Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 26-09-10, 23:30   #3651
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor blir man hinsides all fornuft når man er forelsket?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 26-09-10, 23:34   #3652
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor blir man hinsides all fornuft når man er forelsket?

Kanskje fornuftige mennesker ikke får bra avkom? Hihi. Nei, jeg vet ikke. Lurer også på det!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-09-10, 23:41   #3653
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Kanskje fornuftige mennesker ikke får bra avkom? Hihi. Nei, jeg vet ikke. Lurer også på det!

Jo, men herregud da. Jeg regner meg selv som ett helt normalt, oppegående menneske. Nå har jeg noe på gang og jaggu er det ingenting annet enn han som betyr noe storparten av tiden. Herregud da, jeg må seriøst skjerpe meg, ellers blir jeg osm jentene jeg ikke liker når de får kjærester :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 26-09-10, 23:42   #3654
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Kanskje fornuftige mennesker ikke får bra avkom? Hihi. Nei, jeg vet ikke. Lurer også på det!

Boka "kjærlighetens 5 språk" sier interessante ting om dette Anbefaler uansett boka for alle som ønsker å lære/bli flinkere til å uttrykke kjærlighet om så til sine venner, barn, foreldre eller partner Den er full av praktiske eksempler og jeg kjenner meg fint igjen i det den sier

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 26-09-10, 23:42   #3655
Coopteddy
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Alder: 44
Innlegg: 43
Coopteddy er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor blir man hinsides all fornuft når man er forelsket?

Fordi vi fortjener det!

Spm:
Har et fløyelslignende skjørt som fungerer som en støvsamler deluxe.
Gode tips til hvordan vaske det for å dempe støvstugereffekten? (Det er selvfølgelig svart, så veldig upraktisk...)

__________________


Coopteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veggis-lavkarbo
Gammel 27-09-10, 00:36   #3656
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ikke godt å si. Jeg har vært forelsket i kjæresten min i 2 år, og kan fremdeles være helt tullerusk etter han Men jeg har sanket erfaring fra tidligere forhold, og kutter ikke ut venner fordi at jeg har kjæreste. Men vi har heldigvis vennegjenger som kommer godt overens, så det har ikke vært noen problem så langt.

Sukk, denne kjærligheten <3

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 27-09-10, 10:10   #3657
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Coopteddy, her.

Spm:
Har et fløyelslignende skjørt som fungerer som en støvsamler deluxe.
Gode tips til hvordan vaske det for å dempe støvstugereffekten? (Det er selvfølgelig svart, så veldig upraktisk...)

Jeg veit ikke helt hvordan du kan vaske det anderledes, men det som fungerer fint er å ha det 10 min i tørketrommel etter at det har tørka vanlig på snor. Da suger den til seg masse hår. Men noen langtidseffekt har det desverre ikke...

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-09-10, 10:13   #3658
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Coopteddy, her.

Spm:
Har et fløyelslignende skjørt som fungerer som en støvsamler deluxe.
Gode tips til hvordan vaske det for å dempe støvstugereffekten? (Det er selvfølgelig svart, så veldig upraktisk...)

Fikk tips om å spraye ullteppe med litt tøymykner blandet med vann for å gjøre det lettere å støvesuge. Kanskje det virker på skjørtet ditt også?
Poenget er jo bare å gjøre overflaten mindre statisk!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-09-10, 10:19   #3659
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen her med 37 i sko som kan være så vennlige å ta mål av fotflaten sin? Fra tå til hæl, altså den delen av foten som berører gulvet. Da hadde jeg blitt veldig takknemlig .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-09-10, 10:22   #3660
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

22cm!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-09-10, 10:26   #3661
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

22cm!

Takker!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-09-10, 13:20   #3662
Gracen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 38
Gracen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg jobber som våken nattevakt,kan jeg spise på natten med lavkarbo kost? (har jo lært av tidligere kostråd at det er fy fy...)

Gracen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egendefinert
Gammel 27-09-10, 13:56   #3663
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracen, her.

Jeg jobber som våken nattevakt,kan jeg spise på natten med lavkarbo kost? (har jo lært av tidligere kostråd at det er fy fy...)

Det kan du! Spis etter når kroppen gir signal om sult, ikke etter klokka .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-09-10, 14:09   #3664
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg har eit par eldre skinnhanskar som har sett betre dagar. Dei er blitt ganske "tørre" og "sprø" - veldig rynkete og litt rare. Kva kan ein smøre inn slikt skinn med for å få det mjukt igjen? Har prøvd med eit middel vi har til ei lærjakke, men det var ikkje heilt optimalt..

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-09-10, 20:19   #3665
Wannabislim
Juniormedlem
 
Wannabislim sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 13
Wannabislim er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk for bruksanvisningen på thickeren

__________________


Motivasjonen på topp - karbonivå på bånn
Wannabislim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Atkinsinspirert
Gammel 28-09-10, 01:12   #3666
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har referanseverdiene for stoffskifte i hodet? Eller litt tilgjengelig Fant noe på nett, og det kan se ut som jeg litter i øverste grensen av Ft3 og FT4. Men betyr det høyt? Eller er de høye når det er lavt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-09-10, 07:43   #3667
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som har referanseverdiene for stoffskifte i hodet? Eller litt tilgjengelig Fant noe på nett, og det kan se ut som jeg litter i øverste grensen av Ft3 og FT4. Men betyr det høyt? Eller er de høye når det er lavt?

