Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Nannahs brownies

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-05-10, 21:03   #26
Madam-Mim
Nytt Medlem
 
Madam-Mim sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 4
Madam-Mim er på en erverdig vei

Sv: Nannahs brownies

Nam. Så utrolig godt.
Jeg har regna litt på karber, men har brukt 3dl natreenpulver i stedet for flytende så det blir en del karber der. Og så har jeg brukt ketolyse baksemiks i stedet for kokosmel. I tillegg har jeg ikke brukt valnøtter. Så mine brownies kommer på 47karbohydrater. Får 12 stykker. Så det blir nesten 4 karbohydrater pr stykke. (Denne gangen delte jeg faktisk brownies i 22 små stykker. Da blir det litt over 2kh pr stykke)
Blir jo mer om du bruker valnøtter i tillegg.
Vet ikke hvor mye karbohydrater man sparer på å bruke flytende natreen i stedet. 3dl natreenpulver = 27 karbohydrater.

__________________



Sist redigert av Madam-Mim : 01-05-10 kl 22:06.
Madam-Mim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:32   #27
pilabeal
Juniormedlem
 
pilabeal sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 44
Innlegg: 19
pilabeal er på en erverdig vei

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Supergode Brownies til kaffen

5 egg
20 ml flytende Natren
150 g smeltet smør
50g kokosmel
1 ts fiberhusk
1 toppet ts bakepulver
30 g kakaopulver
vaniljedråper etter smak
1 boks valnøttkjerner
3 dl kremfløte
.................................................. ....

Sett oven på 180*
Smelt smøret.
Pisk eggedosis av egg og natren...
Bland fløte og smeltet smør
Grovhakk valnøttene...bland alt det tørre
Tøm det i eggedosien sammen med smør/fløte
Bland godt sammen...skal bli en kremaktig deig..
Ha i en bakepapir kledt liten langpanne

Stek midt i ovenen ca 20-30 min...skal ikke bli for tørr

Del i firkanter og sever m splendadryss og evnt. kremklatt
Nyyyyyyt :P


Kjenner jeg blir forvirret med dette ang soyaprotein, glutenmel og jb, er jo ikke noe av det i oppskriften men kan man bruke sukrin istede for natreen??

pilabeal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbolivsstil/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:44   #28
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av pilabeal, her.

Kjenner jeg blir forvirret med dette ang soyaprotein, glutenmel og jb, er jo ikke noe av det i oppskriften men kan man bruke sukrin istede for natreen??

Ja nå har jeg lest oppskriften flere ganger og skjønner heller ikke hvorfor det blir spurt om soyaprotein og diverse som jeg ikke kan se står i oppskriften

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 20:04   #29
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av pilabeal, her.

Kjenner jeg blir forvirret med dette ang soyaprotein, glutenmel og jb, er jo ikke noe av det i oppskriften men kan man bruke sukrin istede for natreen??

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Ja nå har jeg lest oppskriften flere ganger og skjønner heller ikke hvorfor det blir spurt om soyaprotein og diverse som jeg ikke kan se står i oppskriften

Oppskrifta er nok endret fra å bruke spyaprotein og glutenmel til å bruke kokosmel og jbk
Derfor alle spørsmål

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 20:05   #30
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Nannahs brownies

Takk for oppklaringen Gerd

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 20:07   #31
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Nannahs brownies

Hvor får man tak i kokosmel? Helsekost?

Det er så mange "rare" matvarer man må få tak i!

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:35   #32
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Hvor får man tak i kokosmel? Helsekost?

Det er så mange "rare" matvarer man må få tak i!

Det er vel ikke stort man ha som man ikke får på en vanlig butikk. Men ja, kokosmel finnes på helsekost, jeg kjøper det på Helios.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:40   #33
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

Bare pass på at du virkelig får kokosMEL og ikke kokosmasse!
I Danmark heter det vi kaller kokosmasse nemlig kokosmel og mye kommer derfra!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 16:21   #34
mo9ca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 29
mo9ca er på en erverdig vei

Sv: Nannahs brownies

Mmmm, NAM!! Har akkurat laget denne, å den er kjempe god!

