Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Tilbake igjen.. ;)

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-05, 22:11   #1
TinaF
Ubekreftet Medlem
 
TinaF sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 37
Innlegg: 228
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel
Talking

Tilbake igjen.. ;)

Hei alle sammen!
Da var jeg tilbake igjen da. Har vært på ferie i Hellas denne sommeren, noe som selvfølgelig har resultert i et par ekstra kilo. Men men, de kiloene var vel verdt den fantastiske ferien jeg har hatt, så nå kjører jeg "prosjekt-kvitte-meg-med-overflødige-kilo". Jeg har 10 uker på meg innen jeg flytter til Peru for å jobbe som bartender, så det er bare å sette i gang. Jeg vet jo godt hvor effektivt lavkarbo er, jeg bare kjeder meg så fryktelig på induksjonen at jeg aldri kommer meg igjennom den! Men men, nå har jeg virkelig motivasjon.... kan ikke flytte til et annet kontinent og jobbe som bartender hvis jeg ikke er helt komfortabel med meg selv...

Er det noen som har peiling på hvor mye jeg har potensiale til å ta av?

-Jeg går til og fra jobb ca. 1-1,2 mil tilsammen + jobber som pleieassistent, så jeg går jo praktisk talt i strekk halve dagen. Kan eventuelt legge inn noen joggeturer eller ekstra gåturer. Kommer også til å trene litt mage og armer. Har tenkt å holde induksjonen i hvert fall de 2 ukene. Må kanskje oppe karbene litt etter det (med f.eks. rugsprø o.l.) pga induksjonen er hard.

Veier vel ca. 67-68 kg (skal sjekke i morgen tidlig), er 167 høy

Uansett, det er godt å være tilbake. Er godt å få skrevet ting ned daglig.... får liksom orden på tankene... og så får jeg jo svar på mange spm da, så det er jo helt fantastisk!

__________________
"You always get more of what you focus on in life"
TinaF er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi... bare sunne *tanker* Svar med sitat
Gammel 08-08-05, 22:28   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Umulig å vite hvor mye du kommer til å ta av, TinaF - eller hva du har potensiale til å ta av. Men la oss si 5-6 kilo?

Også må du huske å spise nok da...

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-08-05, 00:45   #3
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

velkommen tilbake, og lykke til

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 09-08-05, 11:35   #4
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

velkommen tilbake. ble ikke så mye av sommerplanene våres i år..

Hvor mye du kommer til å ta av vet jeg ikke.. men det jeg kan si er at mesteparten av dine kg er jo muskler. du har jo nesten ikke fett på kroppen. jeg veiger jo mer eller mindre akkurat det samme som deg nå. men her hos meg er det ikke akkurat muskler. for jeg trener jo nesten ikke.. (selv om jeg prøver fortiden)

så 3-4 kg tror jeg. fordi du har så mye muskler. de vil du vel ikke skal forsvinne vil du vel?

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-05, 11:53   #5
Kunimundur
Juniormedlem
 
Kunimundur sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Innlegg: 42
Kunimundur har en fantastisk aura rundt segKunimundur har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av TinaF

Er det noen som har peiling på hvor mye jeg har potensiale til å ta av?

-Jeg går til og fra jobb ca. 1-1,2 mil tilsammen + jobber som pleieassistent, så jeg går jo praktisk talt i strekk halve dagen. Kan eventuelt legge inn noen joggeturer eller ekstra gåturer. Kommer også til å trene litt mage og armer. Har tenkt å holde induksjonen i hvert fall de 2 ukene. Må kanskje oppe karbene litt etter det (med f.eks. rugsprø o.l.) pga induksjonen er hard.

Veier vel ca. 67-68 kg (skal sjekke i morgen tidlig), er 167 høy

Det med treninga er veldig lurt. Kor mykje ein har potensiale til å ta av ut i frå vekt og høgd, er veldig individuelt. Det kjem an på både beinbygnad og muskelmasse. Det kan vere ei hjelp å måle feittlaget på ryggen, bak på overarmane og på innsida oppe på låra med ein hudfoldmålar. Mer det ser ut for at du er ein del i aktivitet, så du har truleg ein del musklar.

__________________
Kunimundur





Kunimundur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-05, 18:29   #6
TinaF
Ubekreftet Medlem
 
TinaF sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 37
Innlegg: 228
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel

Tro meg Helene... her går det ikke lenger i bare muskler.. Har vært virkelig på latsiden det siste året, særlig siden i vår. Spist masse sjokolade + venninnen min konverterte meg til å like chips = ikke bra. Jeg gir det nå et forsøk. Merker på hele kroppen at jeg ikke har overskudd til å trene etter jobb. Blir bare med den gåturen da... men nå er det jo snakk om 2 timer med powerwalking hver dag + å tasse rundt på jobb hele dagen.

Jeg leste at du var lei av å høre hvor fantastisk du har vært med hensyn til slankingen. Jeg skal heller la være (selv om jeg i stillhet er mektig imponert) og ønsker deg lykke til med å nå målet. Du er jo rett rundt hjørnet

__________________
"You always get more of what you focus on in life"
TinaF er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi... bare sunne *tanker* Svar med sitat
Gammel 09-08-05, 23:29   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

...vært i Hellas nå,- skal til Peru og jobbe som bartender.... Spennende liv du lever da!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Siljes Treningsdagbok - tilbake til 1 div! silje Trening 7 22-06-05 14:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no