Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-06, 12:03   #101
Hilde3
Medlem
 
Hilde3 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Bærum
Alder: 65
Innlegg: 83
Hilde3 er ny på veien

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har hjelm,sykkelbriller,sykkelbokse,sykkelhansker,sykk ejakke,sykkelcomputer,
sykkelsekk,sykkellås, velotec sykkel,sykkelsko,klikkpedaler,sykkellys,sykkelklok ke,silikonsetet,syklet Birken på 6 timer i fjor(3.sist i min klasse ). Alt unntatt selve syklingen er jule/burstagaver fra kjæresten. Jeg synes faktisk å sykle er helt topp! Bruker sykkel både til transport,rekreasjon og trening. Akkurat nå så har jeg en hardnakket betennelse i kneet og min kjære sykkel støver ned. Ingen Birk for meg og sambo i år. Han stupte over styret på glatt føre i relativt stor fart og brakk kragebeinet. Hjelmen han knuste, og det sier litt om hvor viktig det er med hjelm. Han hadde nok vært et annet sted enn sofaen nå hvis han ikke hadde hatt på seg den Vel, jeg håper å komme i gang med syklingen igjen etterhvert...på lavt nivå

__________________








Hilde3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-06, 18:12   #102
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Nå skal jeg på fest og jeg tror det blir kjempeartig fordi det kommer masse folk og jeg kjenner absolutt ingen men det går jo bra for det er gøy å snakke med andre mennesker, og jeg blir nok på en liten snurr ford jeg har allerede pimpet nedpå to glass vin og en aldri så stor likørsak som smakte dritt og som jeg derfor skal ta med så jeg slipper å drikke den selv men istedetfor bare deale til andre også kanskje jeg kan få noe drikkandes av dem tilbake.

Juhuu!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-08-06, 15:20   #103
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Wahey Mofe... det hørtes gøy ut (med unntak av drittlikør da ) Jeg var også på fest i går.Jeg okmmer fra en familie hvor ALT skal feires, og vi feirer stort, med musikk og dans og bar og greier... men akkurat i går var det faktisk kjempekjedelig å være i familieselskap, for DumDumboys spilte på torget i trondheim, og jeg skulle vell helst vært der i steden...

jaja... men på fredag skal jeg på konsert med mum da... satser på at det blir bra

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 13:40   #104
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Rart dere hvordan sannheter forandre seg.. For mange år siden var pulverkurer det store. Min sannhet, min nøkkel til smal midje og slanke lår.. Så var det Grete Rode som rådet grunnen en stund før hun ble avløst av slanketeen. Så ble det suppekurer og annanaskurer og 10 kilo ned på 2 uker kuren, som helst var en sultekur om den skal kunne kalles en kur i det hele tatt. Så var det spise vanlig, men mindre kuren og den gikk jo aldri for en overspiser spiser aldri mindre, med mindre hun er død..
Også fikk jeg øya opp for trening.. Så da droppa jeg matenkontrollen og trena som besatt.. men ble ikke mindre av det. Så gadd jeg ikke det lenger for det gikk jo ikke og jeg skjønte jo ikke hvorfor det ikke gikk.. Så det ble Herabalife i steden som jo gikk en stund til jeg ble lei.. Så fant jeg kaloritellingen frem på nytt og med den tvang kroppen ut av godstolen.. og det gikk bra en god stund.. men så gikk det ikke lenger det heller og da fant jeg lavkarbo.no.. og resten av historen kjenner dere fra før..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 11:46   #105
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

wohoo... jeg har endelig en "fridag". Har begynt å studere, og det er ikke studiene som tar på, men alt det sosiale som skjer utenfor skolen... det er rebusløp, måltider, quizer, fester og i det heletatt masse gøy... Og det er kjempegøy, men jeg blir sliten også. Kan ikke huske at vi hadde det så travelt da jeg var student sist... men jeg var yngre da, så det kan jo ha noe med det å gjøre...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 25-08-06, 12:03   #106
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Du begynner jo å trekke på åra Jeef, så det er jo kanskje ikke så rart
studentlivet er ikke som det engang var i gamledager.
Alt er relativt.

