Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Gått opp 3 kg. som jeg gikk ned!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-07, 13:19   #1
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Gått opp 3 kg. som jeg gikk ned!

Hva skjerà? Jeg er hoven i fingre og over øynene. Gått opp alle kg. Sikkert bare vann, men har ikke spist anderledes nå enn de tidligere 3 ukene. Drakk vin på lørdag, men det er jo snart 1 uke siden... og holdt meg ellers til opplegget. Drikker mye vann, men har spist reker og seilaks i olje og det er jo salt. Kan det være det kanskje??

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 14:24   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Gått opp 3 kg. som jeg gikk ned!!

Mye salt = vann = hovne fingre.

Spis mindre salt og se om det ikke slipper.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:36   #3
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Gått opp 3 kg. som jeg gikk ned!!

Venter på mensen?

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:27   #4
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Gått opp 3 kg. som jeg gikk ned!

Har aldri mensen lenger. Har hormonspiral... Men selvfølgelig det kan være i syklusen allikvel kanskje.. Salter aldri, men spiser endel mat som er salt fra før..Ja, ja.. Vet noen her om det er vanskelig å gå ned når man har hormonspiral?

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:36   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Gått opp 3 kg. som jeg gikk ned!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Har aldri mensen lenger. Har hormonspiral... Men selvfølgelig det kan være i syklusen allikvel kanskje.. Salter aldri, men spiser endel mat som er salt fra før..Ja, ja.. Vet noen her om det er vanskelig å gå ned når man har hormonspiral?

Ja jeg har lest at folk har problem med å gå ned i vekt med hormonspiral. Husker ikke hvem....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:56   #6
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Gått opp 3 kg. som jeg gikk ned!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ja jeg har lest at folk har problem med å gå ned i vekt med hormonspiral. Husker ikke hvem....

Hmmm. Sier du det. Jeg bruker også hormonspiral, og jeg sliter med å gå ned.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no