Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-07, 18:45   #26
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Opprinnelig lagt inn av 3 barn i nord, her.

omman laga den me splenda og sjokolade m kunstig søtstoff blir d mykje mindre karb. d gjør nu æ....

Hvor mye Splenda brukte du?
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 23:17   #27
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Denne lagde jeg i dag, røren ble hvertfall nam
Nå har jeg laget sjokoladeglasuren og hatt oppi, syntes den var litt rennende, men det trekker kanskje inn i kaka og stivner
Sikkert god hvertfall. Tenkte å sette den i kjøleskapet jeg, er det dumt?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 00:48   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Den MÅ spises kald! Vil heller kalle den en konfektkake enn noe annet

Har tenkt å lage denne om noen uker, dersom det fortatt går godt. Da skal jeg lage den med 86 prosent sjokolade og splenda, regne ut karbandelen og legge ut her.

Lagde den med original oppskriften gang før, og den er virkelg virkelig god!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 16:45   #29
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Første gang jeg laget kaka ble den nesten litt tørr, så et tips er faktisk, i motsetning til de fleste andre kaker, å klemme sammen bunnen litt når man tar den ut av ovnen. så får man den litt seige, brownie-aktige konsistensen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 17:06   #30
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Jeg har bare smakt originalen med fruktose, og den er iallfall supergod. Min mann kan spise en hel kake på et par dager, han elsker denne.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:30   #31
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Enid her inne lagde den med splenda, og hun sa at den ble like god som med fruktose, så det er vel verdt forsøket

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 21:58   #32
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Den MÅ spises kald! Vil heller kalle den en konfektkake enn noe annet

Har tenkt å lage denne om noen uker, dersom det fortatt går godt. Da skal jeg lage den med 86 prosent sjokolade og splenda, regne ut karbandelen og legge ut her.

Lagde den med original oppskriften gang før, og den er virkelg virkelig god!

gleder meg
skal ikke lage den før 17 mai :P

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 22:11   #33
krokus
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 56
Innlegg: 4
krokus er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Jeg laget denne nå i helgen. Brukte ca 20 g Splenda i stedet for fruktose. Da vil vel antall karber reduseres med 115 g etter det jeg kan regne ut.

Brukte 70% sjokolade, det ble litt mye kakaosmak, men god var den likevel..

Hadde ingen problemer med Splenda i eggehviten, men syns ikke eggedosisen ble noe særlig luftig. Kaken ble ihverfall ganske liten, men den er veldig mektig, et stykke holder en stund.

Noen som har forsøkt sukrin i stedet for Splenda, det skal visst være enda bedre?

krokus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 22:18   #34
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

høres bra ut dette
gleder meg enda mer og mer

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 23:42   #35
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Jeg har bakt en variant av denne idag i store muffinsformer. Greit å ha liggende noen porsjoner i frysern - bare ta opp en når det trengs!

Prøvde meg på en halv oppskrift for jeg hadde så lite smør.

100 g bringebærsjokolade Freia
25 g 70% sjoko Freia
50 g smør
3 egg (vanlig str)
ca 15 g splenda
4-6 dråper vaniljees.
____
20 g valnøtter

Fulgte fremgangsmåten over her, men hadde røren over i 4 store muffinsformer ( jeg bruker de store fra Rimco - trenger ikke smøring) Så drysset jeg over litt hakkede valnøtter og trykte lett nedi. Stekte ca 10-12 min på 180 grader, de var litt "løse" når jeg tok dem ut men regner med de blir helt perfekte når de får "satt seg".
Skal serveres med rørte bringebær og litt søtet kesam.

Kommer med tilbakemeld. imorgen om hvordan de ble!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 14:12   #36
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Ingen som har et bilde å legge ut? Har boka med oppskriften i, men der er det ikke noe bilde.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 14:13   #37
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Det er bilde av den i endelig slank boka

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 15:09   #38
Melkerull
Juniormedlem
 
Melkerull sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 47
Innlegg: 17
Melkerull er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Melkerull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca.Lindberg, litt Atkins.. Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 16:14   #39
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Opprinnelig lagt inn av Nett, her.

Jeg har bakt en variant av denne idag i store muffinsformer. Greit å ha liggende noen porsjoner i frysern - bare ta opp en når det trengs!

Prøvde meg på en halv oppskrift for jeg hadde så lite smør.

100 g bringebærsjokolade Freia
25 g 70% sjoko Freia
50 g smør
3 egg (vanlig str)
ca 15 g splenda
4-6 dråper vaniljees.
____
20 g valnøtter

Fulgte fremgangsmåten over her, men hadde røren over i 4 store muffinsformer ( jeg bruker de store fra Rimco - trenger ikke smøring) Så drysset jeg over litt hakkede valnøtter og trykte lett nedi. Stekte ca 10-12 min på 180 grader, de var litt "løse" når jeg tok dem ut men regner med de blir helt perfekte når de får "satt seg".
Skal serveres med rørte bringebær og litt søtet kesam.

