Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-15, 10:21   #25051
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ganske usmakelig å bruke ironi om et katteliv. Du er såpass godt kjent her inne på lavkarbo, så de reaksjonene du har fått på ditt usmakelige innlegg burde du forstått. Noen ting tuller man bare ikke med.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-03-15, 10:22   #25052
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hadde det ikke vært mulig å komme seg opp dit selv, hadde jeg selvfølgelig ringt brannvesenet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-03-15, 10:22   #25053
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

<-- Ironismiley!

Nei, dette er en solbrillesmiley, og koden er cool... Null ironi!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-03-15, 10:24   #25054
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om man har litt nettforaerfaring, vet man at spesielt ironi ikke bør underkommuniseres skriftlig. Jeg skrev som sagt at jeg hadde et håp om at det var en spøk. Men man vet jo aldri ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-03-15, 11:04   #25055
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå må dere slutte!😩

Dette er forøvrig en tråd for korte svar på spørsmål. Ikke en krangletråd.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 13-03-15, 12:18   #25056
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bra det ikke bare var meg som reagerte. Leste det i natt, og visste bare ikke hva jeg skulle svare engang jeg! Bra det var en "spøk" da.

Jeg syns forsåvidt løsningen om å gi katta ormekur for å abortere også var ganske usmakelig. Ta litt ansvar og kastrer dyret ditt!

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-03-15, 13:32   #25057
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje man blir lei av at alle plutselig er så voldsomt selvhøytidelige her på forumet? Det var ikke slik før.

Er ikke det en hipstersmiley da? Den ser ut som en hipster med sånn skjevt ironisk smil som de har.

Jada, jeg trakk det langt, men jeg trodde ærlig talt ikke folk tok det seriøst. Folka på jobben drar da mye drøyere ting selv til kunene sine uten at de blir tatt alvorlig Men det er vel bakdelen med å jobbe i mannsdominert miljø, man blir litt for vant til å være tøff i kjeften og at ingenting blir sagt med særlig alvor.
Katta er uansett nede igjen. Faren min kom innom og konstaterte at hun kom ikke til å gå ned sjøl, og når til og med han som definitivt ikke skjønner alt fuzzet med katter sier det så hadde jeg nok rett. Det skal mye til for at han forstyrrer naturen når det kommer til dem for å si det sånn. Så da fikk jeg holdt stigen og han klatret opp. Og han fikk seg en venn for livet, hun hoppet rett på skudrene hans og satt på ned igjen. Hun som er superskeptisk til fremmede og helst ikke vil bli holdt

(ja, det ble langt,men det innehilder jo to spm på starten da)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-03-15, 13:38   #25058
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jada, jeg trakk det langt, men jeg trodde ærlig talt ikke folk tok det seriøst. Folka på jobben drar da mye drøyere ting selv til kunene sine uten at de blir tatt alvorlig Men det er vel bakdelen med å jobbe i mannsdominert miljø, man blir litt for vant til å være tøff i kjeften og at ingenting blir sagt med særlig alvor.

Mannsdominert miljø? Jeg har jobbet mange år i mannsdominert miljø og tro meg - folk ser ann sitt publikum.
Og når ting er skriftelig, så kommer ikke nødvendigvis undertoner av hvordan man ville sagt ting fram.

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 13-03-15, 13:40   #25059
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Er det vanlig at ketose bare gir utslag på morgenen og kvelden? Spiser ikke karbo, men midt på dagen får jeg ikke utslag. Ps, hvor lenge etter inntak av karbo eller alkohol vil det vises på ketosesticken?

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Mener at det er to timer etter dagens siste måltid, at man skal måle. Men at det ikke gir utslag midt på dagen, om du får på morgenen OG kvelden, er jo det snålt! :S

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kan ha med varierende aktivitetsnivå, søvn osv å gjøre. Mange er i ketose på morgenen fordi de ikke har spist på mange timer (også de som ikke spiser lavkarbo). Midt på dagen kan kroppen bruke alle ketonene til brensel.
Sikrest måling får du på kvelden 2t etter siste måltid.

Tusen takk for svar

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 14-03-15, 03:13   #25060
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde en kattunge som stadig løp til toppen av ett 20 meter høyt tre, og skrek som om livet hang i en løs tråd.
Hver gang vi gav opp og gikk fra katten, krøp hun ned igjen..

katter MÅ ikke ha det fælt i toppen av ett tre, de klarer stort sett å komme seg ned på egenhånd.

