Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-11, 23:47   #1
Tonjenic
Juniormedlem
 
Tonjenic sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 48
Tonjenic er på en erverdig vei

Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Kom på jobb i dag tidlig og til min store forundring sier en kollega (som jeg ikke kjenner) "hørt at du går på lavkarbo. Lenge har du gått på det nå da?" Jeg svarer at jeg har gått på det i 2 mndr nå..Så ler han bare litt å sier "ja det kjennes. Når du kom inn hit nå så stinket det. Jeg ble kvalm. Det luktet en blanding av søtt og neglelakkfjerner" Jeg blir veldig brydd, men ler det vekk og sier bare at "ja, jeg vet"

Men NEI...Jeg vet ikke?

Jeg har ikke kjent noen som helst lukt jeg. Og jeg lukter jo alltid godt..Vasker meg alltid godt og bruker parfyme og deo hver dag. Kan ikke skjønne at jeg da kan ha så sterk kroppslukt..

Jeg gikk rundt å var flau i hele dag og følte at alle synes jeg luktet rart/vondt.

Det var skikkelig ubehagelig. Jeg har prøvd å ta av meg genseren og virkelig sniffet, men jeg kjenner virkelig ingenting...

Jeg vet jo at når man er i ketose (som jeg har vært i 2 mndr nå) Så kan det hende man kan kjenne lukt fra ånden, Men så ekstremt da mann? At han ble kvalm og at det lukta skikkelig som han sa..Det var en intens lukt..

Huff...Jeg tror jeg må dusje oftere jeg :P

__________________
I'm a winner, and so are YOU!



Tonjenic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:49   #2
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av Tonjenic, her.

Kom på jobb i dag tidlig og til min store forundring sier en kollega (som jeg ikke kjenner) "hørt at du går på lavkarbo. Lenge har du gått på det nå da?" Jeg svarer at jeg har gått på det i 2 mndr nå..Så ler han bare litt å sier "ja det kjennes. Når du kom inn hit nå så stinket det. Jeg ble kvalm. Det luktet en blanding av søtt og neglelakkfjerner" Jeg blir veldig brydd, men ler det vekk og sier bare at "ja, jeg vet"

Men NEI...Jeg vet ikke?

Jeg har ikke kjent noen som helst lukt jeg. Og jeg lukter jo alltid godt..Vasker meg alltid godt og bruker parfyme og deo hver dag. Kan ikke skjønne at jeg da kan ha så sterk kroppslukt..

Jeg gikk rundt å var flau i hele dag og følte at alle synes jeg luktet rart/vondt.

Det var skikkelig ubehagelig. Jeg har prøvd å ta av meg genseren og virkelig sniffet, men jeg kjenner virkelig ingenting...

Jeg vet jo at når man er i ketose (som jeg har vært i 2 mndr nå) Så kan det hende man kan kjenne lukt fra ånden, Men så ekstremt da mann? At han ble kvalm og at det lukta skikkelig som han sa..Det var en intens lukt..

Huff...Jeg tror jeg må dusje oftere jeg :P

Ojsann... Jeg har vært på lavkarbo like lenge som deg, og føler selv at ånden har blitt ok igjen. Må vel ta en vennetest snart...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:51   #3
Tonjenic
Juniormedlem
 
Tonjenic sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 48
Tonjenic er på en erverdig vei

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ojsann... Jeg har vært på lavkarbo like lenge som deg, og føler selv at ånden har blitt ok igjen. Må vel ta en vennetest snart...

Ja jeg også har følt det...Helt til i dag..

__________________
I'm a winner, and so are YOU!



Tonjenic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:52   #4
Tonjenic
Juniormedlem
 
Tonjenic sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 48
Tonjenic er på en erverdig vei

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ojsann... Jeg har vært på lavkarbo like lenge som deg, og føler selv at ånden har blitt ok igjen. Må vel ta en vennetest snart...

Har du gått ned 13,5 kg på 2 mnd'r forresten?? Isåfall - GRATULERER! Wow!

__________________
I'm a winner, and so are YOU!



Tonjenic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:54   #5
Simba1
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 66
Simba1 er ny på veien

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Er sikkert "acetonånden".......mulig det er derfor det minnet han om neglelakkfjerner Men hvis det er plagsomt, så kan du jo kjøpe en munnspray og ellers være fornøyd med den dårlige ånden, det betyr jo at du er på rett vei

Når jeg kjenner den ånden på meg selv innimellom, så blir jeg bare glad

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:57   #6
Tonjenic
Juniormedlem
 
Tonjenic sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 48
Tonjenic er på en erverdig vei

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av Simba1, her.

Er sikkert "acetonånden".......mulig det er derfor det minnet han om neglelakkfjerner Men hvis det er plagsomt, så kan du jo kjøpe en munnspray og ellers være fornøyd med den dårlige ånden, det betyr jo at du er på rett vei

Når jeg kjenner den ånden på meg selv innimellom, så blir jeg bare glad

Men jeg hadde jo ikke åpnet kjeften engang??

