Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trondheim

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-05-11, 21:40   #151
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.

Jeg hadde derimot satt utrolig stor pris på å møttes en gjeng. Enten på cafe/ resturant, eller på et pledd i en park og skravlet litt, kanskje hatt noen "temamøter" enten om lavkarbo eller rundt det med motivasjon og hvordan møte sosiale settinger. Mange av oss er studenter og vi kunne utvekslet tips om hvordan en kan få timeplanen til å gå opp etc.

Er ikke universitetsstudent jeg da (heller ungdomsskole- og soon-to-be vgsstudent ) men det kan hende at jeg blir med om noe blir planlagt utover i juni.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 21:46   #152
Monagh
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Buvika, Sør-Trøndelag
Innlegg: 70
Monagh er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Hva med søndag 12. juni?[/quote]

Det er 1. pinsedag og jeg er bortreist. Men dere andre kan vel treffes hvis det passer sånn. Det er uansett ingen dag det passer for alle sammen uansett.

Begynte å tenke på en ting her.... går det ant å lage en lukket medlemsgruppe her inne for folk som bor i Trondheim og omegn? Ei slags felles "motivasjonsgruppe".... likte ideen over her om temakvelder og sånn, og jeg stiller gjerne opp med tankeøvelser og meditasjoner for dem som ønsker det

__________________


Monagh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 21:48   #153
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Hvordan er søndag 19. for folk?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 21:51   #154
Monagh
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Buvika, Sør-Trøndelag
Innlegg: 70
Monagh er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Passer for meg

Oppretta like godt ei Trondheimsgruppe jeg da.. håper det går greit, selv om jeg er fersk her inne.

http://forum.lavkarbo.no/group.php?groupid=27&gmid=1240

__________________


Monagh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:02   #155
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Er ikke universitetsstudent jeg da (heller ungdomsskole- og soon-to-be vgsstudent ) men det kan hende at jeg blir med om noe blir planlagt utover i juni.

Student, elev, arbeidene, permisjon eller trygdet skal være velkommen, jeg ønsker ikke ekskludere noen!

  Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:05   #156
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trondheim

Jeg sliter med å planlegge så lengt frem i tid da jeg er masse på reisefot. Blir dog med om jeg er i byen =) Det blir sikkert en suksess så vi kan nok planlegge flere dater.

Meldte meg inn i Trondheimsgruppa, dette blir bra!

  Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:12   #157
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.

Jeg sliter med å planlegge så lengt frem i tid da jeg er masse på reisefot. Blir dog med om jeg er i byen =) Det blir sikkert en suksess så vi kan nok planlegge flere dater.

Meldte meg inn i Trondheimsgruppa, dette blir bra!


Herlig Kreative! Jeg gjorde det samme.. Dette kan bli knall Hva med en fast dag i uka/annenhver/måneden der vi avtaler å finne på noe sprell, så sjekker vi hvor mange som har mulighet hver gang og avtaler aktivitet etter ønsker? Alt fra resturantbesøk til fjelltur her altså..

Personlig har jeg lyst å lære meg poledancing... hehehe

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:22   #158
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Herlig Kreative! Jeg gjorde det samme.. Dette kan bli knall Hva med en fast dag i uka/annenhver/måneden der vi avtaler å finne på noe sprell, så sjekker vi hvor mange som har mulighet hver gang og avtaler aktivitet etter ønsker? Alt fra resturantbesøk til fjelltur her altså..

Personlig har jeg lyst å lære meg poledancing... hehehe

Akkurat der tror jeg grensen går for meg!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:27   #159
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Akkurat der tror jeg grensen går for meg!


Hehehhe.. Var et seminar her for litt siden, men jeg fikk jo ingen med meg.. Skjønner ikke det der??

Finnes ikke i Trondheim annet sted som jeg vet om, så da må jeg bare greie meg uten da Men du synes vel det ser litt kult ut? Hadde vært gøy å kunne? hæ? hæ? hæ? Ja?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:35   #160
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trondheim

Hadde vært kult å kunne pole dancing ja, får prøve meg på slutten og ikke på starten av slankekuren :P

  Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:38   #161
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Hehehhe.. Var et seminar her for litt siden, men jeg fikk jo ingen med meg.. Skjønner ikke det der??

Finnes ikke i Trondheim annet sted som jeg vet om, så da må jeg bare greie meg uten da Men du synes vel det ser litt kult ut? Hadde vært gøy å kunne? hæ? hæ? hæ? Ja?

Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.

Hadde vært kult å kunne pole dancing ja, får prøve meg på slutten og ikke på starten av slankekuren :P

Kanskje - hadde det bare ikke vært for dissemagen...

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 10:31   #162
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Så morsomt med egen gruppe!
Jeg er ikke her inne så mye lenger, men jeg prøver å holde hverdagen passe lavkarbo hvertfall, så jeg kommer nok sterkere tilbake siden

Akkurat nå er det jo bare eksamenslesing, med 1. eksamen allerede i morgen (!), og så drar jeg hjem dagen etter siste eksamen, så jeg er ikke den mest sosiale for tiden.. Men jeg vil og være med trondheimslavkarberne!