Takk Nannah! Har testet flere av oppskriftene dine, og har likt alt

__________________



mo9ca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 17:38   #35
akes1993
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 5
akes1993 er på en erverdig vei

Sv: Nannahs brownies

Hei!
Fin oppskrift du har laget!! Gleder meg til å prøve!

Jeg ser at det er en annen som også har spurt om det, det står i oppskriften 1 boks valnøtter, og det var en som var usikker på om du mente en boks på 200g, eller om du snakker om en mindre boks? 100g? 150g? 125g?

Hadde vært utrolig kjekt med svar så snart som mulig, for jeg hadde vell egentlig tenkt å bake den nå... skal være til i morgen, skal i besøk og da hadde det vært godt med et kake alternativ for meg og mamma, som går på lchf/skaldeman

__________________

akes1993 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 01:07   #36
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av akes1993, her.

Hei!
Fin oppskrift du har laget!! Gleder meg til å prøve!

Jeg ser at det er en annen som også har spurt om det, det står i oppskriften 1 boks valnøtter, og det var en som var usikker på om du mente en boks på 200g, eller om du snakker om en mindre boks? 100g? 150g? 125g?

Hadde vært utrolig kjekt med svar så snart som mulig, for jeg hadde vell egentlig tenkt å bake den nå... skal være til i morgen, skal i besøk og da hadde det vært godt med et kake alternativ for meg og mamma, som går på lchf/skaldeman

Sent men godt svar kanskje? Lagde den nå og ja det er 200gr. boksen uten tvil som gir riktig konsistens.

Antall karbohydrater:
--------
5 egg - 4kh.
20 ml flytende Natren (brukte endel strø istedenfor) - 10 kh.
150 g smeltet smør - 1,5 kh.
50g kokosmel - 5,4 kh.
1 ts fiberhusk - 0
1 toppet ts bakepulver - 1 kh.
30 g kakaopulver - 4,2 kh.
vaniljedråper etter smak - 0
1 boks valnøttkjerner - 14 kh.
3 dl kremfløte - 8,7 kh.
--------
Sum: 48,8 / 10 stk? = 4,9 karb. pr.stykke

BiggieS

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 13:46   #37
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

I min oppskrift er det en liten boks(100g)..ikke de store 200g, kaken skal ikke være for tørr

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 17:18   #38
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

I min oppskrift er det en liten boks(100g)..ikke de store 200g, kaken skal ikke være for tørr

Hei Nannah, takk for alle de gode oppskriftene

Sårart at det bare skulle bære 100gr. da ble det så slushete at jeg tok resten i, ble fin-fin syntes jeg?

For meg ble den litt for våt ut av ovnen, stekte den i 35-40 minutter og selv da var den veldig fuktig inni, men kanskje jeg tenker på vanlig sjokoladekake-konsistens og at kaken skal være enda våtere enn jeg tror?

Røren er forresten GOD, så alle ville ha slikkepotten etter miksing

Mvh
BiggieS

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 10:48   #39
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

Det er jo smak og behag da...bare å eksprimentere til en finner en konsistens som en sjøl liker.
Godt er det også med litt hakka sjokolade i...du kan og bytte ut fløten med creme fraishe...og halvparten av kokosmelet med mandelmel

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 20:14   #40
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Nannahs brownies

Åh Nannah eg elskar deg! Denne smakar jo høgkarbo

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 20:39   #41
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Nannahs brownies

Kan jeg bruke Splenda eller Sukrin i stede for flytene natren? Hvor mange dl. eller gram i så fall. Setter pris på raskt svar, da jeg tenker å bake denne i morgen.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 01:17   #42
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Nannahs brownies

Akkurat tatt ut kaken av ovnen nå, det lukter rett og slett FANTASTISK!

Har regnet på oppskriften noen ganger nå, jeg kommer ikke opp i mer enn ca. 30 karber.

