Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy Life Mars 2010

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-10, 09:08   #1
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Easy Life Mars 2010

Ny måned, strengt tatt!
ned kun 0,8 kg forrige uke. Sliter fortsatt med vanndrikking, og unnet meg en entrecote lørdagskvelden. Instruktøren mente det hadde gjort at det stoppet opp. Selv om den vel er karbo-fri...
Ikke godt å vite, men jeg får bli strengere med meg selv.
Totalt ned hvis jeg regner morgenvekt i dag (jeg liker morgenvekter)
Har jeg gått ned 9 kg på 5 uker.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 09:37   #2
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: EasyLife Mars 2010

hva er easylife,, bortsett fra trening ,, hva slags mat spiser en,, eller er det pulver,, fikk en reklame i posten i dag , mange går ned en hel haug på kort tid,,er dette liv laga , eller er det humbug,

noen som vil svare ?

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 09:55   #3
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: EasyLife Mars 2010

Det er trening og pulver, innledningsvis, så en overgang til noe "a la" Fedon i matveien, men for mye karber for meg.. Gikk på pulver i to uker, før jeg tok til vett og begynte å spise lavkarbo igjen Man går ned, men har inntrykk av at det er endel som sliter med overgang til vanlig mat, og det er lagt opp til at man må trene mye. Greitt for de som er "der", men for en sofagris som meg, så innså jeg etterhvert at min trening må være mer lystbetont, og jeg trener like mange timer nå, men når jeg selv vil og kan. Hører med til historien at jeg har en sykdom som gjør at jeg ikke er istand til å trene hver dag, eller til den tiden senteret har fastsatt time. Idèen deres er sånn grei nok, og det fungerer for mange. Noen sliter, men slik er det vel med alle veiene til Rom..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 11:56   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: EasyLife Mars 2010

takk for svar , da fortsetter jeg heller med ED og trener på egenhånd , gratis i friluft,,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:31   #5
Alfeia
Juniormedlem
 
Alfeia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
Innlegg: 12
Alfeia er på en erverdig vei

Sv: EasyLife Mars 2010

Hei.
Jeg har gått på Easy Life i 8 uker og gått ned 20 kg. ikke skeiet ut en eneste gang!
Men nå på fredag skulle jeg begynne med ett måltid men da startet kampen mot sulten også...... gått helt fint når jeg har gått bare på pulver men nå er det ett marerit.... noen som har erfaringer!? tenker litt på å begynne på ketolyse nå men er redd det blir en dårlig effekt men tror selv det blir en bedre effekt men... anyone?

Alfeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Easy Life Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 10:06   #6
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: EasyLife Mars 2010

Halla Alfeia Trodde egentlig Alfeia var morra di jeg men

Fyttirakkern så bra resultater da!! All grunn til å være kjempestolt!

Hva slags måltid har du begynt med? Jeg har tenkt jeg skal starte med middag - når den tid kommer, for det blir enklest i forhold til jentungen. Spiser du ketogent måltid eller? Og er det reell følelse av sult, eller er det mer suget etter noe mer som ble vanskelig?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 10:25   #7
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: EasyLife Mars 2010

Opprinnelig lagt inn av Alfeia, her.

Hei.
Jeg har gått på Easy Life i 8 uker og gått ned 20 kg. ikke skeiet ut en eneste gang!
Men nå på fredag skulle jeg begynne med ett måltid men da startet kampen mot sulten også...... gått helt fint når jeg har gått bare på pulver men nå er det ett marerit.... noen som har erfaringer!? tenker litt på å begynne på ketolyse nå men er redd det blir en dårlig effekt men tror selv det blir en bedre effekt men... anyone?

Selv gikk jeg bare på pulver i et par uker, ble sjuk av det, tror jeg reagerte på melkeproteinene. Men; startet rett på ketolyse da jeg "gikk av" pulveret. Gikk ned litt saktere enn de fleste andre på kurset, men var langt fra den som gikk ned saktest! Går ennå ned, og det kan ikke sies om alle de som startet samtidig med meg..

