Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-10, 10:05   #26
Majken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 10
Majken er på en erverdig vei

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Har faktisk lest ganske mye, og jeg har bestilt bøkene. De har bare ikke kommet enda. Men syns det er vanskelig uansett.

Veide meg nå, og jeg har ikke gått ned ett eneste gram siden søndag. Og jeg er i ketose. Hvorfor??

__________________
Majken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 10:11   #27
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Har faktisk lest ganske mye, og jeg har bestilt bøkene. De har bare ikke kommet enda. Men syns det er vanskelig uansett.

Veide meg nå, og jeg har ikke gått ned ett eneste gram siden søndag. Og jeg er i ketose. Hvorfor??

Stress er en stor partystopper, altså noe som hindrer vektnedgang.
Lurer jo litt på hvorfor i alle dager du ikke har begynt før når du mååå ned såpass til påske?
Det å være i ketose er ikke det samme som å gå ned i vekt, det bare forteller noe om hva som skjer i kroppen.
Er heller ikke uvanlig at det kan ta tid før fettforbrenninga setter skikkelig i gng, både 2 og 4 uker. Kroppen er ikke en maskin man kan programmere som man ønsker, uansett hvor hendig det hadde vært
Sørg for å spise riktig, nok fett, nok vann, nok søvn og senk skuldrene

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 10:17   #28
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Veide meg nå, og jeg har ikke gått ned ett eneste gram siden søndag. Og jeg er i ketose. Hvorfor??

Lurer litt på hvor mye du veier/høyde og hvor mye du har tenkt til å gå ned, jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 10:35   #29
Majken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 10
Majken er på en erverdig vei
Smile

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Står ikke det på den tickern min?

Veier 59 kg og er 158 høy. Vil gjerne gå ned til 50 kg, men 5 kg før påske er det viktigste

__________________
Majken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 10:41   #30
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Med så normal BMI kan det hende det tar lang tid å gå ned de kiloene, for en del er disse siste kiloene de som går tregest. Men for all del, du kan gå ned de fort. Men jeg synes dog 5kg til påske fra nå av er et heftig mål!

Ellers har du bare holdt på noen dager, ikke stress, se på vekta om noen uker om den går ned.

Jeg får ofte ikke utslag på ketosestixen, kun hvis jeg drikker lite( dvs ikke tisser 4-5 ganger i løpet av en time). Og jeg er i ketose, det vet jeg, men urinen blir utvannet. Dessuten har ikke den stixen og fargeutslag noe å si, det er om man spiser riktig og går ned i løpet av en viss tid som teller. Ikke la deg styre av fargen, da kan det hende du stresser og i allefall står stille.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 10:42   #31
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Tror ikke du kan vente deg noen hokus pokus resultater .Du har jo fin vekt og bmi allerede

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 10:43   #32
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Står ikke det på den tickern min?

Veier 59 kg og er 158 høy. Vil gjerne gå ned til 50 kg, men 5 kg før påske er det viktigste

Snodig, så ikke tickeren din før nå, jeg!

I følge BMI ligger du allerede innenfor normal området og det er ikke sikkert du går ned noe som helst med Atkins.
Lavkarbo/ketogen kost er vektregulerende, dvs at om du er overvektig, går du ned, undervektig går du opp og er du normalvektig, er det ikke sikkert det skjer noen ting som helst!

På sikt kan du nok gå ned litt, men da må du være tålmodig, ikke stresse og være nøye med å følge "reglene" til du har nådd målet ditt!

Uansett blir du sunnere på ketogen kost, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 11:57   #33
På vei mot 60!
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Romerike
Innlegg: 5
På vei mot 60! er på en erverdig vei

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Spiser omelett av 2 egg og bacon hver morgen varierer med litt sopp eller ost.
Også har jeg spist 1 og 1 halv nøttemuffins med ost gjerne til lunsj.
Også hjemmelagde karbonader med ost. Eller kyllingfilet.Laks med grønnsaker. Eller sånn bar.
Har også prøvd mock danish.

Det er noe av det jeg har spist siden søndag, da jeg begynte.

Men hele tiden har jeg regna ut karbs, så det ikke har blitt for mye.

Også har jeg spist sukkerfri sjokolade i dag. Som trøst.

