Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-13, 10:37   #726
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Jeg ble så imponert over Jo Nesbø's skriveferdigheter at jeg, etter å ha lest ferdig "Gjenferd", nå har begynt på "Snømannen". Han skriver veldig godt med en rekke vendinger i historien som jeg aldri så komme, i tillegg til en overraskende slutt. Anbefales!

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett
Gammel 16-04-13, 15:43   #727
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Jeg ble så imponert over Jo Nesbø's skriveferdigheter at jeg, etter å ha lest ferdig "Gjenferd", nå har begynt på "Snømannen". Han skriver veldig godt med en rekke vendinger i historien som jeg aldri så komme, i tillegg til en overraskende slutt. Anbefales!

Du burde begynt i andre enden, med flaggermusmannen. De du leser er de siste i serien.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-04-13, 19:19   #728
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Har nettopp lest 'Den hemmelige kokken' av Mats-Eric Nilsson, og no holder eg på med 'Ekte vare' av samme forfatter.
Skremmande å lese kor kynisk matindustrien er. Bøkene kan absolutt anbefalast

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 17-04-13, 11:04   #729
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

En ny start av Karin Slaughter.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 18-04-13, 08:54   #730
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Du burde begynt i andre enden, med flaggermusmannen. De du leser er de siste i serien.

Jeg vet Er vel en bok mellom Snømannen og Gjenferd, så vidt jeg vet.

Hadde det travelt da jeg var inne på biblioteket før påske, og røska med meg Gjenferd som så mest kjent ut. Etter den ble jeg så hekta at jeg lånte boka sønnen hadde kjøpt, som var Snømannen. Blir å lese den første i serien etterpå

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett
Gammel 18-04-13, 09:16   #731
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.127
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Jeg vet Er vel en bok mellom Snømannen og Gjenferd, så vidt jeg vet.

Hadde det travelt da jeg var inne på biblioteket før påske, og røska med meg Gjenferd som så mest kjent ut. Etter den ble jeg så hekta at jeg lånte boka sønnen hadde kjøpt, som var Snømannen. Blir å lese den første i serien etterpå


Flaggermusmannen er den første boken med førstebetjent Harry Hole.

Ellers leser jeg boken Døden to ganger av Chelsea Cain

__________________

Sist redigert av Cho : 18-04-13 kl 09:22.
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting
Gammel 01-05-13, 11:37   #732
kaffedamen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 153
kaffedamen er ny på veien

Sv: Hva leser du nå?

I går var jeg innom biblioteket og hentet meg noen bøker. Begynte å leste Oppdrag Mottro av Linda Eide. Artig bok på nynorsk/vossamål.

kaffedamen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose
Gammel 01-05-13, 13:38   #733
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av kaffedamen, her.

I går var jeg innom biblioteket og hentet meg noen bøker. Begynte å leste Oppdrag Mottro av Linda Eide. Artig bok på nynorsk/vossamål.

Den er helt herlig!!! Jeg tror knapt jeg la den fra meg da jeg først begynte! Jeg digger den dama!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 01-05-13, 13:41   #734
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Om hvordan hjernen har tilpassede celler for å se tykke og tynne striper, og striper av rotert forskjellige vinkler... og at disse forklarer hvorfor det å stirre på litt-skrå striper en god stund gjør at vertikale striper ser ut som de skrår i motsatt retning. Og at å stirre på tykke striper får tynne striper til å se enda tynnere ut. Psykologi...

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 01-05-13, 15:03   #735
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Om hvordan hjernen har tilpassede celler for å se tykke og tynne striper, og striper av rotert forskjellige vinkler... og at disse forklarer hvorfor det å stirre på litt-skrå striper en god stund gjør at vertikale striper ser ut som de skrår i motsatt retning. Og at å stirre på tykke striper får tynne striper til å se enda tynnere ut. Psykologi...

Betyr det at om jeg stirrer på en veldig tjukk person før jeg ser meg i speilet så seg jeg tynnere ut?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 01-05-13, 15:04   #736
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

"En slette av valmuer" av Lili Bandehy og "Elvis Karlsson" av Maria Gripe, jeg leser alltid flere bøker om gangen. Pluss noen hagebøker da. "Elvis Karlsson" tok jeg opp igjen bare for å se hvordan den egentlig var, det er sikker 35 år siden jeg leste den. Den er jo tragisk... Stakkars gutt!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 01-05-13, 15:24   #737
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Betyr det at om jeg stirrer på en veldig tjukk person før jeg ser meg i speilet så seg jeg tynnere ut?



Denne boka kunne ha vært redusert til et lite hefte om de hadde kuttet ut all den tørre humoren. Jeg vet ærlig talt ikke når de er seriøse eller ei, så jeg tror bare jeg lar vær å sitere den delen under eksamen...

