Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lifesum, noen?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-11-14, 15:20   #1
Mizzlizz
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2014
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 13
Mizzlizz er på en erverdig vei

Lifesum, noen?

Hei jeg bare lurer på om noen av dere bruker appen Lifesum for å registrere karboinntaket? Jeg gjør det synes dette funker bra selvom jeg ikke har lest så mye bøker ang lavkarbo, jeg har studert litt ernæringsfysiologi (begynte på studiet, men utdannet sykepleier nå) så føler jeg vet litt om det. Føler Lifesum er en bra app med retningslinjer å følge. Hva er deres meninger, erfaring med Lifesum?

Mizzlizz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF-Hexeberg komponert Svar med sitat
Gammel 11-11-14, 19:56   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lifesum,noen?

Jeg liker den :-)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 11:05
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? Kristina S Ketolysekuren 4 05-06-09 16:58
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no