Kommer med tilbakemeld. imorgen om hvordan de ble!!

Hvordan ble di da?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 09:53   #40
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Hvordan ble di da?


De ble helt perfekte Ganske kompakte og mektige, myke og med mye smak. 1 sånn muffins var passe porsjon for meg - med litt bringebær-saus og cc (glemte å kjøpe kesam) smakte det friskt og godt. Har noen i fryseren som jeg bare kan ta opp ved behov .

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 14:36   #41
Melkerull
Juniormedlem
 
Melkerull sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 47
Innlegg: 17
Melkerull er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Ved behov ja.... Hva om man har behov hver dag da, ogfte flere ganger for dagen, som meg.....

Melkerull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca.Lindberg, litt Atkins.. Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 14:48   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Opprinnelig lagt inn av Melkerull, her.

Ved behov ja.... Hva om man har behov hver dag da, ogfte flere ganger for dagen, som meg.....

Da må man bare tenke på noe annet... Det er et slit i begynnelsen, men det går over.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 11:03   #43
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Bakte denne i går.. men ble ikke helt vellykket.. så etterpå at jeg hadde hatt 50 gr forlite skjokolade i røra fikk ikke med meg at det sto 125 g

Brukte 12,5 g splenda...

til glasur brukte jeg den nye sjokolanden til Freia den med pistasje nøtter..

selv om jeg hadde for lite sjokolade i røra ble kaka god.. brukte 70% i røra, ble veldig kraftig smak.. men med en krem dott vedsiden.. er det bare en ting å si..mmmmmmmmm

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:09   #44
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Noen som vet eksaktlig hvor mye karber det blir i denne da? Med Sukrin istedenfor Fruktose? Hvordan blir den om man bare bruker sukkerfri sjokolade? (og da blir det vel ikke mange karbene å skryte av?)

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 10:43   #45
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Opprinnelig lagt inn av Amica, her.

Noen som vet eksaktlig hvor mye karber det blir i denne da? Med Sukrin istedenfor Fruktose? Hvordan blir den om man bare bruker sukkerfri sjokolade? (og da blir det vel ikke mange karbene å skryte av?)

Lurer på det samme ja... og kan man bruke natreen eller splenda istedenfor?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 12:50   #46
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Lurer på det samme ja... og kan man bruke natreen eller splenda istedenfor?

Det var noen som snakket om det i en annen tråd tror jeg? Leste så mange i går, har mistet litt oversikten over hvor stod hva Noen mente den ble helt annerledes (men fortsatt veeeldig god, bare uten masse kaber), mens andre sa den ble liten og ikke slik som originalen skulle se ut. Menmen, pyttsann! Om jeg lager den lager jeg den med Splenda eller sukrin

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 14:41   #47
Penny Lane
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 11
Penny Lane er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

jeg laget denne kaka to ganger før og bruktenatreen første gangen, og sukrin den andre...og så har jeg blandet litt sukkerfri skokolade og vanlig mørk kokesjokolade.... begge gangene har den smakt helt nydelig!

Når jeg brukte sukrin så falt den ikke like mye sammen som når jeg brukte natreen, men det kan også være fordi jeg brukte litt større rundform enn det som står i oppskriften(26 dm i stedet for 24). Og når jeg brukte sukrin og blanda sukkerfri og vanlig mørk kokesjokolade så ble det ca 50 kh!

__________________


Penny Lane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 15:43   #48
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Mon tro hvor mange "normale" kakestykker man får da??! 5 stykker=10 gram per stykke, 10 stykker =5 g per - så det kommer jo ann på hvor mange stykekr man kan få?!

Noen som vet ca.?

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:22   #49
Penny Lane
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 11
Penny Lane er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

hmmm nei er ikke helt sikker, men du får i hvertfall 10 stykker tror jeg...kanskje litt mer...kommer jo veldig an på da... (telte ikke når den ble spist hehe...) men den er veldig mektig, så man blir for mett

__________________


Penny Lane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:27   #50
Joika
Medlem
 
Joika sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 217
Joika har en fantastisk aura rundt segJoika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

Legg gjerne ut bilde.. noen. :nam:

__________________
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19357
Min gamle journal....
Joika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Joikaboller Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjeks - helt uten bismak Adriane Bakst 45 28-07-13 21:51
Fedons franske? Summer Kake/dessert og snacks 12 09-07-10 23:09
Legen ville ikke ta blodprøver sånn helt uten videre safran Ketolysekuren 7 05-09-07 20:18
Helt uten korn++? Lotusia Spørsmål og svar 30 20-03-07 06:31
Fedons franske - hvordan skal den se ut? Jordbær Oppskrifter 10 25-02-07 21:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no