Jeg prøvde meg på skolebenken igjen selv jeg etter mange år i arbeidslivet. Det var rart. Veldig rart å være 25 sammen med bare 17-18 åringer. Det var handelsskolen dette her da. Om det gikk bra?
Nei, ikke i det hele tatt, men jeg forsøkte ihvertfall. På den tiden var jeg i perioder mye plaget av angst, vet ikke hvorfor. Så jeg sluttet etter 3 uker.

2 år senere ble jeg gravid og angsten forsvant, har ikke hatt det siden, bank i bordet! Angst er noe dritt. For meg var det slik at det var ikke noe konkret som utløste det. Det kom bare snikende, og ble bare mer og mer plagsomt og lamende for tilværelsen.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 11:50   #107
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

DYTTE!!

Hvis vi skal klare en tusentråd i år må vi skrive 897 innlegg til!
(hva skal jeg så skrive om...?) Jeg må bare få si at jeg har stor nytte av journalskrivinga her. Jeg er en innbarka trøstespiser og jeg tror at det å føre journal er en god hjelp. Ikke bare ser jeg hvor mange ganger jeg sklir ut, men alle andre kan også se det, og kommentere.
Har fått masse oppmuntring, det hjelper stort!

chili.

chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 13:31   #108
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: Tusentråden 2006

kan det hjelpe med at jeg sier jeg føler med deg når det gjelder å slenge inn 896 innlegg til. Ja vel her er et til.Oh my er det noen regler her om hundre bostaver eller noe3 så får jeg vel skrive noen ord til. Good luck.
Skorpia på rett vei.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 12:02   #109
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Jeg kunne ha malt deg rosa
som skyene om ettermiddagen om vinteren
som et neonskilt
som brystvortene, før de ble brune

jeg kunne malt deg lyseblå
som himmelen om våren
som blåklokkene
som kjøkkenskapet
eller som bytrikken

eller så kunne jeg ha malt deg
grønn
som en frosk
som kastanjene i juli
som et salathode

eller gul
kunne ha malt deg som svovel
eller hvit
kanskje svart

men aller helst bare
gjennomsiktig
med vann

hadde jeg bare turt.



chili.

chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 14:07   #110
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Idag blåser det...varmt. Jeg synes det er ekkelt at det ikke blir kaldt høstvær. Det er som om ingenting stemmer noe sted. Naturen er ute av balanse og det er jeg også. I morgen skal vi reise til Bergen, håper på skikkelig plaskregn og kuling gjennom gatene der... Skal bli koselig å besøke lillesøster. Noen ganger savner jeg saltvann og skikkelig ruskevær noe forferdelig, glemmer nesten hvorfor jeg bosatte meg i innlandet for over 20 år siden.

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:53   #111
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

sitter og ser et program på discovery om å overleve når man for lenge siden skulle vært død... handler om to menn som var på fjelltur, da han ene fikk en kampestein over seg. Han andre måtte forlate sin døende kompis oppi fjellet for å hente hjelp. Det må være helt forferdelig. Du vet ikke om du skal være igjenn hoss kompisen din så han slipper å dø alene, eller ta sjansen på at han overlever til du får tak i hjelp...

han lå under den kampesteinen i 40 timer eller noe, og ble faktisk reddet av at han lå så lenge... rart nok, men kampesteinen, som han fikk over foten, klemte av blodårer, og hindret blod med giftstoffer (som ofte oppstår i sår) i å komme til kroppenhans og forgifte han...

blir så imponert over slike historier jeg

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 23:19   #112
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Tja.. på tide å bidra i denne tråden igjen?

Sitter og jobber med en profil til blink.. har sosa rundt der inne i ett år og har nå blitt ufordret av en venninne å legge litt mer sjel i det å finne meg en date.... Over to år alene og kun en stusselig date.. Men søren heller, har det fint som jeg har det jeg

Skal aldri, aldri drikke rødvin og snakke om blink og menn en gang til..

