Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Optimal Ernæring

Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Optimal Ernæring Et kosthold basert på Jan Kwasniewski og Wolfgang Lutz sine anbefalinger. Boka "Bedre uten brød" er skrevet av Wolfgang Lutz.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-07, 18:35   #1
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk
Exclamation

Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Informasjon her.


Sist redigert av Summer : 12-02-08 kl 00:08.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 18:42   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!!!

Fantastisk!!!! :tilber:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:45   #3
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Den var nydelig! Tusen takk for oppskriften! Laget den nå i kveld. Den ble ikke så tykk, så jeg burde hatt i litt mer johannesbrødkjernemel. Men den fikk helt vanlig suppekonsistens.

Serverte med kokt egg, parmesan og mozarella.

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 10:53   #4
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Hvor mye vann skal vi egentlig bruke til å lage johannesjevning med?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 11:13   #5
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Jeg har bare brukt LITT. Dvs kanskje maks en halv dl til en teskje. Men da ble det skikkelig tykk blanding. Jeg vet ærlig talt ikke. Kanskje noen vet bedre enn meg.

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 11:52   #6
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Hvor mye vann skal vi egentlig bruke til å lage johannesjevning med?

Jeg bruker ca 1 dl eller litt mer, kommer an på hvor mye johannesbrødkjernemel jeg skal bruke det. Jeg tar alltid av mellom 1-2 dl av væsken fra retten som jeg antar jeg må bruke til jevningen.

Cluet er å ikke ha i melet og riste det sammen før du skal tilsette det i retten, ellers blir det fort gele i blandeglasset...

.


Sist redigert av Ziggy : 21-04-07 kl 14:55.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 14:29   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Denne skal prøves en vakker dag!!
Jeg elsker tomatsuppe!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 21:04   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Nå er suppa laget klar for morradagen... Og prøvesmakt... Denne var virkelig god!!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 22:16   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Tomatsuppen fortært!! Gikk ned på høykant hos alle. Gubben sier det er den beste tomatsuppa han har smakt Stjerne i boka til Ziggy

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:19   #10
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Ser fristende ut!

Hvor får man kjøpt johannesbrødkjernemel? Helsekosten?

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:32   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Opprinnelig lagt inn av chili, her.

Ser fristende ut!

Hvor får man kjøpt johannesbrødkjernemel? Helsekosten?

Jupp

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:38   #12
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jupp

..Jupp = helsekost eller at det var nam..?

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:39   #13
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Opprinnelig lagt inn av chili, her.

..Jupp = helsekost eller at det var nam..?

begge deler Små glass på helsekosten ca 50-lappen for det..

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:42   #14
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Ost i tomatsuppe er også ganske godt.
Jeg har laget suppe nå av en klatt smør, hakkede tomater, 4 dl vann, 1 dl fløte, pizzakrydder, litt seltin og en buljongterning. Vanligvis ville jeg hatt oppi en løk i biter også, men det gadd jeg ikke nå på kveldingen.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 23:39   #15
kokonuts
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stavanger
Alder: 53
Innlegg: 31
kokonuts er på en erverdig vei

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe

Dette blei en utrolig god suppe som jeg kommer til å bruke mye utover!!! Snakker om hærlig smaksbombe...

Og det beste av alt, den inneholder ikke mere enn ca 1 gr karbo pr. 100 gr suppe!!!


Har ikke bilde av retten servert i fat med tilbehør, men dette bildet duger vel inntil videre...

2-3 porsjoner

Ingredienser:

- 50 gr smør
- 1-2 fedd hvitløk
- 1/4 ts chilipepper
- 50 gr purre eller mer, eller etter smak
- 1 boks flådde tomater/grovhakkete tomater, Landlord ca 400 gr*
- 0,5-1,0 dl fløte eller Crème Fraiche
- 4-5 dl vann eller kraft/buljong
- Litt saft fra en lime eller sitron, etter smak
- Salt, pepper
- 1-2 ts basilikum, kjørvel eller annet krydder etter smak
- 1 krm timian
- Olivenolje etter smak
- Evt. jevning av vann og 0,5 til 1,0 ts. johannesbrødkjenemel til passe konsistens

* = Landlord selges på Rema 1000, og inneholder bare 1,5 gr karbo pr 100 gr.

Fremgangsmåte:

1. Smelt smør og la hvitløk og purre surre til purren blir myk. Sett det så tilside.

2. Ha tomatene i en foodprosessor sammen med hvitløken og purren, eller kjør det sammen en kjele med stavmikser. Ønsker du en rustikk og grovere konsistens, kan du ha de grovakkede tomatene rett i kjelen som de er.

3. Ha deretter tomatene over i en kjele, spe så med vann og fløte, og la det hele koke opp. Smak til med salt, pepper, chili, lime/sitron, basilikum, timian, samt olivenolje for å få et snev av det provençalske kjøkken i suppa.

4. Ønsker du en mer kremet/tykkere konsistens, lager du en jevning av johannesbrødkjenemelet og litt vann, som du tilsetter under omrøring.

5. Småkok under lokk i 5-10 minutter.

Serveres med en klatt seterrømme eller Creme Fraiche, hardkokte egg, skinkebiter og/eller kyllingbiter, samt sprøristede lavkarbo Polarbrød (Ziggy’s Polarbrød Lapper) og mye godt smør.

Oppskrifta gir ca 1 liter suppe, og inneholder ca 1,0 gr karbo pr 100 gr. suppe.

.

Lurer bare på om det virkelig er så lite karb i disse hermetiske tomatene fra landlord, hvordan kan det være mindre enn halvparten så mye karb som i freske tomater? Noen tanker om dette Ziggy?

kokonuts er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 00:38   #16
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Opprinnelig lagt inn av kokonuts, her.

Lurer bare på om det virkelig er så lite karb i disse hermetiske tomatene fra landlord, hvordan kan det være mindre enn halvparten så mye karb som i freske tomater? Noen tanker om dette Ziggy?

Vann... tilsatt sådant...

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 11:36   #17
kokonuts
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stavanger
Alder: 53
Innlegg: 31
kokonuts er på en erverdig vei

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Vann... tilsatt sådant...

.

Hvis karbohydrat innholdet skal ned mot 1-1,5% er det vel nesten like mye vann som tomater i disse boksene?

kokonuts er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 11:42   #18
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Opprinnelig lagt inn av kokonuts, her.

Hvis karbohydrat innholdet skal ned mot 1-1,5% er det vel nesten like mye vann som tomater i disse boksene?

Du kan jo sende en mail til Remakjeden å spørre, for i og med at de har satt på en varedeklarasjon, så skal produktet ha blitt deklarert...

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 23:15   #19
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Beste tomatsuppa jeg noen gang har smakt..

tusen takk ziggy nok en gang

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 17:37   #20
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Denne suppa er virkelig en av mine store favoritter.

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 23:24   #21
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

En av mine og!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 19:40   #22
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Bruker dere vann eller kraft av buljong da? Hvordan gjør dere det?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 14:17   #23
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Bruker dere vann eller kraft av buljong da? Hvordan gjør dere det?

*dytte opp*

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:02   #24
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Jeg brukte vann og buljongterning, funka bra det Eller bare hiver terningen oppi sammen med tomatene og bruker stavmixeren for å unngå buljongoverraskelser, sånn just in case

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:24   #25
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ziggys Lavkarbo Tomatsuppe med kun 1 gr. karbo pr. 100 gr. suppe!

Denne var veldig god

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Optimale Smoothies Ziggy Optimal Ernæring 61 27-12-14 23:52
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 01:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no