Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei. Trenger litt hjelp av dere her :-)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-10, 16:47   #1
glajenta:-)
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 9
glajenta:-) er på en erverdig vei
Smile

Hei. Trenger litt hjelp av dere her :-)

Jeg og min samboer tenkte vi skulle begynne på ketolyse kuren.
Har bare hørt om dette her og vet egentlig ikke så mye om den kuren her.
Hvor kan jeg lese om dette og finne ut hva man kan spise og hvor mye man kan spise? Skjønner jeg kan lete inne på forum her men hadde vært så mye enklere å få tips av dere på denne her :-)
Har bare hørt at folk er veldig fornøyd med vekttap på dette.

Setter veldig pris på tips og råd her

glajenta:-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 16:54   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei. Trenger litt hjelp av dere her :-)

Hei,
Jeg har nylig laget en tråd beregnet på nykommere til lavkarbo verdenen, du finner masse info samlet her, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Ketolysedelen av forumet finner du her, http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110

Anbefaler at du leser boka i tillegg, den kan du eventuelt låne på biblioteket.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 16:58   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hei. Trenger litt hjelp av dere her :-)

Anbefaler på det varmeste å lese linkene arnakristin ga deg samt å låne/kjøpe boka! Gjør ting sååå mye enklerenår man har noe konkret å følge og å slå opp i når det er ting man lurer på
Ellers vil jeg selvsagt ønske deg/dere hjertelig velkomnne til et utrolig hjelpsomt og hyggelig forum!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 17:02   #4
glajenta:-)
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 9
glajenta:-) er på en erverdig vei

Sv: Hei. Trenger litt hjelp av dere her :-)

Så flott. Takk

glajenta:-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 17:21   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hei. Trenger litt hjelp av dere her :-)

Opprinnelig lagt inn av glajenta:-), her.

Jeg og min samboer tenkte vi skulle begynne på ketolyse kuren.
Har bare hørt om dette her og vet egentlig ikke så mye om den kuren her.
Hvor kan jeg lese om dette og finne ut hva man kan spise og hvor mye man kan spise? Skjønner jeg kan lete inne på forum her men hadde vært så mye enklere å få tips av dere på denne her :-)
Har bare hørt at folk er veldig fornøyd med vekttap på dette.

Setter veldig pris på tips og råd her

Det beste stedet å lese om ketolyse er: www.ketolyse.no Der får du en liten innføring i hva det dreier seg om, og du får mulighet til å bestille bok, vitaminer ag annet du kan trenge

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger litt hjelp av dere. susip3ws Ketolysekuren 4 10-09-09 18:02
Fersking som trenger litt hjelp fra dere som vet hva dere driver med charri Induksjonen 12 14-04-09 19:27
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Jeg trenger litt hjelp fra dere sirkel Induksjonen 7 24-02-08 09:16
Jeg er ny her jeg ... og trenger litt hjelp fra dere ekspertene:-) Pusen Ketolysekuren 12 29-01-08 20:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no