Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Kjernesunn

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-12-10, 00:14   #26
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Kjernesunn

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Hei! jeg følger også mye denne filosofien, men har ikke kjøpt inn alt de bruker. Jeg lukter litt "profitt" her også...så jeg er skeptisk til at ALT strengt tatt er nødvendig! feks smaker ris-protein vondt(kan ikke bruke den m kumelk i), så den får jeg ikke brukt særlig mye. så her er det noen av basis-oppskrifter som faller ut
har også droppet annet "spesial" produkter de har i shakene sine. Men det er såpass mye god info, godt skrevet og GODE (tips som virker!!) at jeg er litt betatt av denne familien
og så har jeg funnet GODE tilskudd som jeg liker bedre enn det de anbefaler...
men prinsippene her er absolutt verdt å lese

Hei.

Bruker ikke alt jeg heller.. Klarer meg fint med å lage havregrøt med glutenfrie havregryn fra butikken, men kjøpte en pose av de flate magers grøt, og den var god Likte den jeg. lager dobbel prosjon, så lager jeg pannekaker av restene dagen etterpå
Ellers bruker jeg udos choice og valleprotein i shaker. ikke noen bismak av det syns jeg da
Har skeia ut litt i london i noen dager og jeg er trøtt, slapp og har mye vondt i magen, så denne kosten skal vi fortsette med ja
Bare komme med tips til billigere alternativer Blakker meg på dette kostholdet hehe..

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 10:59   #27
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Kjernesunn

Havre er en glutenfri kornsort som ofte blir forurenset ved at den behandles i samme anlegg som glutenholdige melsorter. Så med mindre man er svært følsom/allergisk for gluten, burde det gå bra med vanlige havregryn, de inneholder jo ikke gluten, de er bare forurenset med det. Og det er 20 kr spart pr pose...

__________________
Ingenting er umulig for en som er umulig fra før
Prins Umulius
martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 11:39   #28
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Kjernesunn

Vi lever etter dette. Og de sier IKKE at dette må man kutte ut. Til den/de som lurte på som er glat med gluten. MEN, de sier prøv det vekk i et par mnd og se hvordan kroppen reagerer. Og prøv og innta det igjen, tåler man det så kan man bruke gluten. Men prøv og minsk gluten i maten. Samme med melk, tåler man melk bra så bruk det, men i reduserte mengden. Jeg digger kjernesunn familie, og vi lever som dette.

Vi merker veldig forandring, jeg bruker nok litt lang tid, men begynner og gå energi. Men jeg er alvorlig kronisk syk som ikke kjernesunn familie kan gjøre noe med

Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 19:13   #29
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Kjernesunn

Noen med en marsipan oppskrift ? med kvernet mandler . ?

Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som er interessert i Kjernesunn familie fra Danmark-livsstilen? Liv Andre dietter 12 18-02-11 13:39
Kjernesunn Familie -slik gjør vi det Chantelle Lavkarbobøker 5 03-04-10 14:39
Kjernesunn Familie Summer Bøker om ernæring og helse 1 09-09-09 00:29
Mauritson, "Kjernesunn familie" Sophie Bøker om ernæring og helse 5 22-08-09 16:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no