Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Blodtypedietten > Type AB

Hallo!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-06-10, 15:54   #1
Trin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 40
Trin er på en erverdig vei

Hallo!

Har det grodd støv på deg enda Summer?
Jeg er en AB'er, og snuser litt etter rett diett for meg.
Har gått på ketolyse og gått ned 10 kg, men har egentlig aldri likt å spise kjøtt - noe som jo blir en del av ketolysekuren. Kjenner at det er riktig med lavkarbo, men kjenner fortsatt at noe er feil og lurer på om det kan være alt kjøttet. Prøver derfor å finne noe annet, og kikker litt på blodtypedietten.

Noen med erfaringer fra denne kuren?
Målet er -10 kg og deretter et kosthold som er riktig for meg og som gir en stabil vekt.

Trin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 19:39   #2
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: Hallo!

Heisann

Jeg har bestemt meg for å starte med blodtypedietten i morgen!

Ikke for å gå ned i vekt siden jeg er gravid, men fordi jeg har gått på den før og fikk enormt overskudd! Jeg er mye sliten om dagen og blir fort utslitt!

Så fra i morgen skal jeg følge blodtypedietten slavisk i 30 dager og se hva slags innvirkning det virkelig får på kroppen!

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 01:18   #3
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Hallo!

Jeg er STOR tillhenger av blodtypedietten. Oppdaget den for noen år siden og har levd delvis etter det prinsippet siden. Bare det å kutte ut noen få matvarer gjorde stor forskjell! Tidligere hadde jeg konstant vondt i magen og store problemer med fordøyelsen. Det var ved hjelp av blodtypedietten jeg fant ut at jeg ikke tåler rødt kjøtt, tomat, melkeprodukter og gluten....

Nå som jeg endelig har oppdaget lavkarbo prøver jeg å kombinere disse to diettene og det fungerer fint

Jeg spiser f.eks kylling og fisk istedet for kjøtt.

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 13:33   #4
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: Hallo!

Er du her ennå?

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hallo:-) Lea Stoffskifte / hormonproblemer 0 07-06-07 09:30
Hallo! Euroslankerinnen Mer enn 30 kg overvekt 5 19-04-07 00:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no