Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vondt!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-09, 11:22   #1
tufsa83
Medlem
 
tufsa83 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 102
tufsa83 er på en erverdig vei

Vondt!

Jeg lurer på om dette kan ha en sammenheng med ketolyse og om noen andre eventuelt har opplevd det samme..

Det starta vel ca rundt da jeg startet på kuren, at jeg fikk vondt i venstre side når jeg tisser, men det er kun når jeg tisser og ikke ellers.

Tenker jo at dette kan ha noe med nyrene å gjøre å dem kan jo bli litt belastet på kuren om man feks ikke drikker nok vann..

Noen som har opplevd det samme eller??

__________________




tufsa83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:55   #2
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Vondt!

Jeg kan også kjenne dette av og til, og spesiellt i begynnelsen av kuren. Min erfaring er i hvert fall at det hjelper å drikke vann. Mye vann!!
Kroppen jobber intens med å skille seg av med en del avfallstoffer og tilpasse seg et nytt forbrenningssystem.

Så mitt råd - drikk mye vann utover dagen, i små munnfuller - selv om du ikke er tørst.
Lykke til!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:57   #3
tufsa83
Medlem
 
tufsa83 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 102
tufsa83 er på en erverdig vei

Sv: Vondt!

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Jeg kan også kjenne dette av og til, og spesiellt i begynnelsen av kuren. Min erfaring er i hvert fall at det hjelper å drikke vann. Mye vann!!
Kroppen jobber intens med å skille seg av med en del avfallstoffer og tilpasse seg et nytt forbrenningssystem.

Så mitt råd - drikk mye vann utover dagen, i små munnfuller - selv om du ikke er tørst.
Lykke til!


Men jeg gjør egentlig det, å det er vondt nå også liksom, når jeg ikke følger kuren.. er kanskje ikke så flink å drikke akkurat vann, men får i meg masse væske i løpet av en dag liksom...

__________________




tufsa83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 12:09   #4
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Vondt!

Dersom du ikke er på kuren - og du har smerter som du ikke kan foklare med noe, så er mitt eneste råd - søk lege.

Bedre det enn å gå rndt å engste seg

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vondt i halsen sma Lavkarbo generelt 12 06-02-08 23:12
lukter vondt cilemora Ketolysekuren 11 05-09-07 08:58
Vondt i nyrene? Tussi jenta Ketolysekuren 7 21-08-07 14:28
Vondt i underkjeven... Kanutten Spørsmål og svar 2 03-02-07 17:58
Vondt Ablazed Spørsmål og svar 5 04-03-06 23:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no