Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

BASISBRØD i introduksjonsperioden

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-05, 16:06   #1
chanelle
Nytt Medlem
 
chanelle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 6
chanelle er på en erverdig vei

BASISBRØD i introduksjonsperioden

Hei hei
Vet ikke om jeg bare har skumret over det i boken, men husker heller ikke at det sto noe skriv om det, MEN ; kan man spise Basisproteinbrød under introduksjonsperioden? Begrenset, selvfølgelig

__________________
Hilsen meg

chanelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ATKINS Svar med sitat
Gammel 28-09-05, 16:46   #2
hukboy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: oslo
Innlegg: 1
hukboy er på en erverdig vei

hei

godt du kom med det spørsmålet,lurer selv sikkert noen der ute som kan hjelpe oss!
Er på min 8 dag idag,går som smurt dette

__________________
rock on
hukboy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 13:01   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Hvis det er brødet basert på soyamel du snakker om så bare spis,men kom ikke til meg å klag hvis du ikke liker det

Selv synes jeg det smakte pyton,prøv heller soyaproteinbrøødet til ketolysekuren,ikke så mye smak på det heller,men det smaker hvertfall ikke vondt. Soyaproteiner får du kjøpt på www.ketolyse.no eller du kan kjøpe vege fuel på helsekost som er helt uten karbohydrater.
Men det koster flesk. Du kan alltids tilsette litt linfrø og eller solsikkefrø for å få litt mere smak på det.

Lykke til

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 05-10-05, 17:26   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: BASISBRØD i introduksjonsperioden

Prøv Prinsesse brødet og Naboen til Torkil sitt soyaproteinbrød, begge smaker bedre enn originaloppskriften i Ketolyseboka, og kan trygt brukes under Atkins Induksjon. Jeg har bakt nabobrødet med Atkins bakemix isteden for spya. Smaken var bedre, men konsistensen ble veldig kakeaktig og smulete.

Jeg har akkurat fått tilsendt en boks med Valle protein (Whey) fra Torkil. Dette skal jeg teste ut oppskriftene i Ketolyse boka + andre (forskjellige brødtyper) med. Skal rapportere tilbake så snart jeg har testa. Dette proteinet har ikke Soya bismak, da det er myseprotein. Men det "oppfører" seg annerledes enn soya fordi det bl.a er fetere. 2 karber pr 100 gram.

I'll be back !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-10-05, 23:42   #5
fridajente
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: BASISBRØD i introduksjonsperioden

Er det rømme i proteinbrødet på ketolysekuren? Atkins sitt er det rømme i og det gjør brødet surt på smak.
Jeg baker det med soyamel,olje(etter smak), vann, bakebulver og egg....da ble det straks bedre. Også godt å strø litt krydder på før steking; timian,rosmarin og estragon.....

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no