Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva gjør jeg feil?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-11, 07:39   #1
Maybe123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 2
Maybe123 er på en erverdig vei

Hva gjør jeg feil?

Hei jeg har prøvd meg på et lchf kosthold i 3uker. Men jeg går opp istedenfor å gå ned i kilo. Har ikke så mange kilo jeg ønsker å gå ned men 5. Hva gjør jeg feil? Typisk dagsmåltid frokost: 2egg 2 skiver bacon litt majones. Lunsj: salat med kylling. Middag kylling med salat og dressing kvelds: oste skiver fra kavli i mikroen. Veier 60kilo ønsket er 55.

Maybe123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 09:13   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av Maybe123, her.

Hei jeg har prøvd meg på et lchf kosthold i 3uker. Men jeg går opp istedenfor å gå ned i kilo. Har ikke så mange kilo jeg ønsker å gå ned men 5. Hva gjør jeg feil? Typisk dagsmåltid frokost: 2egg 2 skiver bacon litt majones. Lunsj: salat med kylling. Middag kylling med salat og dressing kvelds: oste skiver fra kavli i mikroen. Veier 60kilo ønsket er 55.

Hvor lang er du? 55 kg er ikke mye på et voksent menneske, så det er ikke sikkert kroppen din er enig i at den bør gå ned 5 kg til.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 09:21   #3
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva gjør jeg feil?

Det sies jo at Lavkarbo er selvregulerende, altså at kroppen regulerer seg til "match vekt". Det betyr ikke alltid at kroppen er enig med hodet....

Men ellers synes jeg du spiser for lite fett. Sjekk på Diett.no hvor mye fett du får i deg.

Forholdet skal være ca 75% fett, 5% karber og resten protein.

Lykke til!

  Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 09:34   #4
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 55
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør jeg feil?

Nesten viktigere enn hva vekta viser er hvordan kroppsfasongen forandrer seg på LCHF.

Brukt målebånd i stedenfor / i tillegg til å veie deg. Gi kostholdsomleggingen litt tid, så skal du se du ser resultater - men kanskje ikke på vekta - det bestemmer kroppen din, men du blir friskere generelt (er min og manges erfaring)

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 17:44   #5
Maybe123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 2
Maybe123 er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør jeg feil?

Takk for svar jeg er 161cm så er ikke så veldig høy. Må vel gi det litt tid men kjedelig å ikke merke resultater. Skal sjekke ut diett.no siden

Maybe123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gjør jeg noe feil? Stineplinepløne Dr Lindbergs 19 04-03-10 23:45
Hva gjør jeg feil? Wiggo Spørsmål og svar 8 04-02-10 08:03
Gjør jeg noe feil? Slankerinna Lavkarbo generelt 1 17-04-09 10:49
Gjør jeg noe feil? Cath1vel Spørsmål og svar 8 10-02-09 14:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no