Det kan hende du vil oppleve stagnasjon i vekttapet en periode, det tar gjerne 3-4 uker før fettforbrenningen er igang. Tålmodighet må til.. Er usikker på om såpass mange uker på pulveret (kaller det ikke diett, har lite med mat å gjøre..) har satt deg på sparebluss, men det er bare en måte å finne ut av det; prøv!

Erfarte selv at kurslederne ble pålagt fra "sentralt hold" å sette litt munnkurv på meg, siden ketogene dietter avviker fra det de selv skal markedsføre.. Hoppet av hele sirkuset forrige måned. Kjenner selv at trim kan jeg drive med, har et mål om løping, men å klore meg fast på et treningssenter x antall ganger pr uke, det er laaangt fra meg.. Trimmer flere timer pr uke enn det var lagt opp til på senteret, men det er 100% lystbetont, gjør det jeg føler for, så mye som jeg kjenner jeg trenger for å trives. Og resultatene skal jeg holde på, og være istand til å vedlikeholde, uten å kjøpe meg kort på treningssenter.. Det meste jeg gjør er gratis, forutenom svømming, men snart er det såpass isfritt at det blir gratis, det også Lykke til!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 10:25   #8
Alfeia
Juniormedlem
 
Alfeia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
Innlegg: 12
Alfeia er på en erverdig vei

Sv: EasyLife Mars 2010

hepp hepp, er vel det for noen men men!
Jeg hoplder meg til ketolyse mat når jeg spiser det ene måltidet, spiser middag eller lunsj litt ettersom hvordan dagen er!
Er ikke suget på ting og tang er rett å slett bare ren sult...isj og æsj i grunn! Så gudene vet hva som lønner seg!?!?! går du easy life du og?

__________________


Alfeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Easy Life Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 10:32   #9
Alfeia
Juniormedlem
 
Alfeia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
Innlegg: 12
Alfeia er på en erverdig vei

Sv: EasyLife Mars 2010

ja regner med du fikk "munnkurv"! Jeg er treningssenter mosjonist så helt ok sånn sett! men kurset er ikke helt som forventet, føler det mangler den individuelle treningsoppfølgingen og annen individuell oppfølging for den saks skyld men men! Er bare helt forferdelig å være sulten når det ikke har vært et snev av sult frem til nå!!!! blir nesten så du ønsker å kun gå på pulver for å slippe å være sulten! men ligger vel kanskje litt mellom øra også dette......... egentlig ferdig med noe uten å være det.......

__________________


Alfeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Easy Life Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 10:39   #10
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: EasyLife Mars 2010

Tror du kan gjøre noe for å bli mindre sulte gjennom å innta mere proteiner. Om du er glad i å trene, er proteinmengden i pulverkuren farlig lav, spør du meg.. Du klarer ikke å vedlikeholde musklemassen gjennom å trene masse, uten at du får ideg proteiner (og fett), ikke rart du er sulten, heller!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 10:48   #11
Alfeia
Juniormedlem
 
Alfeia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
Innlegg: 12
Alfeia er på en erverdig vei

Sv: EasyLife Mars 2010

Ja sant det!!!! Blir dratt litt i begge veier kjenner jeg! Lyst på mer "normal" tilværelse med ketolyse mat men samtidig har det vært en fryd og yber digg å gå ned så mye så fort.... bare det ikke smeller på igjen fortere enn svint da.... he he! Har kommet godt i gang med trening og ga meg en uke før en planlagt pga "tomt" i kroppen og klarte ikke utføre en god treningsøkt lenger, så godt å få fylt på litt!men er sååååå livredd for å gå opp igjen for det har jo vært et slit så langt!

__________________


Alfeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Easy Life Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 17:40   #12
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: EasyLife Mars 2010

20 kilo på 8 uker!!!!
Skjønner ikke at det er mulig engang jeg...
Jeg har brukt 6 uker på 10...
Vel, kurslederen vår har sagt hele tiden at det blir værre å begynne å spise, for da kommer vi til å bli sultne.
Ut av ketose og plutselig få ett normalt måltid men ellers måtte leve på pulver...ikke så rart da synes nå jeg.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 19:48   #13
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: EasyLife Mars 2010

Opprinnelig lagt inn av Budeia, her.

