Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Ideer for anvendelse av Eurodiettmaten

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-08, 18:59   #1
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Ideer for anvendelse av Eurodiettmaten

Hei

Når vi har holdt på med ED-produktene en stund, så kommer vi jo stadig på nye anvendelsesmetoder. Det hadde vært OK om vi kunne dele litt av disse med hverandre.

Jeg tenker på

  1. anvendelse av de forskjellige posene,
  2. og andre ting som vi kan spise fritt.
Dette burde ikke komme i konflikt med at det finnes eget oppskriftsforum inne på lavkarbo.no, men hvis vi er i tvil, slik at andre kanskje kunne ha nytte av våre oppskrifter, så er det jo bare å legge det inn der også vel?

I dag så laget jeg meg en confectagelé med jordbærsmak. Ikke akkurat ED, men jeg regner den som tillatt en gang i blant. Jeg tok av et par dl som jeg brukte til følgende:

En pose ED-vaniljepudding ble laget på vanlig måte og helt i to skåler som ble satt til avkjøling. Den var ikke stivnet, men sto der i kjøleskapet og så litt trist ut.

Da jeg hadde laget denne jordbærgeleen så helte jeg litt av den på toppen av hver skål og drysset oppi ca 1 ss med frosne skogsbær oppå hver.


Nå står skålene i kjøleskapet, og de ser slik ut:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde024.jpg (379,1 KB, 27 visninger)
__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 19:26   #2
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

God ide Dolly Og dette så godt ut!
Kommer ikke på noe sånn særlig selv... bortsett kanskje fra paellaen, den lar jeg varmes på platen, (hater mikromat) og har gjerne i en dæsj matyoghurt til slutt. Da syns jeg den smaker godt

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 19:28   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...42&postcount=1

kan denne brukes hvis bytte fløta med melk kanskje?

hvis vi finner noe som kan brukes rundt på forummet kan vi legge det inn her, også kanskje du kan legge linkene i første innlegget, så det er lett å finne alt,Dilly?

åååååå... dette var lurt!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 19:39   #4
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

God ide Dolly Og dette så godt ut!
Kommer ikke på noe sånn særlig selv... bortsett kanskje fra paellaen, den lar jeg varmes på platen, (hater mikromat) og har gjerne i en dæsj matyoghurt til slutt. Da syns jeg den smaker godt

Matyoghurt hørtes veldig godt ut på paellaen Jeg pleier bare å helle over en skvett med kokende vann, rett i koppen.. men mikrobølgeovn bruker jeg veldig lite.

Mikrobølgeovn er fali det.. skummel artikkel

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 19:45   #5
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...42&postcount=1

kan denne brukes hvis bytte fløta med melk kanskje?

hvis vi finner noe som kan brukes rundt på forummet kan vi legge det inn her, også kanskje du kan legge linkene i første innlegget, så det er lett å finne alt,Dilly?

åååååå... dette var lurt!

Gøy

Den suppa så gooooo ut... men jeg tør ikke å spise mye smør eller olje på ED, den er liksom helt motsatt de andre lavkarbogreiene, det er magert også, snøft.. men vi kan lage mange gode supper på det som er tillatt.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 19:46   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

tror den er god uten smør eller olje også jeg. dropper fettet ... er den grei da?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 20:40   #7
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Jeg ville droppa oljen og fettet, bortsett fra bittelitt til å frese løk. Ville lagt til en eller to hønsebuljongterning, brukt 5-6 dl vann, droppa fløten og heller hatt i litt matyoghurt. Og seff brukt friske urter!
Kan ikke helt se for meg at 1 dl olivenolje og 50 g smør i en sånn suppe er godt...

Og så hadde jeg nok også tatt i to-tre røde chili... men da blir det jo noe helt annet

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:28   #8
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Jeg ville droppa oljen og fettet, bortsett fra bittelitt til å frese løk. Ville lagt til en eller to hønsebuljongterning, brukt 5-6 dl vann, droppa fløten og heller hatt i litt matyoghurt. Og seff brukt friske urter!
Kan ikke helt se for meg at 1 dl olivenolje og 50 g smør i en sånn suppe er godt...

Og så hadde jeg nok også tatt i to-tre røde chili... men da blir det jo noe helt annet

Dette var gøy.

Hva tror du Gerd vil si til dette da? hihi

Da blir det sånn da?