__________________
I'm a winner, and so are YOU!



Tonjenic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:58   #7
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

I ketose kan man få en ånde som minner om en blanding av negelakkfjerner og søt frukt ja.. Men uff, den kollegaen din var jo bare ufyselig frekk og barnslig. Er det noen som er kvalmende så er det han, altså! Faktisk mistenker jeg litt at det bare er noe han sa for å være ekkel, etter noen andre allerede har fortalt han at du går på lavkarbo.. At du "stinker" så han kan lukte deg uten å engang ha prata med deg face to face, tror jeg absolutt ingenting på

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 00:00   #8
Simba1
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 66
Simba1 er ny på veien

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Luktesansen vår registrer ikke lukt over tid, men FORANDRING i lukt. Så det er bare naturlig at man venner seg til lukten og ikke registrerer den selv

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 00:07   #9
Simba1
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 66
Simba1 er ny på veien

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

I ketose kan man få en ånde som minner om en blanding av negelakkfjerner og søt frukt ja.. Men uff, den kollegaen din var jo bare ufyselig frekk og barnslig. Er det noen som er kvalmende så er det han, altså! Faktisk mistenker jeg litt at det bare er noe han sa for å være ekkel, etter noen andre allerede har fortalt han at du går på lavkarbo.. At du "stinker" så han kan lukte deg uten å engang ha prata med deg face to face, tror jeg absolutt ingenting på

Ja, noen er bare ufin og liker å gjøre dagen sur for andre.....og slike folk er det ikke så mye å gjøre med. Det er som regel bare en refleksjon av deres egen elendighet.....folk som har det bra selv, har ikke behov for å "rakke ned" på andre.......

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 00:08   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Svetten min lukter også i ketose, søtere på en måte. Eneste deoen som funker da er vaseline intensive care.

Du kan jo få en ærlig venn eller noen i familien til å kontrollsjekke?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 00:11   #11
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Uansett lukt eller ikkje lukt, den kollegaen var rett og slett uforskamma og frekk Lykke til vidare med godt kosthold og vektnedgang.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 00:13   #12
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Signerer Mariann S jeg. Maken til frekk fyr.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 00:46   #13
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av Tonjenic, her.

Har du gått ned 13,5 kg på 2 mnd'r forresten?? Isåfall - GRATULERER! Wow!

Ja :

Tusen takk, er så happy!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 07:57   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Han kunne sagt det på en penere måte da, men ja - ketoseånde stinker. Jentungen her får det om hun er syk og ikke spiser noe særlig på noen dager og det lukter _ikke_ godt!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 08:59   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Han kunne sagt det på en penere måte da, men ja - ketoseånde stinker. Jentungen her får det om hun er syk og ikke spiser noe særlig på noen dager og det lukter _ikke_ godt!

Samme med min lille jente og da lukter det i hele rommet. Men har ikke kjent det så ille fra noen lavkarber.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 12:12   #16
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Samme med min lille jente og da lukter det i hele rommet. Men har ikke kjent det så ille fra noen lavkarber.

Ketoseånde synes jeg også lukter litt ille til tider. Utrolig vanskelig å ordlegge seg uansett når det går på illeluktende medarbeidere. Det enkle er ofte det beste og det å ta en kollega til side og snakke direkte kan jo være ok i mange tilfeller. Men det spørs jo på hvor mentalt sterk kollegaen er da. Noen vil ha det direkte, andre vil ha det innpakket.

Du skal si det du mener, men du trenger ikke alltid si det du mener.... Men er lukt, utseende, oppførsel til sjenanse for andre så er det vel greit å gi et hint kanskje?

Men tror nå ikke at dårlig ånde er veldig til sjenanse for andre enn den det gjelder da....det finnes verre ting å bry seg med for han kollegaen din synes nå jeg.

  Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 12:53   #17
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Min samboer sliter med meg. Innimellom klarer han ikke være i det samme rommet. Og jeg tror virkelig at han legger godviljen til. Jeg tenker, himmel og hav, hvordan har de som jobber sammen med meg det? Jeg tygger persille, drikker peppermynte, har munnspray, forsøker å ikke snakke direkte til noen, men dersom det lukter aceton og råtten frukt i rommene jeg har vært, vel, så må jeg si at jeg lider med kollegene mine.

Kommentaren du fikk fra din kollega var vel rett og slett oppriktig? Han må ha følt det som skikkelig ille. At han ikke kan pakke det inn og si det på en annen måte, er en helt annen sak.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 14:08   #18
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Kommentaren du fikk fra din kollega var vel rett og slett oppriktig? Han må ha følt det som skikkelig ille. At han ikke kan pakke det inn og si det på en annen måte, er en helt annen sak.

