Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-01-12, 22:38   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?

Sønnen min har ikke noe imot å unngå sukker, men liker kjeks, dog ikke mine hjemmebakte. Finnes det noe? Håper det kommer sukrinsøtede kjeks etterhvert. Eller har det kommet? Fruktosesøtede kjeks er ikke interessant pga høy GI.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 22:43   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?

Sukkerfritt.com har noen. Er litt karbohydrater i dem og mye annet rart.. Som det vel bare må være i ferdigkjeks.
På iHerb har de sikkert et utall forskjellige typer.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 22:48   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Sukkerfritt.com har noen. Er litt karbohydrater i dem og mye annet rart.. Som det vel bare må være i ferdigkjeks.
På iHerb har de sikkert et utall forskjellige typer.

Takk. Så fint bilde du har fått nå forresten.På iherb var det jammen gode alternativer,ja.

__________________
Do what you like!

Sist redigert av Yrla : 22-01-12 kl 23:17.
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 23:45   #4
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?

På helsekosten hos oss har de noen fra Cavalier også... har aldri kikket på innholdet, men de er sukkerfrie vertfall.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 03:08   #5
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?

Hmm mener fedon lindberg har proteinkjeks som selges på Helsekost, de skal ligne på Eurodiett sine sjokokjeks på smak-DE er hvertfall knallgode

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 10:28   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?

Jeg har funnet sukkerfrie kjeks med hvetemel. Og de er maltitolsøtet. Jeg reagerer mer på de enn på maltitolsjokolade!! En kjeks og luftverket er igang. Ville bare advare har du prøvd ingrrids Lchf coockies? Jeg liker de

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 12:37   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Jeg har funnet sukkerfrie kjeks med hvetemel. Og de er maltitolsøtet. Jeg reagerer mer på de enn på maltitolsjokolade!! En kjeks og luftverket er igang. Ville bare advare har du prøvd ingrrids Lchf coockies? Jeg liker de

Ja jeg vil ikke kjøpe de med maltitol til sønnen min og risikere at han fjerter i barnehagen, stakkars. Disse på iherb virket ok:
http://www.iherb.com/Healthy-Times-M...0-g/27225?at=0
http://www.iherb.com/Healthy-Times-H...2-g/27227?at=0

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 14:53   #8
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?

Fikk tak i boka Fristende lavkarbo i går. Der var det noen spennende oppskrifter på kjeks, riktignok hjemmebakte, men kanskje verdt å prøve likevel. Jeg fikk i alle fall lyst å prøve noen av dem, spesielt de som var beregna til å ha ost på.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukkerfri gele (merke jell-o, kjøpt i Sverige) Lissi80 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 18-03-11 22:20
Sukkerfri tyggegummi - finnes det karbofri? Wannabislim Induksjonen 9 02-10-10 11:45
Jippi! Red Bull finnes jo i sukkerfri variant! Bee Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 25-07-09 09:26
Finnes det ferdig kebabdressing å få kjøpt i dette landet? Bee Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 09-05-09 19:50
Nettside med sukkerfri godis, kjeks, pålegg ... Bergrosa Lavkarbo generelt 4 11-08-08 21:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no