin91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 18:40   #2
Vera.
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 4
Vera. er på en erverdig vei

Sv: For oss som starter i Februar 13!

Hei!
Henger meg på denne tråden jeg. Jeg har veldig lyst til å begynne på ketolyse kuren igjen. Fikk gode resultater sist, men motivasjonen var ikke sterk nok... Dessverre.
Men denne gangen skal det gå! Historien min er 2 svangerskap og 10 kg pluss. Disse skal vekk, jeg trenger energien min tilbake med to små å ta hand om

Vera. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavcarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-13, 15:23   #3
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: For oss som starter i februar -13!

Jeg startet i januar, - men d skulle man ikke tro!

Vil føle med tråden her! Lykke til!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 19:27   #4
Eirin91
Juniormedlem