Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-06, 01:41   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"?

Er bare nysgjerrig på om noen her praktiserer det, og hvilken erfaring de evt har.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:10   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"?

Pssst..... et lite tips - søk på "spisedag" så får du opp masse tråder som handler om dette !

Jeg har prøvd - og for meg funker det mot sin hensikt, dvs. jeg legger på meg. Og for folk som går på ketogene dietter som Atkins og Ketolyse er det også få så har utbytte av det ser det ut til. Men EAT og mange andre lavkarbo versjoner praktiserer det jo.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:00   #3
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"?

Jeg gjorde det i en periode. Erfaringsmessig er det veldig lett å lure seg selv, og skeie ut altfor mye på disse måltidene. Det enkleste er å kjøre lavkarboløpet fullt ut. Jeg tror det er vanskelig å ha faste spisedager i en langvarig diett uten at det sklir ut. Sånn rent praktisk.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 00:47   #4
bubavon
Medlem
 
bubavon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 106
bubavon har en fantastisk aura rundt segbubavon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"?

Å jada, på lørdag eller søndag spiser jeg hva jeg vil, når je vil og så mye jeg vil. Funker fett for meg, jeg får bedre muskelvekst og mer definerte muskler av denne ene dagen. Men jeg skal ikke ned i vekt, og har aldri hatt problemer med vekta, jeg bygger muskler, så jeg vet vel lite om hvordan det vil påvirke vekttap eller forbrenning. Men store måltider øker iallfall forbrenningen etter måltidet.

__________________
bubavon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ''Weston A. Price'' Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:14   #5
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 30
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"?

Jeg praktiserer "spisekveld" på søndager når jeg ser på robinson. Men da hiver jeg ikke innpå med sukkerbrus, godteri og alt jeg kommer over av mat. Spiser bare ett måltid som er pasta og noen ganger ris.

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 20:30
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 15:00
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 05:52
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 15:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no