Ut av ketose og plutselig få ett normalt måltid men ellers måtte leve på pulver...ikke så rart da synes nå jeg.

Det lureste er jo å spise ketogent videre også da. Spise ketogene måltider når man innfører mat, sånn at kroppen og hodet venner seg til å forholde seg til mat og måltidssituasjonene igjen - samtidig som man opprettholder ketosen og de positive tingene den fører med seg.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 21:17   #14
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: EasyLife Mars 2010

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Det lureste er jo å spise ketogent videre også da. Spise ketogene måltider når man innfører mat, sånn at kroppen og hodet venner seg til å forholde seg til mat og måltidssituasjonene igjen - samtidig som man opprettholder ketosen og de positive tingene den fører med seg.

Selvsagt, men det er ikke slik easylife er lagt opp. Jeg spurte kursleder om det var ok at jeg fortsatte å spise ketogent etter at jeg går over på et måltid. Det var det IKKE. Da var det tallerkenmodell.
Men jeg vurderer å spise så jeg holder meg i ketose litt til. Får se hva jeg tenker om saken når jeg kommer så langt. Har i utgangspunktet 3 uker til på kosterstatter, da når jeg maksen på 9 uker.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:16   #15
Alfeia
Juniormedlem
 
Alfeia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
Innlegg: 12
Alfeia er på en erverdig vei

Sv: EasyLife Mars 2010

Ja MÅ spise tallerkenmodellen...men holder meg til ketogen mat jeg da.. men stoppet opp i vektnedgang! gikk ned ca 3 kg i uka de første åtte ukene men denne uken har jeg ikke gått ned et gram..phu...litt demotiverende, men får holde fokus på cm, de har gått ned samme med fettprosent! Anbefaler å holde ut i åtte uker på kosterstatteren, da får du en "bedre" start å jobbe videre ut i fra! Men skikkelig tøfft å begynne å spise igjen! Men får bare holde ut...må lide litt for skjønnheten sies det

__________________


Alfeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Easy Life Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:02   #16
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life Mars 2010

Jeg bare lurer litt: Har dere kurslederen deres hjemme hos dere når dere spiser? Det er greit at konseptet til EasyLife sier at man SKAL spise etter "deres" tallerkenmodell, men vi er da voksne mennesker som betaler dyrt for å delta på dette kurset. Så vi bestemmer faktisk selv hva vi spiser!

Hadde vi FÅTT BETALT for å delta, så hadde det stilt seg annerledes....

Men selvfølgelig - hvis man ikke følger opplegget, så kan man heller ikke klage på opplegget og evt. manglende resultatet. For det er dette opplegget de følger og det de baserer sine erfaringer på.

Det jeg imidlertid ikke skjønner, er hvis dere har tenkt å følge deres opplegg i ett år - for så å endre til noe annet. Er ikke poenget å bruke dette året på å legge om og innarbeide nye vaner da?

Dette innlegget høres muligens spydig eller nedlatende ut, men er slett ikke sånn ment. Jeg blir bare engasjert og blir nysgjerrig på hvordan andre tenker og forholder seg til dette systemet.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:24   #17
Alfeia
Juniormedlem
 
Alfeia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
Innlegg: 12
Alfeia er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Mars 2010

Enig med du! men har jo meldt meg på dette kurset for at jeg i utgangspunktet skulle følge det også da men var bare ikke forberedt på sult følelsen!!! Nå har jeg valgt å følge Easy Life, men styrer unna de "værste" karboene i det ene måltidet mitt... Har ikke tenkt å gå over til noe annet etter dette året, mening min med dette er jo å få et helt vanlig forhold til mat.. det vil si for meg at jeg spiser sundt og godt, litt karbohydrater, proteiner og fett.. ikke entel eller..å det å få treningen inn i mine rutiner, Så det var mitt utgangspunkt for å begynne med dette...
Som du vet har jeg jo prøvd andre metoder også..