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 07:03   #113
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

jeg er også registrert på blink, men for bare ekkle, useriøse henvendelser. jeg er jo ikke ute etter noen one-night-stand da heller, men dog allikevel.

men om 6 dager skal jeg på første rocke konsert, gleder meg som en liten unge, det skal bli helt topp, konserten er med johnossi, på checkpoint charlie i stavanger, http://www.checkpoint.no/

andre topp rock band nå for tiden er : danko Jones ( konsert 24 okt), wolfmother, og the zutons.


rockesilje

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 11:17   #114
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har hatt en skikkelig konsertsommer i år først var jeg på Bon Jovi konsert i London (som de fleste her har fått med seg) 200 000 publikumere, 30 grader i skyggen, og 30 kr for en halvliter med øl... kunne jo ikke vært bedre

Senere på sommeren var det Olavsfestdager i Trondheim (vi må jo feire at helgenen vår døde for 1000 år siden) og da var jeg på tree konserter; hellbillies, som jeg egentlig ikke er noe fan av, men som var skikkelig bra live... riktignok var jeg en smule dritings da men... to dager senere var jeg på konsert med trøndelags store helt Åge Aleksandersen... Det var en utrolig bra konsert... folk i absolutt alle aldre, og kjempestemning. Fint vær til å være i trondheim var det også. Et par dager etter dette var det konsert med Espen Lind, Kurt Nilsen, Askil Holm og Alejandro Fuentes. med fyrverkeri og greier...

og såvar jeg på AHA-konsert med mum. det var utrolig koselig... vi var ute og spiste først og koste oss masse...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:34   #115
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Hei folkens!
Har vi glemt denne tråden?
Og hvordan gikk det med tråden fra i fjor? Ble det 1000 innlegg? ---det må jeg finne ut av...
Ser ut som dette blir en 200-tråd...
Må jo bare skrive minst 50 ord her, kan skrive hva som helst... men jeg kommer ikke på noe å skrive om... søren og!

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 12:03   #116
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Klart det ble tusen på sist tråd Jeg husker godt at jeg tastet og tastet og tastet med noen andre som var hjemme på nyttårsaften. Og vi klarte det før kl tolv Enda er det mange måneder igjen!! oi, femti ord
Ehm, ja... Ta den busk og la den vandre!! god jul!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 12:47   #117
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Får ta busken fra Aline her jeg da...
Ikke så lett å få til 50 ord, men jeg kan prøve.
I dag skal jeg til frisøren og kvitte meg med noen slitte krøller.. lurer litt på hvor mye jeg egentlig vil klippe meg. helt kort, halvlangt eller langt.. uansett må det klippes opp, for viss ikke så ser jeg ut dom rawlf i muppetshow "voff"

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:18   #118
Larsie
Juniormedlem
 
Larsie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 44
Innlegg: 49
Larsie er på en erverdig vei

Sv: Tusentråden 2006

Noen tall:

Som nevnt over, denne tråden heter "Tusentråden 2006", og ble startet 23. Mai.

Idag er dette 138 dager siden, og med 117 (inkludert dette) svar tilsvarer dette 0.85 innlegg om dagen. VI mangler altså 882 innlegg, og med samme aktivitetsnivå i tråden som det har vært siden start vil dette ta 1031 dager til.

Anslått ferdigdato på denne tråden blir da 4. August 2009.

Skal vi da døpe den om til Tusentråden 2006 -> 2009 ? Bare en tanke.

En annen tanke er å øke aktivitetsnivået slik at vi rekke å poste de resterende 882 innlegg i løpet av 2006. Dette vil da kreve at det blir postet 10.5 innlegg per dag resten av året. En økning på hele 1135%

Eller heter den Tusentråden 2006 fordi den ble startet i 2006, og det er bare jeg som trodde den måtte være ferdig i løpet av året? :-)

Larsie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: :D Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 13:12   #119
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

jeg vil også gjerne være med å bidra, med det som opptar meg akkurat nå, morfaren min er syk, faktisk kjempe syk.

han har vært alvorlig syk i 11 måneder nå, det begynte med svulst og påfølgende blødning på hjernen, og lam på hele venstre side, ble operert også strålt, så masse opptrening så fikk han komme hjem i 4 måneder, så utviklet han epilepsi pga en ny svulst en annen plass på høyre hjernedel. de kunne ikke gjøre noe, han fikk sterke kortison tabletter for å holde svulsten liten.

han har vært på pleiehjem på langtids, lenge nå, og idag gikk han inn i koma,
det er kjempe fælt. men jeg har forsonet meg med at han kommer til å dø snart. og jeg synes mest synd på mormor, som er på kanten til et skikkelig nervøst sammenbrudd, og går med angst for at han skal dø når hun ikke er der. og grine hele veien.

og morfaren min som kun er 75 år, det er vel ingen alder for en mann????