Tomatsuppe Lavkarbo - vi herper Gerds oppskrift:
(ca 1,0 gr karbo pr 100 gr. suppe)

50 g smør - nei, kun 1 ts eller nok til å surre løken i
2 fedd hvitløk
1/2 ts chilipepper
50 g vårløk/purre eller løk
1 boks grovhakka tomater, Landlord (har minst karber)
1 dl fløte -nei
4 dl vann - nei, ta 5-6 dl + to buljongterninger
1 ss sitronsaft
Salt, pepper
2 ts basilikum eller annet krydder etter smak
1 ts timian
Olivenolje etter smak ( jeg bruker ca 1dl) - nei, den dropper vi
ca 1 ss matyoghurt? til slutt

Smelt smør, stek grovhakka hvitløk/vårløk til de er møre.
Ha i resten (unntatt olivenolje) som vi dropper
(Indi kan ta oppi 2-3 røde chili wææææ vi andre kan slippe)
La koke 10 minutt.
Trekk kjelen av varmen, tilsett olivenoljen. Bruk så stavmikser til suppa er glatt.

Serveres med egg, mini blomkålbuketter(som pasta) bacon, lavkarbo pølser….
ha gjerne oppi litt blomkål, men dropp resten på ase 1. På fase 2 kan dette tilsettes kjøtt og bli full midag.
Nammis

Denne blir sikkert også god. Takk til Gerd

__________________


Sist redigert av Dilly : 29-01-08 kl 21:38. Årsak: glemte noe
Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:40   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten



Håper den blir god uten fløte da Kan dere bruke kokosmelk? Det er god erstatning for fløte

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:43   #10
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Morsomt!
Ja kokosmelk går jo det og, litt jaffal! Men her ville jeg valgt litt syrlig heller

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:50   #11
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

ja takk, begge deler..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:21   #12
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

haha... ja, her har det skjedd litt mens man har vært borte. Som vanlig. Dere er såååå flinke. Takk til dere... og Gerd som bare er blid

jeg er ikke inn i disse melk greiene, hvordan melk skal jeg bruke i maten, og HVA kan jeg bruke? <----- distrea

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:39   #13
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Fin tråd, abbonerer på den.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 00:16   #14
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Her er vår felles idébank for anvendelse av ED-produktene, bruk av de frie grønnsakene og oppskrifter på middager som er tilpasset fase 2. Dette innlegget vil bli oppdatert så lenge jeg får lov, finner noe nytt, eller gidder...



Generelle tips og gode råd:

Gode råd om Fase 1 på reise

Puddinger, pannekaker, brownies og andre desserter:
ED-pannekake-VAFFEL

Pannekaker med skriblete kryddervi:

Våknealtfortidligfrokosteksperiment

Pannekaker med spesiell vri

ED-pannekaker med cappuchino og uten melk

ED-tortilla

Pulverkaffe i sjokoladepuddingen


stek opp vafler og brownies og frys



Brownies i muffins-former
Pannekake med kanel i røra
Vaniljepudding med kanel

Her



Vaniljepudding med mandelessens og rød saus

Vaniljepudding med jordbærgelé

Mokkapudding med vaniljesaus


Denne er nok en av de største utfordringene, JORDBÆRDESSERT, men Distrea fant løsningen:

Jordbær-pulver-helvete..

Supper og omeletter:

Ha pulveret oppi en mos

Omelett med sopp og løk

Bruk suppa som saus på brokkoli

Salat oppi suppa:
Her


Paella:

Paella med matyoghurt


Cappuchino og sjokoladedrikk:

Her

Vaniljekakao

Sjokoladefrokost:



Frie Grønnsaker:

Grønnsaker i form, panne, eller som mos

Varm grønnsakseng

Her er orntli mos altså, men vi kan jo bare kutte ut smøret, fløten osv. så lenge..

blomkålstappe og andre stapper...

Blomkålmos med liksom-bacon

Vi får vurdere om vi vil bruke melk eller fløte, ku eller soya oppi, men god
blomkål/brokkoli suppa til Gerd


Supper, som kan brukes på fase 1 og lett tilpasses andre faser:

Indis Thaisuppe IKKE for pingler

Blomkålsuppe-med-karri

Snaddergod betasuppe

Herpa tomatsuppe

Fase 2 middager:

Jeefs moussaka


Scampi med blomkålmos

ED-fase2-Brokkolistappe med kjøttsaus

Her er ei fristende kyllinggryte som sikkert kan brukes uten å tilsette fløte:
Deilig gryterett med kylling


Hvalkjøttgryte med blomkål

Krydder på tilværelsen:

Siden det smaker så lite av ED-maten, finner vi oppskrift på deilig tacokrydder

Her

og så vet jeg ikke hvor PESTO passer inn..Indi sier at pestoene er jysla gode på salat, eller på kjøtt og ikke minst på laks, myntepestoen er knall til sterke ting

Her er 3 gode oppskrifter på pesto

indis hjemmelagede tacosaus/salsa Bland alt sammen, la stå en stund, smak til med salt. Ha i tett boks i kjøleskapet!