__________________


Alfeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Easy Life Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:45   #18
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life Mars 2010

Alfeia: I know Vi har vel ganske like mål med kurset høres det ut som. Men jeg vet jeg må holde meg HELT unna enkelte ting - som normalt sett skal kunne inngå i et såkalt normalt kosthold.

Plutselig en dag kanskje vi tar en kaffe og utveksler erfaringer live også eller?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 10:41   #19
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy Life Mars 2010

Stille fra dere andre EL deltakerne?
0,1 opp på to uker viste vekta i går, jeg har både hatt en utskeielse på en London tur, og litt påsken. Bestemte meg da for å gå ut av ketose og har nå ett tallerkenmåltid. Middag. Har allerede begynt å miste vannvekten jeg fikk da jeg gikk ut av ketose, så vekta viser en halv kilo mindre i dag enn i går. Håper å nå et nytt titall neste uke.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 17:38   #20
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Mars 2010

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jeg bare lurer litt: Har dere kurslederen deres hjemme hos dere når dere spiser? Det er greit at konseptet til EasyLife sier at man SKAL spise etter "deres" tallerkenmodell, men vi er da voksne mennesker som betaler dyrt for å delta på dette kurset. Så vi bestemmer faktisk selv hva vi spiser!

Hadde vi FÅTT BETALT for å delta, så hadde det stilt seg annerledes....

Men selvfølgelig - hvis man ikke følger opplegget, så kan man heller ikke klage på opplegget og evt. manglende resultatet. For det er dette opplegget de følger og det de baserer sine erfaringer på.

Det jeg imidlertid ikke skjønner, er hvis dere har tenkt å følge deres opplegg i ett år - for så å endre til noe annet. Er ikke poenget å bruke dette året på å legge om og innarbeide nye vaner da?

Dette innlegget høres muligens spydig eller nedlatende ut, men er slett ikke sånn ment. Jeg blir bare engasjert og blir nysgjerrig på hvordan andre tenker og forholder seg til dette systemet.

Kunne ikke sagt det bedre selv! Det er kun én person som bestemmer hva vi skal spise, og det er oss selv Det må vi huske på, jeg merker selv at jeg vil være så "flink" og følge alle rådene kursveileder gir oss. Men vår veileder er faktisk glad i lavkarbo selv, så vi har egentlig lært mer om det enn om tallerkenmodellen. Passer meg ypperlig!
Jeg gikk ned 20 kg på pulver før jeg begynte rett over på et ketogent kosthold. I starten stod vekta helt stille, men jeg har gått ned 2 kg til i ettertid. Tok vel litt tid før forbrenninga kom i gang igjen tenker jeg, etter 14 uker med omtrent bare pulver.
Men ut fra mitt utgangspunkt, kan jeg anbefale den metoden

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 19:29   #21
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Mars 2010

Hei Slenger meg innom denne tråden. Har gått på Easylife siden september 2010 Gikk ca 4uker på pulver før jeg begynte å spise ett måltid om dagen. Men valgte da en ketogen rett (i fra ketolyse boka) Etterhvert har jeg bytta ut noen flere måltider med keto mat. Gjerne 2-3, mens jeg spiser pulver resten av måltiden. Dette har i grunn gått bra, fortsatte å gå ned i vekt, litt saktere, men hjamt. Men de siste 3-4dagene, har jeg fått mindre og mindre utslag på ketostix helt til den i går viste ufarget, dvs ikke lenger i ketose. Hvorfor har dette skjedd? Er jo endel kh i pulveret, men nesten ingenting i det jeg spiser utenom, så kan ikke skjønne hvorfor. Og er selvfølgelig veeeldig usikker på hva jeg skal gjøre nå. Syns seff det er skummelt å spise alt det fettet uten å være i ketose:P Syns dere jeg skal hoppe av ketolysedieten og gå tilbake på pulver, eller kutte ut pulveret og bare konsentrere meg om ketolysematen? Hvor fort kommer jeg meg da evnt inn i ketos igjen?
Håper virkelig på svar

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy-Life februar 2010 Fedonisten Andre dietter 156 09-03-10 20:25
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no