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 15:30   #120
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Bra statistikk, Larsie!
Det ER meninga at vi skal skrive 1000 innlegg i løpet av 2006, ja... og så mange aktive medlemmer det er her, burde det ikke være noe problem...
Men det hender tråden blir liggende i skyggen...

Så leit med morfaren din, Siljevanilje! Det er trist når noen man er glad i har så mye vondt.

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 15:52   #121
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg trår gledelig til igjen

Jeg har vært på kjærestehyttetur i helgen Superkos å sitte i en kald hytte innpakket i soveposen og høre på radio, drikke vin, spise god mat, spille kort osv. Vi har også vært og gått tur og det har vært superdeilig!!

Det morsomste av alt var når jeg oppdaget at mamma og pappa visstnok har kjøpt en venstre sovepose til meg (siden jeg er venstrehendt) Og at jeg og min kjære kunne "koble" sammen soveposene våre Det var koselig, det. Og det ble mye bedre plass i den smale sengen

Det var min helg

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 15:57   #122
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er ikke noe særlig i skrivemodus om dagen jeg heller, men jeg får være med litt jeg også da, så vi klarer dette .

Trist å høre om morfaren din, Silje. Nei, 75 år er ikke så mye. Jeg har tre besteforeldre igjen. Den sprekeste av mine besteforeldre døde først, nemlig morfaren min. Han fikk plutselig hjerteinfarkt og døde nøyaktig en måned etter at han fylte 70. Det er ti år siden nå, men jeg savner ham fortsatt ofte. Mormoren min er snart 79 og har hatt MS i mange år.

Farmoren min og farfaren min er 91 begge to, farmor har kommet på sykehjem, men farfar bor hjemme i det store huset deres. Han driver fortsatt morgengymnastikk og løser vanskelige kryssord og er temmelig oppegående.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 20:43   #123
Larsie
Juniormedlem
 
Larsie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 44
Innlegg: 49
Larsie er på en erverdig vei

Sv: Tusentråden 2006

Huff, jeg ser for meg at dette kan bli en ting jeg kommer til å logge inn og sjekke stadig vekk.. avhengighetsskapende forumaktivitet!

Vel, nå er det på tide med en joggetur for å brenne av litt mere fett, ketolysen hjalp meg igang med et nytt og bedre liv.. og det har holdt lenge etter jeg slutta. Ser ut som vektnedgangen er varig denne gangen :-D

Larsie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: :D Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 21:03   #124
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Da må jeg fortelle om min helg også da...

Jeg var hoss frisøren på fredag, og klippet meg kortere enn jeg har vært på mange-mange år... litt nytt og uvant for korketrekker-jeef, men jeg grein ikke da jeg kom hjem og så meg i speilet, og jeg er fortsatt fornøyd, to døgn etter... ikke værst

og så har eg vært i 50-årsdag. Masse slekt og folk jeg ikke har sett på hundre år... eller det var kanskje en liten overdrivelse, men i allefall har jeg ikke sett de på lenge. Og festen var på mitt barndoms paradisøy, sammen med alle som var barn sammen meg der ute, og vi drakk og mimret og hadde det kjempekjekt.

I dag dro vi hjem og jeg fikk middag av mamman min... nå har jeg stranda i sofaen

I morgen skal jeg til pappa'n min på jobb og lære mig-sveising... det kan jo bli gøy

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 21:21   #125
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tusentråden 2006

Utrolig fascinerende å se (høre) på Kvitt eller Dobbelt (for barn) på Nrk1. Dels fordi jeg for EN GANGS skyld kunne svare på noe jeg også (jeg er Harry Potter-fan), men det mest fascinerende var han guttungen som var oppe i fysikk. For en fyr? Å brenne så totalt for et såpass vanskelig tema? Og målet hans var jo bare helt herlig. Han ville bli professor, så han kunne forelese for andre og få dem til å elske dette like mye som han selv gjorde! DETer en tanke enkelte lærere burde tenke mer igjennom før de setter seg ned og planlegger undervisningen sin. . . (jada, jeg jobber som lærer).

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no