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 02-05-13, 14:45   #738
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Om metoden av René Descartes.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 02-05-13, 14:48   #739
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.



Denne boka kunne ha vært redusert til et lite hefte om de hadde kuttet ut all den tørre humoren. Jeg vet ærlig talt ikke når de er seriøse eller ei, så jeg tror bare jeg lar vær å sitere den delen under eksamen...

Hei, hvilken bok er dette? Ble litt betatt - Ren studiebok eller noe jeg kan lese for gøy? (Når man definerer "gøy" som sånnderre Susan Cain / Steven Pinker / Annen morsom popvit-psyk-osv)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 02-05-13, 15:07   #740
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Hei, hvilken bok er dette? Ble litt betatt - Ren studiebok eller noe jeg kan lese for gøy? (Når man definerer "gøy" som sånnderre Susan Cain / Steven Pinker / Annen morsom popvit-psyk-osv)

'Basic Vision' av Robert Snowden, Peter Thompson og Tom Troscianko - noen ordentlige nerder fra Oxford. Selv om det er en studiebok enn populærvitenskap er den strengt tatt underholdende nok til å leses på utenom studier. Tror jeg beholder denne etter eksamen. :P

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 02-05-13, 15:44   #741
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

'Basic Vision' av Robert Snowden, Peter Thompson og Tom Troscianko - noen ordentlige nerder fra Oxford. Selv om det er en studiebok enn populærvitenskap er den strengt tatt underholdende nok til å leses på utenom studier. Tror jeg beholder denne etter eksamen. :P

Fnis, det var et amazon-søk som brått bragte tilbake "prisen for pensumbøker"-mareritt. Jeg tror jeg holder meg i (den billige) pop-psyk-seksjonen foreløpig.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 02-05-13, 15:53   #742
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Fnis, det var et amazon-søk som brått bragte tilbake "prisen for pensumbøker"-mareritt. Jeg tror jeg holder meg i (den billige) pop-psyk-seksjonen foreløpig.

Haha, ja det kan stemme det. xD
Jeg var omsider heldig og snublet over den nest nyeste utgaven for £11.38 inkludert frakt. Phew.

Det kan jo tenkes at biblioteket har den, uten alt for stor pågang når sommerferien begynner.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 02-05-13, 17:23   #743
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Haha, ja det kan stemme det. xD
Jeg var omsider heldig og snublet over den nest nyeste utgaven for £11.38 inkludert frakt. Phew.

Det kan jo tenkes at biblioteket har den, uten alt for stor pågang når sommerferien begynner.

Om ikke er det garantert folk som er sjeleglade for å bli kvitt den Sjekk ibok.no osv!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 07-05-13, 06:13   #744
kaffedamen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 153
kaffedamen er ny på veien

Sv: Hva leser du nå?

Jeg leste ut Flaskepost fra P av Jussi Adler-Olsen i går. Spennende krim, men ikke helt Nesbø-nivå. Jeg har lest flere bøker av Adler-Olsen, og syns det er noe varierende kvalitet. De nyeste bøkene er nok de beste.

Nå er jeg for øvrig klar for nye bokeventyr, så jeg håper jeg rekker innom biblioteket i dag.

kaffedamen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose
Gammel 07-05-13, 11:55   #745
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Englemakersken av Camilla Läckberg

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 07-05-13, 17:34   #746
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Jeg liker vittighetene i bøkene om Avdeling Q Jeg ler skikkelig høyt

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 07-05-13, 18:54   #747
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg liker vittighetene i bøkene om Avdeling Q Jeg ler skikkelig høyt

Enig. Jeg har bare lest den første boka ennå, men det var vittighetene som gjorde den bra.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 08-05-13, 11:21   #748
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg liker vittighetene i bøkene om Avdeling Q Jeg ler skikkelig høyt

Jeg har lest alt bortsett fra den nyeste. Digger de bøkene <3

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 13-05-13, 13:14   #749
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

De siste par ukene har jeg lest Den nådeløse av Karin Slaughter (MÅ leses av alle krimelskere!!), Lobotomisten av en forfatter jeg har glemt navnet på (Stort sett drepen kjedelig) og Der vi hører hjemme av Emily Giffin.

Nå holder jeg på med Visning av Lars Saabye Christensen.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 13-05-13, 16:31   #750
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

De siste par ukene har jeg lest Den nådeløse av Karin Slaughter (MÅ leses av alle krimelskere!!), Lobotomisten av en forfatter jeg har glemt navnet på (Stort sett drepen kjedelig) og Der vi hører hjemme av Emily Giffin.

Nå holder jeg på med Visning av Lars Saabye Christensen.

Den nådeløse er neste i rekken for meg Oh joy!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no