Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarbo i USA

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-08-13, 13:28   #1
fitness_mariia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 1
fitness_mariia er på en erverdig vei
Wink

Lavkarbo i USA

I høstferien reiser jeg til New York i 7 dager og jeg gleder meg som et lite barn har hørt at de har mange helse/lavkarbo-produkter der som de ikke selger i Norge? Er det noen som kan anbefale noen? Tenker på å kjøpe About Time proteinpulver. Har noen prøvd det? Er ikke den største fan av å bestille ting på internett, så det hadde vært flott om jeg kunne fått handlet litt av hvert i usa. Så hvis du vet om noe, vær snill å del det med meg

fitness_mariia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 15:37   #2
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: lavkarbo i usa

Hei!
Jeg vet ikke noe om hva som er lurt å kjøpe i USA, men jeg vet at det er ganske strenge regler for hva du har lov til å ta inn av matvarer til Norge. Spesielt gjelder dette matvarer fra 3.-land (dvs. land utenfor EU).

Jeg tror jeg ville forsøkt å sjekke med Mattilsynet hva du faktisk kan ta inn i landet. Kjipt hvis du bruker en formue for deretter å bli stoppet i tollen... Du finner antagelig nyttig info ang. import av matvarer til eget bruk her: www.mattilsynet.no

God tur din heldiggris!! Kos deg!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 15:41   #3
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: lavkarbo i usa

Her finner du antagelig mye nyttig info:
http://www.mattilsynet.no/mat_og_van...import_av_mat/

Lykke til!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Svar

Emneord
helse, lav karbo tilbehør, lavkarbo butikk, proteinpulver, reise


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 16:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 21:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no