Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Cottage cheese?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-08, 18:57   #1
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Cottage cheese?

Enten så er jeg blind, eller så selger bare butikkene her sånn der sans-cc med redusert fett og 1,5 karber pr 100g...
Hvis jeg ikke finner "vanlig"(finnes det enda?), går det an å bruke denne?

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 10:08   #2
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cottage cheese?

"Vanlig" cottage cheese finnes ikke lenger, så den fra Sans er det eneste alternativet. Og den kan du godt spise.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 14:46   #3
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Cottage cheese?

Ah, okei.. tusen takk for svar!
Begynte å lure på om det var mine øyne som ikke virka.. hehe, leita og leita i går

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 20:30   #4
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Cottage cheese?

CC med bakekakao + litt splenda eller natreen søtstoff, rør rundt, nam,nam....

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 20:47   #5
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Cottage cheese?

Mja.. tror det er ei stund til jeg klarer spise CC sånn som den er Skal begynne "soft" med å bruke den i sånne lapper og sånn! Må ærlig innrømme at konsistensen på den ikke appellerer noe særlig til meg..

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 23:35   #6
kungis
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 2
kungis er på en erverdig vei

Sv: Cottage cheese?

1) Mos cc godt med en gaffel. Bland det med pisket krem i forholdet 60% cc, 40% krem. Ha i en liten dæsj natreen eller splenda. Det smaker og kjennes ut som riskrem, bare bedre...

Men det blir fort litt mye kalorier, på grunn av kremen.



2) Mos cc med gaffel, blant det med kefir, ha i en (liten) dæsj natreen eller splenda. Veldig godt og forfriskende!

Og en fin måte å få i seg en del av den daglige dosen karber på. 4g karber pr. dl. kefir.

kungis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egendefinert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Epleostekake med Cottage Cheese AnnaV Bakst 13 28-01-11 21:30
Cottage cheese med vanlilje og nektarin Marianne Kake/dessert og snacks 0 26-04-05 18:42
Cottage cheese med pecannøtter Marianne Kake/dessert og snacks 0 10-10-04 11:45
Ned 0.6 kg fra igår tross fløte og cottage cheese... cathrine Induksjonen 8 25-02-04 21:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no