Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Naaaw! *smiler og koser meg*

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-11, 23:12   #1
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Naaaw! *smiler og koser meg*

I dag fekk eg eit utrulig flott komplimang!

På jobben i dag måtte eg på med ein svær kjeledress, uttapå alle dei andre klea mine, og då er det og ein lang frakk eg måtte putte ned i derssen..

Kom inn der eg skulle, og begynner å snakke med ein som jobber der.

Han ser meg opp og ned og seier:

Veit du kva Henriette? No trur eg ikkje du må gå ned så mykje meir! Du ser veldig bra ut no, og du har vert kjempeflink, men eg må sei at tynne jenter er ikkje så sexy som jenter med litt former!

Han karen her er ein kjempekjekk kar, han er VEEELDIG populær blant sessong-jentene.
Eg kjenner han ikkje så godt, men han har nettop gifta seg med ei venninde av meg..

Eg veit at det ikkje var noken baktankar med det han sa, han var berre heilt oppriktig..





Syns det var so fantastisk å høyre fra ein mann! Når ein har gått ned so mange kilo, sjølv om det har tatt lang tid, er det vanskelig å å sjå på seg sjølv som ein bortimot normal person i størrelse! Eg ser det, merkar det, og får tilbakemeldingar, MEN har man alltid vert stor, er det vanskelig å FØLE seg normal!

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 23:19   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Naaaw! *smiler og koser meg*

Herlig og velfortjent

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 23:27   #3
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: Naaaw! *smiler og koser meg*

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:36   #4
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Naaaw! *smiler og koser meg*

Hvis du leser litt rundt om på kommentarfeltene på diverse artikler med kvinner og kroppsformer så mener 99% av mannfolka der at kvinner skal ha former og at romper og lår med litt på er sexy , ja - også skal de ha puls og helst ha pupper, gjerne to stk.

Men klart, det er forskjell på "litt ekstra" og det å være for stor

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:40   #5
mayeliz
Medlem
 
mayeliz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kr.sand S
Innlegg: 85
mayeliz er på en erverdig vei

Sv: Naaaw! *smiler og koser meg*

Så koselig å høre - og så fortjent.. Blir helt glad når jeg ser på tikkeren din

__________________
Ferdig slanket i 2006. Lavkarbo - siden våren 2011.



mayeliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat med fett, <50 karber pr dag Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 12:34   #6
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: Naaaw! *smiler og koser meg*

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvis du leser litt rundt om på kommentarfeltene på diverse artikler med kvinner og kroppsformer så mener 99% av mannfolka der at kvinner skal ha former og at romper og lår med litt på er sexy , ja - også skal de ha puls og helst ha pupper, gjerne to stk.

Men klart, det er forskjell på "litt ekstra" og det å være for stor

Ikke alle får det på rompe og lår! Noen får det bare på magen og det er ikke like kjekt. Hvorfor kan det ikke bare fordele seg jevnt rundt overalt da

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 12:35   #7
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Naaaw! *smiler og koser meg*

Så flott og herlig kommentar!

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 12:44   #8
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Naaaw! *smiler og koser meg*

Så herlig!

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 15:01   #9
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Naaaw! *smiler og koser meg*

Herlig! Slike oppriktige kommentarer varmer lenge

  Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 00:44   #10
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Naaaw! *smiler og koser meg*

Jeg er helt, helt sikkert oppriktig ment, ja, ta det til deg Du har jo gjort en kjempejobb, klart det tar tid å se seg selv på en ny måte. Du er iallefall veldig pen og slank på avatarbildet ditt

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Se, hun smiler !! Nille Livets lyse side 6 13-10-04 23:02
Men dere koser dere vel av og til? Fedonisten Generell diskusjon 10 07-05-04 13:02
Smiler! Masse Smilier! HP Informasjon 9 17-03-04 23:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no