Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Krom, ikke for gravide?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-10, 20:23   #1
4711
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 15
4711 er på en erverdig vei

Krom, ikke for gravide?

Jeg har kjøpt inn krom siden det skal være bra for blodsukkeret. Men så står det "ikke egnet for gravide og ammende". Hvorfor? Jeg er PCOS´er som jobber hardt med å bli gravid, det er jo nettopp derfor jeg er opptatt av blodsukkeret. Noen som vet, er dette bare overforsiktighet fra produsenten?

4711 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 14:23   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Krom, ikke for gravide?

Vet ikke hvorfor de ikke anbefaler større doser til gravide/ammende, men her har du et kosttilskudd med krom, tilpasset de som vil bli og er gravide!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som har blitt gravide etter lavkarbo ... Carisma Spørsmål og svar 2 08-07-09 13:41
Til dere som er/har vært gravide på Lindberg Pombagirl Dr Lindbergs 8 24-01-09 19:49
Forskning: Gravide som spiser mye fett, skader fosteret Gracella Generell ernæringsdebatt 3 20-01-09 21:22
hva med gravide?? syl Lavkarbo generelt 5 10-09-04 17:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no