Uten sammenlikning forøvrig, men Charlott (uten e) sa det i en annen tråd her inne til meg: Det er kanskje fordi dette er et kvinnedominert forum at man reagerer så sterkt på en mannsdominert kultur med å være direkte i kommunikasjonen?

Dog, å pakke det inn er nok lurt i de aller fleste sammenhenger rett for å beholde "fred i heimen"

  Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 14:32   #19
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Uten sammenlikning forøvrig, men Charlott (uten e) sa det i en annen tråd her inne til meg: Det er kanskje fordi dette er et kvinnedominert forum at man reagerer så sterkt på en mannsdominert kultur med å være direkte i kommunikasjonen?

Dog, å pakke det inn er nok lurt i de aller fleste sammenhenger rett for å beholde "fred i heimen"

Jeg må si at jeg blir fly forb. når han jeg deler seng med er så direkte, men på den annen side, jeg er jo ikke i tvil hva han mener da. Det er jo en fin ting, egentlig.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 15:20   #20
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Jeg tenker at om du ikke sa et ord, ikke kjenner kollegaen og han visste at du gikk på lavkarbo benyttet han vel anledningen til å si noe negativt om lavkarbo-konsekvenser, som i dette tilfellet KAN være ketoseånde.

Hev deg over det. Se på resultatet ditt, og er du virkelig usikker, spør noen du kjenner godt og som du tilbringer tid sammen med om det virkelig er så ille.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 15:47   #21
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Jeg må si at jeg blir fly forb. når han jeg deler seng med er så direkte, men på den annen side, jeg er jo ikke i tvil hva han mener da. Det er jo en fin ting, egentlig.

Jo, det er nok en fin ting, men det spørs jo på situasjonen også. Det er ikke alltid hensiktsmessig å være veldig direkte. Selv i ekteskapet trår man jo noe forsiktig til tider....ca 1 gang pr mnd for min del ihvertfall

Selv vil jeg heller at folk er direkte, men på en saklig måte, om jeg stinker svette, fotlukt eller promp/dårlig ånde. Om noen spør meg om jeg pussa tennene, men egentlig mener at jeg stinker "bad", så kan jeg finne på å svare, "ja, jeg pussa dem i stad" og så ikke tenke mer over hvorfor noen sa det til meg....men jeg tror vi menn er enklere sammenskrudd kanskje?

  Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 15:50   #22
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg tenker at om du ikke sa et ord, ikke kjenner kollegaen og han visste at du gikk på lavkarbo benyttet han vel anledningen til å si noe negativt om lavkarbo-konsekvenser, som i dette tilfellet KAN være ketoseånde.

Hev deg over det. Se på resultatet ditt, og er du virkelig usikker, spør noen du kjenner godt og som du tilbringer tid sammen med om det virkelig er så ille.

Lurt. Jeg sa fra til mine kvinnelige kollegaer på jobben at jeg går på lavkarbo og hvis det lukter vondt av ånden min og svetten min så er det derfor og ikke pga dårlig hygiene. "Javel sa de da, greit å vite, for det lukter temmelig vondt. Men nå skal jeg ikke akkurat kline med deg heller da, så jeg overlever det jeg, sa de"

Gutta på jobben derimot, de er direkte. Sa vel rett ut at det lukta faen og helvete av meg. Ok, ikke så rart svarte jeg, "æ e jo på helvetes fettforbrenningsjalla" Og så var vi ferdige med det.....hvorfor komplisere ting og ta seg nær av åpenbare ting?

  Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 16:06   #23
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Min ånde lukter så ille at jeg ikke greier å være sammen med meg selv uten å "synde" litt på den måten at jeg tygger sukkerfri tyggis flere ganger daglig. Munnskyllevann etc hjelper type 2 min...på MEG, vi er forskjellige.

Ang. kollegaen din, virker det på meg som Nerthus har rett.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 16:26   #24
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Tja, kjenner kollegaene så godt som man kan kjenne folk man omgås på arbeidsplassen daglig da. Men de er ikke imot lavkarbo, de er heller nysgjerrige siden de nå kan få konkrete erfaringer fra noen andre enn media....dog så er det greit å være klar over ulempene mht lukt synes nå jeg. Er jo tydelig at det påvirker både deg og meg, samt andre vi omgås.

Men jeg klarer faktisk ikke å lukte min egen ånde, så der er du heldig som klarer det.

  Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 16:59   #25
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

He he, du den er så ILLE at den bare MÅ man kjenneUtrykket i ansiktet til mannen når jeg ikke har tyggis, sier også sitt

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp ... Jeg stinker minna Spørsmål og svar 0 05-05-11 23:59
Hjelp, jeg STINKER! u-no-hoo Ketolysekuren 17 15-06-10 22:11
Jeg stinker. Hjelp Poteta Spørsmål og svar 2 18-09-09 13:32
Stinker tynner ... søt uten sukker Trening 13 29-05-08 08:02
Jeg stinker! annemerete Ketolysekuren 2 19-03-07 19:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no