Så kommer jeg sterkere tilbake til høsten om ikke annet :P

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 13:29   #163
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Herlig Kreative! Jeg gjorde det samme.. Dette kan bli knall Hva med en fast dag i uka/annenhver/måneden der vi avtaler å finne på noe sprell, så sjekker vi hvor mange som har mulighet hver gang og avtaler aktivitet etter ønsker? Alt fra resturantbesøk til fjelltur her altså..

Personlig har jeg lyst å lære meg poledancing... hehehe

Kjenner flere som driver med poledancing, og for en styrke de får!! Det er råtøft!

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 13:59   #164
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Kanskje - hadde det bare ikke vært for dissemagen...

Dissemagen forsvinner nok etterhvert

  Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 18:13   #165
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.

Dissemagen forsvinner nok etterhvert

Har alltid vært der, den - og har nok tenkt å bli med mindre jeg begynner med noe styrketrening snart!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 19:16   #166
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Har alltid vært der, den - og har nok tenkt å bli med mindre jeg begynner med noe styrketrening snart!

Man får begynne og elske dissemagen sin istedet da kanskje Du er ganske så ung, den vil nok muligens bli mindre om du fortsetter med det gode kostholdet og trener litt mage for å stramme opp. Min erfaring er jo at svært raske gåturer på 30 minutt hver dag ga enorm effekt på omkretsen rundt magen etter bare et par uker

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 19:33   #167
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Man får begynne og elske dissemagen sin istedet da kanskje Du er ganske så ung, den vil nok muligens bli mindre om du fortsetter med det gode kostholdet og trener litt mage for å stramme opp. Min erfaring er jo at svært raske gåturer på 30 minutt hver dag ga enorm effekt på omkretsen rundt magen etter bare et par uker

Har planer om å begynne med litt trening igjen til høsten, tenker jeg, men for tiden har det ikke vært så mye tid i forhold til eksamener.

Men blir kanskje litt turgåing, sykling og slikt til sommeren da - skal nok til Oppdal en del!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 21:17   #168
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Har planer om å begynne med litt trening igjen til høsten, tenker jeg, men for tiden har det ikke vært så mye tid i forhold til eksamener.

Men blir kanskje litt turgåing, sykling og slikt til sommeren da - skal nok til Oppdal en del!

Nice, er det stedet eller en spesiell person som frambringer ? Oppdal er en fantastisk fin plass, både på sommer og vinter

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 18:02   #169
kentiver
Juniormedlem
 
kentiver sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 15
kentiver er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Har laget en Trondheims-lavkarbo gruppe på Facebook for de som vil joine den

http://www.facebook.com/home.php?sk=...187133179&ap=1

__________________


kentiver er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 18:54   #170
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av kentiver, her.

Har laget en Trondheims-lavkarbo gruppe på Facebook for de som vil joine den

http://www.facebook.com/home.php?sk=...187133179&ap=1

Tillot meg å sende en forespørsel om å få være med i gruppen jeg selv om jeg ikke bor i Trondheim for tiden Er jo byen over alle byer da...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:43   #171
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Nice, er det stedet eller en spesiell person som frambringer ? Oppdal er en fantastisk fin plass, både på sommer og vinter

Stedet!

Men det er også fordi hytta er slik et rolig sted; man kan liksom koble seg fra alt styret i hverdagen, og bare nyte det helt enkle livet... og så er besteforeldrene mine der, pluss at det er så koselig på kvelden med bål, brettspill, Maxi-Yatzy og god mat. I'm lovin' it!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 20:39   #172
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Trondheim

Ser at gruppen er lukket, betyr det at andre ikke kan se at jeg er medlem? Gidder IKKE å få kommentarer på fb, får nok andre plasser.... Er dessuten ikke interessert i at alle mine fb-venner skal få vite hvordan jeg spiser, det er min privatsak. Noen som vet?

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 20:45   #173
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Ser at gruppen er lukket, betyr det at andre ikke kan se at jeg er medlem? Gidder IKKE å få kommentarer på fb, får nok andre plasser.... Er dessuten ikke interessert i at alle mine fb-venner skal få vite hvordan jeg spiser, det er min privatsak. Noen som vet?

Lurer på dette sjæl. Jeg så alle medlemmene før jeg meldte meg inn, men går sikkert ann å gjøre det mer privat? Gjør det til en heeelt lukket og kanskje hemmelig gruppe?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 20:59   #174
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Lurer på dette sjæl. Jeg så alle medlemmene før jeg meldte meg inn, men går sikkert ann å gjøre det mer privat? Gjør det til en heeelt lukket og kanskje hemmelig gruppe?


Sjekka det opp nå, og gruppen må gjøres hemmelig, ellers kan alle se hvem som er medlemmer

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 21:36   #175
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Da har gruppen blitt hemmelig, meld dere inn

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Innvandrerbutikker i Trondheim? knh Spørsmål og svar 26 02-04-11 02:08
Ketolysepølser i Trondheim?? FrøkenG Ketolysekuren 5 04-12-08 16:52
Trondheim?! Amica Generell diskusjon 11 29-03-05 21:44
Trondheim!!! magdalena Generell diskusjon 13 25-07-04 12:34
Prosjekt i Trondheim Albertine PCOS og karbohydratkontroll 14 24-05-04 18:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no