Ser du har forsøkt å spise bar's- og regner med at du da mener Atkins sine.... sjekk karboinnhold på den du- langt over 20 pr stk, så styr unna dem på induksjonen iallefall...

På vei mot 60! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins!! :-) Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 12:03   #34
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Opprinnelig lagt inn av På vei mot 60!, her.

Ser du har forsøkt å spise bar's- og regner med at du da mener Atkins sine.... sjekk karboinnhold på den du- langt over 20 pr stk, så styr unna dem på induksjonen iallefall...

Da har du ikke trukket fra sukkeralkoholene som ikke teller med i karbohydratregnskapet!

Fra denne siden:
Atkins Advantage bars er gode, proteinrike og mettende mellommåltider som passer for enhver anledning der du ikke har tid til å lage et måltid. Hver bar inneholder kun 2 –3 gram netto-karbo.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 12:03   #35
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Opprinnelig lagt inn av På vei mot 60!, her.

Ser du har forsøkt å spise bar's- og regner med at du da mener Atkins sine.... sjekk karboinnhold på den du- langt over 20 pr stk, så styr unna dem på induksjonen iallefall...

Barene er søtet med maltitol, som er et sukkeralkohol, det vil si at de vanligvis ikke blir tatt opp i tarmen og gjort om til glukose sånn som sukkerarter gjør. En atkinsbar inneholder som regel to netto karber.
MEN! Kontraindikasjonen er jo det at folk reagerer litt forskjellig på sukkeralkoholer, og hos noen absorberer kroppen dem på en annen måte, selv om det er unntaket. Men det viktigste i dette tilfellet er at de er med på å opprettholde et søtsug som er litt uheldig så tidlig i kostholdsomleggingen, dessuten er ikke kakaoprodukter tillatt på induksjon. Så barene utgår de første fjorten dagene.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:17   #36
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Kitt, du skriver:
#I følge BMI ligger du allerede innenfor normal området og det er ikke sikkert du går ned noe som helst med Atkins.
Lavkarbo/ketogen kost er vektregulerende, dvs at om du er overvektig, går du ned, undervektig går du opp og er du normalvektig, er det ikke sikkert det skjer noen ting som helst!#

Men er det ikke slik at hvis du ikke har hatt hovedsaklig fettforbrenning tidligere vil gå ned litt fordi man får høyere forbrenning? Før trodde jeg at de siste fem kg man vil ned pga det slanke idealet vi har i vår kultur, som kanskje er unaturlig å ikke ha på kroppen, bare er mulig å gå ned vha sulting. Men kanskje også atkins siden det skal sette fart på fettforbrenninga???? har jeg tenkt. Derfor begynte jeg med dette idag. Er selv 55 kg, 171 høy og middels benbygning (vil ha skrapa mage). Så jeg får se om jeg går ned noe.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:25   #37
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Kitt, du skriver:
#I følge BMI ligger du allerede innenfor normal området og det er ikke sikkert du går ned noe som helst med Atkins.
Lavkarbo/ketogen kost er vektregulerende, dvs at om du er overvektig, går du ned, undervektig går du opp og er du normalvektig, er det ikke sikkert det skjer noen ting som helst!#

Men er det ikke slik at hvis du ikke har hatt hovedsaklig fettforbrenning tidligere vil gå ned litt fordi man får høyere forbrenning? Før trodde jeg at de siste fem kg man vil ned pga det slanke idealet vi har i vår kultur, som kanskje er unaturlig å ikke ha på kroppen, bare er mulig å gå ned vha sulting. Men kanskje også atkins siden det skal sette fart på fettforbrenninga???? har jeg tenkt. Derfor begynte jeg med dette idag. Er selv 55 kg, 171 høy og middels benbygning (vil ha skrapa mage). Så jeg får se om jeg går ned noe.