5 egg - 4kh.
20 ml flytende Natren - 1 (muligens 0, men tar 1 for å være sikker)
150 g smeltet smør - 1,5 kh.
50g kokosmel - 2 kh. i den jeg bruker
1 ts fiberhusk - 0
1 toppet ts bakepulver - 1 kh.
30 g kakaopulver - 4,2 kh.
vaniljedråper etter smak - 0
1 boks valnøttkjerner (100 g)- 7
3 dl kremfløte - 8,7 kh.

= 29,4 g. kh....

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 17:20   #43
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Nannahs brownies

Noen som vet om det går an å erstatte kokosmel med mandelmel? Eller blir det bismak? Skal nemlig bake denne enten i morgen eller på lørdag formiddag - skal ha den med i selskap på lørdag kveld - men jeg vil helst ikke satse på at de har kokosmel på Life-butikken når de ikke hadde det sist gang.

Og forresten, noen som vet om de pleier å ha kokosmel på Meny?

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 18:34   #44
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Nannahs brownies

Har aldri prøvd med mandelmel, aldri prøvd mandelmel i det hele tatt faktisk. Helsekosten her i gården hadde visst nettopp fått inn kokosmel, kan hende det er noe som sprer seg rundt om i landet =) Du får evt. bare prøve med mandelmel, si i fra hvordan det går...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:48   #45
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Nannahs brownies

Fant ut i dag at det finnes en Helios-butikk her i Trondheim, så da skal jeg dra dit i morgen, og evt. på Meny om de ikke har det der.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 20:14   #46
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Julie-x, her.

Noen som vet om det går an å erstatte kokosmel med mandelmel? Eller blir det bismak? Skal nemlig bake denne enten i morgen eller på lørdag formiddag - skal ha den med i selskap på lørdag kveld - men jeg vil helst ikke satse på at de har kokosmel på Life-butikken når de ikke hadde det sist gang.

Og forresten, noen som vet om de pleier å ha kokosmel på Meny?

Tror at det skulle gå helt fint å erstatte kokosmel med mandelmel. Har gjort det uten problemer i en del oppskrifter. Har ikke prøvd denne enda da

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 19:13   #47
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Nannahs brownies

Kan jeg bruke kokosmasse istedenfor kokosmel? Har nemlig kokosmasse i skuffa, men ikke kokosmel..og vil ha kake

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 19:59   #48
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs brownies

Sorry, blir absolutt ikke det samme!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 20:09   #49
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Supergode Brownies til kaffen

5 egg
20 ml flytende Natren
150 g smeltet smør
50g kokosmel
1 ts fiberhusk
1 toppet ts bakepulver
30 g kakaopulver
vaniljedråper etter smak
1 boks valnøttkjerner
3 dl kremfløte
.................................................. ....

Sett oven på 180*
Smelt smøret.
Pisk eggedosis av egg og natren...
Bland fløte og smeltet smør
Grovhakk valnøttene...bland alt det tørre
Tøm det i eggedosien sammen med smør/fløte
Bland godt sammen...skal bli en kremaktig deig..
Ha i en bakepapir kledt liten langpanne

Stek midt i ovenen ca 20-30 min...skal ikke bli for tørr

Del i firkanter og sever m splendadryss og evnt. kremklatt
Nyyyyyyt :P

Det var veldig tam sjokoladesmak i mi kake.....forslag til hva jeg kan gjøre for å få litt mer sjokoladesmak (toro sin smaker liksom supergodt)?

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 20:10   #50
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Nannahs brownies

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Sorry, blir absolutt ikke det samme!

Jeg prøvde, selve kaka ble grei....men det eneste jeg savnet var sjokoladesmaken. Blir liksom sjokoladesmaken bedre med kokosmel?

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nannahs fyrstekake Nannah Kake/dessert og snacks 26 04-07-13 23:39
Nannahs squashkake Nannah Kake/dessert og snacks 22 15-01-13 11:25
Nannahs sjokolademuffins Nannah Kake/dessert og snacks 10 18-08-11 14:51
Karamell brownies Sissi Kake/dessert og snacks 10 26-01-09 15:12
Brownies - Fedon's Marianne Bakst 0 19-10-04 18:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no