Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Skravletråd for gravide

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-11, 15:30   #76
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tydelig at hun hørte noe foregikk der inne!

Noen instinkter har de ihvertfall, som vi ikke ser helt..
Jeg hadde en lignende historie med hunden til mine svigerforeldre da jeg skulle ha førstemann(jente) Svigerforeldrene mine hadde ei tispe som stadig hadde innbilte svangerskap...og da var hun ikke nådig. Ingen fikk komme bort til kurven , som hun voktet som en smed. Vek ikke fra dens side.Tullet teppet rundt omkring oppi der og ville knapt gå ut for å lufte seg.

Da jeg var i 6.-7. mnd hadde hun innbilt svangerskap, så jeg gikk ikke bort til kurven hennes engang, men den som kom og la seg på føttene mine det var henne...og sukket tilfreds

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 15:33   #77
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Å, den ene hunden vi hadde fikk inbilte svangerskap hele tida! Hun hadde en pipesau som hun var helt hysterisk opptatt av da, prøvde å amme den og sånn (hun fikk melk). Den neste hunden vi hadde fikk også inbilt svangerskap i følge dyrlegen. 3 uker etterpå fødte hun 7 valper!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 16:06   #78
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det ble ikke så mye mindre virkelig i natt da jeg måtte på ullevål med blødning! Men det så greit ut da, selv om de ikke helt fant ut hva det kom av. Men fikk sjekket alien'en, morkake osv.
Noen som har erfaring med det forresten, sånne plutselige blødninger?

Jeg hadde det. Så jeg gikk til ultralyd titt og ofte uten at de egentlig fant en årsak. Men det føltes trygt å bli ivaretatt. Svaret kom ETTER at poden vr født. Morkaka hadde på en måte grodd fast og når ungen var aktiv så rev han morkaka litt løs fra veggene der den i utgangspunktet IKKE skulle sitte fast. Ikke noe skummelt med andre ord, men de fant ikke ut av det underveis.

Dagen etter fødselen måtte jeg derimot ha utskrapning av resten av morkaka og for å si det sånn, det var kjekkere å føde enn å få tatt denne utskrapinga.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 16:25   #79
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Morkaka hadde på en måte grodd fast og når ungen var aktiv så rev han morkaka litt løs fra veggene der den i utgangspunktet IKKE skulle sitte fast. Ikke noe skummelt med andre ord, men de fant ikke ut av det underveis.

Ah, det er faktisk en ikke helt utenkelig forklaring! For den har vært veldig aktiv de siste dagene, og i går drev den liksom å spente seg mot mageskinnet hele tida. (leste litt om det med genrell morkakeløsning og det var jo ike akkurat oppløftende )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 11:50   #80
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Tenkte å dele et smart tips med dere, siden probiotika skal være veldig bra i svangerskapet (hindrer eksem hos barnet).
Jeg fyser veldig på Biola, men når jeg skeier ut med syns jeg egentlig det er alt for søtt (likevel klarer jeg ikke la være å drikke opp hele ). Så i det siste har kjøpt biola naturell og bær og laget min egen, og den blir MYE bedre!

Dagens:
4 dl biola
1dl vann
2 never blåbær (Tilbud på coop denne uka)
noen dråper vaniljeessens og litt ønsket søtning

Mikses med blender og helles i høye glass (over isbiter for de som liker det).

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 20:58   #81
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Skravletråd for gravide

Da kommer jeg for å skravle litt med dere, jeg. Og håper at jeg kan bli her til slutten av februar 2012 en gang

Andre dag med positive tester, førstegangsgravid og sliter i 2 1/2 år.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 21:47   #82
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Da kommer jeg for å skravle litt med dere, jeg. Og håper at jeg kan bli her til slutten av februar 2012 en gang

Andre dag med positive tester, førstegangsgravid og sliter i 2 1/2 år.

Grattis!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:13   #83
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Grattis!!

Tuusen takk!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 15:41   #84
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Jeg har gått NED 2,7 kg siden onsdag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:12   #85
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Carisma: Jeg blødde gjennom hele svangerskapet. Alt fra bare litt spotting og til et par store blødninger som kom på slutten. De fant aldri ut hva det var hos meg, men antok at jeg nok bare hadde svært sensitive og hovne slimhinner (når det gjaldt de små blødningene i hvert fall).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:10   #86
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

update fra meg. Vannet gikk I går kveld, så jeg ligger strekk I ei seng på riksen og får ikke lov å røre meg...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:18   #87
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Ojsann! Det var jo litt tidlig da, men heldigvis over uke 30. Hvordan står det til med hybelboeren? BLir det fødsel på deg nå da, eller hvordan gjør de det når vannet har gått (hadde det "bare" vært rier hadde de vel gitt deg riestillende?)