FT4 er ikke det 9-22 eller noe sånt? Google det så får du opp lab'enes referanseverdi, bare NB de trenger ikke være akkurat det samme alle steder

http://www.sonjas-stoffskifteforum.info/ er en god side for informasjon om det du spør om og andre ting vedr stoffskiftet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 28-09-10, 10:11   #3668
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg har eit par eldre skinnhanskar som har sett betre dagar. Dei er blitt ganske "tørre" og "sprø" - veldig rynkete og litt rare. Kva kan ein smøre inn slikt skinn med for å få det mjukt igjen? Har prøvd med eit middel vi har til ei lærjakke, men det var ikkje heilt optimalt..

Har hørt mange som bruker spenol for å få skinn mykt...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 28-09-10, 11:30   #3669
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg har eit par eldre skinnhanskar som har sett betre dagar. Dei er blitt ganske "tørre" og "sprø" - veldig rynkete og litt rare. Kva kan ein smøre inn slikt skinn med for å få det mjukt igjen? Har prøvd med eit middel vi har til ei lærjakke, men det var ikkje heilt optimalt..

Jeg ville kjøpt en eske med bivoks beregnet på sko, tatt på meg hanskene og tatt en dæsj i hendene og gnidd det inn. Må sikkert gjøres flere ganger. Funker ikke på semsket da... Jeg aner ikke om det vil funke på glatte hansker heller egentlig, men om de ellers blir kastet så er det jo verdt et forsøk. Og så lukter det så godt da!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 28-09-10, 11:32   #3670
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har sett "hvordan se bra ut naken" (eller hva det heter). Jeg har lenge hatt litt lyst å ta type "nakenbilder" eller helst pin-upbilder av meg selv (hmm. Tør jeg skrive dette på forumet). Egentlig hadde jeg lyst til det allerede før jeg startet dette kostholdet (og gikk ned 20 kilo). Det jeg lurer på er om noen vet om en fotograf som tar slike bilder og hva det koster?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-09-10, 11:37   #3671
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Noen som har sett "hvordan se bra ut naken" (eller hva det heter). Jeg har lenge hatt litt lyst å ta type "nakenbilder" eller helst pin-upbilder av meg selv (hmm. Tør jeg skrive dette på forumet). Egentlig hadde jeg lyst til det allerede før jeg startet dette kostholdet (og gikk ned 20 kilo). Det jeg lurer på er om noen vet om en fotograf som tar slike bilder og hva det koster?

Jeg kunne også tenkt meg å ta noen fine undertøysbilder og overraske kjæresten med! Har prøvd selv, men det blir absolutt ikke bra gitt. Antagelig er det grisedyrt, fotografbilder er som regel det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 28-09-10, 12:28   #3672
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Noen som har sett "hvordan se bra ut naken" (eller hva det heter). Jeg har lenge hatt litt lyst å ta type "nakenbilder" eller helst pin-upbilder av meg selv (hmm. Tør jeg skrive dette på forumet). Egentlig hadde jeg lyst til det allerede før jeg startet dette kostholdet (og gikk ned 20 kilo). Det jeg lurer på er om noen vet om en fotograf som tar slike bilder og hva det koster?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg kunne også tenkt meg å ta noen fine undertøysbilder og overraske kjæresten med! Har prøvd selv, men det blir absolutt ikke bra gitt. Antagelig er det grisedyrt, fotografbilder er som regel det.

Det har vært en hel tråd om dette her inne! Søk og let litt, så finner du sikker noe!
En hver fotograf kan sikkert gjøre det, eller gi deg navnet på noen!
Har du lyst, har du lov!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-09-10, 14:01   #3673
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

E lurer rett og slett på kvifor eg straffa meg sjølv igår med å ete altfor mange karboer?!?

Får jo juling for det idag, iform av stiv og støl og ikkje minst følelsen av å væra mørbanka!?!?

*slår meg til panna*- at eg kunne væra så dum

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening
Gammel 28-09-10, 23:16   #3674
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvem det er som blir administratorer og får forskjellige titler og sånn. Er det de som har startet forumet eller noen som har skrevet så mange innlegg at de blir oppgradert eller noe helt annet? Nysgjerring

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-09-10, 23:32   #3675
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det har vært en hel tråd om dette her inne! Søk og let litt, så finner du sikker noe!
En hver fotograf kan sikkert gjøre det, eller gi deg navnet på noen!
Har du lyst, har du lov!

Det hadde vært moro, men den dagen jeg viser meg for en fotograf i bare undertøyet tror jeg nok ikke vil komme! *hehe* Der svikter nok motet gitt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no