Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Nytt underforum?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-11-10, 19:55   #1
mariana
Medlem

Medlem siden: Apr 2010
mariana er på en erverdig vei

Nytt underforum?

kan vi få et forum for gravide?
hadde vært så kjekt å diskutere lavkarbo/gravidmat.

Gammel 23-11-10, 19:59   #2
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: nytt underforum?

Henger meg på denne jeg også er ikke gravid men prøver.Har tenkt å fortsette med lavkarbo mat hvis jeg blir gravid.Men selvfølgelig ikke ketolyse da.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:11   #3
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: nytt underforum?

Lurt

Gammel 23-11-10, 22:00   #4
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nytt underforum?

Og ammere takk - selv om alt det kan vel gå inn under hverandre?

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 00:30   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Send en pm til HP da vel!

God ide, forresten!

Gammel 28-11-10, 22:59   #6
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Da har jeg opprettet et underforum: Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende.

Her er kanskje noen tråder allerede som passer inn der? Hvis dere vet om eller kommer over noen så håper jeg dere vil tipse moderator ved å rapportere tråden.

Gammel 28-11-10, 23:02   #7
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Så flott!

Skal "reklamere" så ofte jeg kan, slik at forumet blir brukt og oppdatert!

Gammel 29-11-10, 09:19   #8
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Jippi

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 11:56   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Dere kan sende PM til meg med linker til tråder dere vil skal flyttes til det nye underforumet

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spørsmål om nytt underforum? Bee Generell diskusjon 1 05-06-09 14:42
Hva med et underforum for suksesshistorier? Iset Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 25 09-09-06 21:33
Lukking av fora for gjester - nytt underforum for personlige diskusjoner? Huldr Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 23 20-04-06 16:17
Forslag til underforum Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 04-03-06 10:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.