Kjipt å ligge på obs-post på Riksen. Lå jo der selv, men heldigvis bare 5 dager før jeg fikk føde og syns det var lenge nok, men de aller fleste JM er jo veldig hyggelige der. Masse lykke til

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:58   #88
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

ingen rier, bare vann her. så jeg må holde meg I ro for å ikke fremprovosere de. kan bli dager eller uker! alt bra m alienen såvidt de har funnet ut. ikke stressa eller noe.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 17:16   #89
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Skravletråd for gravide

Oj oj! Kjedelig om du må bli der lenge, men bra at alt står bra til med dere!
Masse lykke til!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 18:09   #90
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Skravletråd for gravide

Oi, det var kjedelig Carisma. Håper dette går fint for både deg og barnet!Lykke til og

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 18:25   #91
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Åh, jeg trodde at de ville få i gang fødsel etter 33 uker. Uansett, masse lykke til

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 21:40   #92
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

takk uke 34 er visst en milepæl, så jeg prøver å knipe igjen til fredag lungene er ikke helt ferdig før da.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 22:14   #93
toegeb
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 7
toegeb er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Lykke til... Som du sier så er uke 34 en milepel, da vil de ikke lenger gjøre noe for å stoppe en fødsel dersom det skulle skje. Vannet kan gå, og man kan bli liggende uten at de igangsetter det, de vurderer det nok opp mot babyen sin tilstand, og infeksjonsfaren. Uansett så håper jeg du holder ut å være bundet til senga, og at de tar godt vare på deg der inne!

Om litt så har du en fantastisk vakker baby i armene dine, og da betyr ikke noe av det som har vært noe...

toegeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ernæringsterapeuten sin... enn så lenge... Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 12:41   #94
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Skravletråd for gravide

Jeg krysser fingrene for deg, Carisma, og håper du holder fint ut med å vente i ro. Lykke til!

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 12:42   #95
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Drømte at du fikk firlinger i natt, Carisma... på direktesendt tv... Muligens litt påvirket av Hurtigruten om dagen.

Krysser fingrene for at du klarer å knipe igjen så lenge som mulig..

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 22:01   #96
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Krysser fingrene for dere begge to

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 12:13   #97
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tenkte å dele et smart tips med dere, siden probiotika skal være veldig bra i svangerskapet (hindrer eksem hos barnet).
Jeg fyser veldig på Biola, men når jeg skeier ut med syns jeg egentlig det er alt for søtt (likevel klarer jeg ikke la være å drikke opp hele ). Så i det siste har kjøpt biola naturell og bær og laget min egen, og den blir MYE bedre!

Må bare fortelle at jeg handla Biola Naturell i går, blanda med frosne skogsbær (og litt sukrin) og koste meg med det! Det var virkelig snadder... Jeg våger ikke helt å tenke på hvor mange karber det blir, da. Uansett: Godt tips!

Håper det fortsatt går bra

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 15:45   #98
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Skravletråd for gravide

Lykke til med knipingen, Carisma!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 06:38   #99
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Skravletråd for gravide

*sukk* Det var det for denne gang. SA i går

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 07:08   #100
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Å gurimalla Carisma! Håpar alt står bra til, og at du klarer å knipa att... uansett, knip så lenge bebissn tåler det sjølvsagt :-) eg er jo berre knappe veka før deg, så no kjende eg nervene her... tenkjer på deg eg...

Uff og uff, Klara... stor klem sendast i din retning! Er vel ikkje anna å gjera enn å evt prøva att om kropp og sinn tillet det.

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kven er med som er gravide lavkarbofolk? Konkelimonke Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 26 07-09-11 10:24
Treningstråden for gravide Carisma Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 23 20-07-11 12:34
Reviderte kostholdsråd for gravide Bæret Nyheter / media 1 09-05-10 12:26
Krom, ikke for gravide? 4711 Kosttilskudd 1 02-02-10 13:23
hva med gravide?? syl Lavkarbo generelt 5 10-09-04 16:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no