__________________


Sist redigert av Dilly : 27-02-08 kl 22:02. Årsak: la inn ny link
Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 02:57   #15
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

jeg er ikke inn i disse melk greiene, hvordan melk skal jeg bruke i maten, og HVA kan jeg bruke?


Du er snart inni det meste skal du se

Jeg tåler visst ikke melk, eller jeg skjønner meg ikke helt på det ennå. Uansett. jeg kjøper sånn Laktolight når jeg bestiller ED-produkter.

Jeg bruker en pose med det sammen med puddingpulveret eller hva det nå enn er. Til pannekake skal vi jo ha en pose pulver og 0,9 dl melk. Jeg slenger oppi en pose med pannekakepulver og en pose Laktolight og rører dette ut i 1 dl vann.

I hver av disse posene med Laktolight er det:

37 kcal
6,16 g protein
1,76 g karbohydrater
0 gram fett

Det er helt greit å bruke, enkelt og praktisk, men sikkert dyrere enn melk. Det har jeg ikke regnet på.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 08:31   #16
Skrible
Medlem
 
Skrible sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 99
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

jeg er ikke inn i disse melk greiene, hvordan melk skal jeg bruke i maten, og HVA kan jeg bruke? <----- distrea

Jeg bruker skummet melk, da det er det som står på pakkene og jeg ikke har noen påvist melkeintoleranse - men jeg tror faktisk at det hadde vært greit å ha sånne laktolight-poser uansett, ikke minst fordi ikke alle måltidene skal ha melk, så det kan ta for lang tid i forhold til holdbarhetsdatoen for en enmannshusholdning å komme seg gjennom hele melkekartongen.

Flott med en oppskriftsliste, forresten! Lurer på om jeg skal prøve å lage skikkelig suppe i dag.

__________________
Virrer og vet ikke helt
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 11:10   #17
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

du er helt RÅ, Dilly! Kjempe bra

lurt å oppdatere etterhvert ja, så alt kommer i starten, og kanskje få klistret tråden også. Mye enklere for nye å finne frem

tror jeg må prøve å få meg litt data kurs... vil bli like rask og effektiv som du er på PC'en!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 12:13   #18
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Så flott, Dilly.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 13:35   #19
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Darling Dilly, dette var jo glitrende! Takk!

Jeg bruker forøvrig lettmelk eller den med 0,5% fett fra qmelk... kakao og capuccino funker forresten like bra med vann, det gjør jeg jo når jeg er ute å reiser.

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 15:41   #20
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Her er en til passer på fase 2

Scampi med blomkålmos

Dette var gøy.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 15:49   #21
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

du er helt RÅ, Dilly! Kjempe bra

lurt å oppdatere etterhvert ja, så alt kommer i starten, og kanskje få klistret tråden også. Mye enklere for nye å finne frem

tror jeg må prøve å få meg litt data kurs... vil bli like rask og effektiv som du er på PC'en!

tull og vås.. jeg bare roter meg vekk på pcn i stedet for å gjøre det jeg egentlig skal.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 19:38   #22
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Her er en til passer på fase 2

Scampi med blomkålmos

Dette var gøy.

Jeg elsker scampi! (Og blåskjell, kamskjell, grønnskjell, reker, kreps og sånn...) Så godt ut!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 20:09   #23
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

tull og vås.. jeg bare roter meg vekk på pcn i stedet for å gjøre det jeg egentlig skal.

HEHE... Rot for deg, men nyttig kunst for meg
kanskje jeg får lære meg å gøre jobben din isteden.... så den også blir gjort

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 21:12   #24
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Nam nam, elsker scampi jeg også.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 09:02   #25
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Idéer for anvendelse av Eurodiettmaten

Så flinke dere er damer

Har ikke kommet på mer enn å koke blokål og brokkoli og spise jeg... eller mose det og blande med omelett/suppepulver...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gode ideer til frokost uten egg? Karin Lavkarbo generelt 31 09-02-06 00:15
Noen kreative ideer til pynt på veggene i stua Nooria Generell diskusjon 16 14-09-05 06:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no