Lavkarbo er vektregulerende... Godt mulig du ikke går ned.. Skjønner ikke helt hvorfor du vil ned når du sannsynligvis heller trenger riktig trening. Er det noe å trakte etter en helt skrapa mage da? Er det ikke bedre å se sunn ut? Du har en BMI som sier at du er UNDERvektig, kanskje heller du trenger litt mere fett på kroppen?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:33   #38
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Kitt, du skriver:
#I følge BMI ligger du allerede innenfor normal området og det er ikke sikkert du går ned noe som helst med Atkins.
Lavkarbo/ketogen kost er vektregulerende, dvs at om du er overvektig, går du ned, undervektig går du opp og er du normalvektig, er det ikke sikkert det skjer noen ting som helst!#

Men er det ikke slik at hvis du ikke har hatt hovedsaklig fettforbrenning tidligere vil gå ned litt fordi man får høyere forbrenning? Før trodde jeg at de siste fem kg man vil ned pga det slanke idealet vi har i vår kultur, som kanskje er unaturlig å ikke ha på kroppen, bare er mulig å gå ned vha sulting. Men kanskje også atkins siden det skal sette fart på fettforbrenninga???? har jeg tenkt. Derfor begynte jeg med dette idag. Er selv 55 kg, 171 høy og middels benbygning (vil ha skrapa mage). Så jeg får se om jeg går ned noe.

De aller fleste har fettforbrenning! På et tradisjonelt kosthold vil du ha en blandingsforbrenning (kh og fett). Det er litt andre mekanismer som virker inn dersom du har reell overvekt, og særlig om du i tillegg har sykdommer, som forhøyet insulin og nedsatt insulinfølsomhet eller lavt stoffskifte f.eks. Folk som ikke så lett legger på seg selv med en del karbohydrater har mest sannsynlig allerede en forbrenning som fungerer fint, og det eneste som sånn sett endrer seg er kroppens evne til å nyttiggjøre seg ketoner fremfor glukose, og ettersom atkins er liberal på fett, så er det fett fra maten som i hovedsak vil brukes som brennstoff, og ikke kroppsfett. Man trenger kroppsfett også. Jenter skal ha mellom femten og tjuefem prosent. Hvor man ligger er helt individuelt etter hva slags kroppstype man har, alder, om man har født barn etc.
Synd du lar deg rive med av usunne idealer. Ingen jeg kjenner synes skrapa er noe særlig ålreit. Det finnes så klart jenter som er naturlig veldig tynne, men det er lett å se forskjell på de som bare er sånn, og de som har sultet seg sånn.
Dette idealet er til stor del skapt av mannlige homofile designere som liker at modellene har gutteaktige kropper, som man kan bruke til å henge klær på, og som ikke har atributter som står i veien for hvordan desinget framstår . Vanlige folk har helt andre preferanser, om du bare ser deg rundt litt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 08:32   #39
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Herregud, 171 og ønsker seg ned enda mer fra 55 kg! Jeg er 158 cm, og 55 kg er ansett ifølge BMI som å være på underkanten av normal og sunn vekt for meg!!

"Skrapa mage" Seriøst, hvor gammel er du?
Da er det nok bare hard trening som skal til, for å stramme opp slappe magemuskler.
Går du ned ytterligere blir du syk, kan miste mensen og bli steril!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 14:39   #40
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Går du ned ytterligere blir du syk, kan miste mensen og bli steril!

Ja, og i tillegg stå i fare for å miste hodehår, tenner, få masse hår på kroppen etc. Kjempefint!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:08   #41
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Jeg har levd hovedsakelig på epler med tilsvarende vondt i magen, og måtte finne på noe annet. At forbrenningen øker med ketolysekur motiverte meg til å spise annerledes. Og magen er fornøyd. Og jeg er roligere. Mitt motiv er ikke å gå ned 15 kg fett, men noen få kg i tillegg til å få et fornuftig, variert kosthold.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:17   #42
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Femten kg fett? Du veier 55 kg, liksom! En gjennomsnittelig kvinne har ca 13 kg muskler, 3 kg benmasse og i tillegg kommer ca drøyt tjue kg intracellulær væske. Så din plan, da. Gitt at du er ganske gjennomsnittlig, er å gå rundt med to tre kg fett på kroppen?
Jeg håper du innser at det både er livsfarlig, og det er ikke mulig en gang på ketolysekuren.

Nå sier hun at hun IKKE skal ned 15 kg fett da

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:19   #43
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg har levd hovedsakelig på epler med tilsvarende vondt i magen, og måtte finne på noe annet. At forbrenningen øker med ketolysekur motiverte meg til å spise annerledes. Og magen er fornøyd. Og jeg er roligere. Mitt motiv er ikke å gå ned 15 kg fett, men noen få kg i tillegg til å få et fornuftig, variert kosthold.

Puh! Først trodde jeg at jeg leste at ditt mål var å gå ned femten kg fett (hvilket jeg betviler du har på kroppen en gang, med en såpass lav vekt).
Dersom du er opptatt av hvordan kroppen din ser ut, så burde du heller konsentrere deg om å kombinere ketolyse med styrketrening, og gi beng i hvor mye du veier. Det er uansett ingen andre som ser hvor mye du veier, annet enn deg selv når du står på en vekt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:20   #44
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Nå sier hun at hun IKKE skal ned 15 kg fett da

F**n! Noen rakk å lese svaret mitt før jeg sletta det! Jeg leste feil, så det gikk vel noen sikringer i hodet mitt her ... .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:30   #45
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

F**n! Noen rakk å lese svaret mitt før jeg sletta det! Jeg leste feil, så det gikk vel noen sikringer i hodet mitt her ... .

Hehe, fort gjort når man blir engasjert da! Godt å se at det er flere som lar seg rive med

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 16:03   #46
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Hehe, fort gjort når man blir engasjert da! Godt å se at det er flere som lar seg rive med

Ja, jeg burde ha lest det nøyere, for det var jo litt over styr å skulle forvente å gå ned 15 kg fett, liksom .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 16:43   #47
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg har levd hovedsakelig på epler med tilsvarende vondt i magen, og måtte finne på noe annet. At forbrenningen øker med ketolysekur motiverte meg til å spise annerledes. Og magen er fornøyd. Og jeg er roligere. Mitt motiv er ikke å gå ned 15 kg fett, men noen få kg i tillegg til å få et fornuftig, variert kosthold.

Har du bare levd på epler? Ikke noe næring i det hele tatt?

Da må du være forberedt på at du kan legge på deg noen kilo, men det er kanskje ikke fett, men muskler. For når du nå gir kroppen den næringen den trenger så kommer den til å tviholde på det den får om den har vært sultet.

Å gå ned noen kilo til under 55kg høres ikke mye kledelig ut. Godt mulig den magen forsvinner bare du spiser riktig, jeg har veldig vanskelig for å tro at du har magefett som må bort, heller en kropp som trenger å fylles med muskler og kanskje en oppblåst mage.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men du er unbdervektig og noen kilo til kanfå deg til å miste mensen, siden kan du bli steril, du får hår på hele kroppen og dessverre gir det deg ikke flere beilere Men vil ha noe å ta i og gjerne håndtak på siden. De fleste menn vil visstnok ha både pupper, lår og ikke minst ikke en skrapa mage.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:40   #48
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Ikke bare, men mest epler og i tillegg nutrilettbar. Noen dager i uka salat. Men jeg vil ikke ha håndtak bare fordi noen menn liker det, altså. Jeg liker det jo ikke selv og de jeg har vært borti liker meg godt slik jeg er. Ikke tenk på hva jeg burde gjøre og tenke,da, jeg vet hva jo jeg vil. Og denne tråden skal ikke handle om meg. Liker ikke å oppta plass her den ikke er ment for meg, så vennligst ikke skriv noe mer til meg her.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 21:03   #49
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Vel, ada-emilie, det var du som la opp vekt og høyde og ønsket vekt, og bmi kan vi se i tickeren din. Da må du regne med kommentarer! Dessuten spør du jo om noe. Og du får svar. (innlegg #36)

Nei du trenger ikke få håndtak bare fordi noen liker det. Men det er forskjell på "håndtak" (som noen er genetisk disponert til å få, andre ikke) og å være sykelig undervektlig. For du VET, med hodet ditt at Bmi på 17 og vekt på 48 kilo er sykelig?

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 23:19   #50
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Samme det vel? Ingen har noe med det.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kommer ikke i ketose mette_moj Ketolysekuren 20 22-08-09 10:59
Kommer ikke inn i ketose igjen Ramah Ketolysekuren 10 03-04-09 21:34
Kommer meg ikke tilbake i ketose quebec Ketolysekuren 10 30-07-08 20:18
Kommer ikke i ketose igjen ketanore Ketolysekuren 9 02-01-08 16:40
Kommer ikke inn i ketose igjen ... Cec Ketolysekuren 3 27-11-07 19:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no