Sitter de der i "dagevis", kan man evt hjelpe dem ned. Og nei, jeg er ikke fæl eller dyremihandler, ikke er jeg frekk heller. Den katten som gjorde dette, lever i beste stand hos meg fortsatt, hun er snart 9 år

Vi hjalp katten ned flere ganger pr dag, og hun løp fort opp igjen. Og om vi vet hun var nede på egenhånd også. Hun fikset dette best av alle

Det skal sies at kattungen var en forlatt en som vi fikk, og som har det bra

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 14-03-15, 12:08   #25061
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her kommer et litt ekkelt og veldig rart (rarere enn vanlig) spørsmål fra meg: kan overflødig vann i kroppen komme ut som utflod?
Har hatt voldsom utflod det siste døgnet, og nå har jeg plutselig droppet 1,3kg over natta
(Eller er vanncyster så store at de gir utslag på vekta?)

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 14-03-15 kl 13:07.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-03-15, 12:25   #25062
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Her kommer et litt ekkelt og veldig rart (rarere enn vanlig) spørsmål fra meg: kan overflødig vann i kroppen komme ut som utflod?
Har hatt voldsommutflog det siste døgnet, og nå har jeg plutselig droppet 1,3kg over natta
(Eller er vanncyster så store at de gir utslag på vekta?)

Utflod endres etter hvor man er i syklusen så kan jo være at du er på et stadie hvor du dropper vann.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 14-03-15, 13:06   #25063
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har jo ikke noe syklus vanligvis, og jeg pleier heller aldri å ha utflod med unntak av noen få ganger ved de vondeste cyste-sprekkene. Men aldri slike mengder.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-03-15, 17:51   #25064
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan jeg ha på meg en svart kjole i et bryllup??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 15-03-15, 17:57   #25065
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kan jeg ha på meg en svart kjole i et bryllup??

Burde gå greit i de fleste tilfeller, men det er jo noen som er veldig opptatt av gamle tradisjoner så sikkert greit å spørre brudeparet hvis du er usikker. Jeg har alltid gått i sort i brylluper, også mitt eget, men hadde jeg tvilt på om det var greit hadde jeg spurt på forhånd.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 15-03-15, 18:00   #25066
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kan jeg ha på meg en svart kjole i et bryllup??

Jeg ville nok frisket den opp med litt farger på tilbehøret.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 15-03-15, 18:16   #25067
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Burde gå greit i de fleste tilfeller, men det er jo noen som er veldig opptatt av gamle tradisjoner så sikkert greit å spørre brudeparet hvis du er usikker. Jeg har alltid gått i sort i brylluper, også mitt eget, men hadde jeg tvilt på om det var greit hadde jeg spurt på forhånd.

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg ville nok frisket den opp med litt farger på tilbehøret.

Takker for svar! Vi skal i bryllup i Dublin og jeg vet nada om skikker og kleskoder. Skal som Cyan nevner spørre brudeparet og hvis jeg ender opp med en svart kjole må jeg prøve få til det som Trill Trall nevner... Det er bare det at jeg trives best i ensfarget svart!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 15-03-15, 18:45   #25068
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Takker for svar! Vi skal i bryllup i Dublin og jeg vet nada om skikker og kleskoder. Skal som Cyan nevner spørre brudeparet og hvis jeg ender opp med en svart kjole må jeg prøve få til det som Trill Trall nevner... Det er bare det at jeg trives best i ensfarget svart!

Smykker og et lekkert pynteskjerf i litt friske farger så blir det så fint så! Var en gang i en barnedåp der både foreldre og faddere var kledd i svart, det var mer som en begravelse...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 15-03-15, 19:24   #25069
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kan jeg ha på meg en svart kjole i et bryllup??

Svart kjole, knallrøde sko og et rødt smalt belte+ rød liten veske

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-03-15, 19:56   #25070
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan får man en laminat-benkeplate blank? Samme om jeg vasker med vann, eddik eller såpe så blir den matt. Prøvd å pusse over med tørr klut etter vask også, men likevel blir den matt. Akkurat som man ser en hvit hinne på en måte.

Aner ikke hvilket merke det er, men det er slikt mønster om det har noe å si:

http://www.epoq.no/vare-kjokken/sort...lengd/everest/

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-03-15, 20:24   #25071
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Hvordan får man en laminat-benkeplate blank? Samme om jeg vasker med vann, eddik eller såpe så blir den matt. Prøvd å pusse over med tørr klut etter vask også, men likevel blir den matt. Akkurat som man ser en hvit hinne på en måte.

Aner ikke hvilket merke det er, men det er slikt mønster om det har noe å si:

http://www.epoq.no/vare-kjokken/sort...lengd/everest/

Prøv å smøre den inn med matolje. Se om det kan fylle ev porer. Tørk av etterpå.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-03-15, 00:09   #25072
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det har jeg ikke prøvd før. Kan jo prøve på et lite område og se hvordan det blir Takk for tips!

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 16-03-15, 00:10   #25073
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvor man kan få kjøpt en sånn blyantkvesser vi hadde i "gamledager" hvor man kunne stikke inn blyanten og sveive rundt? Eller at den går på batteri?

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 16-03-15, 06:29   #25074
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Noen som vet hvor man kan få kjøpt en sånn blyantkvesser vi hadde i "gamledager" hvor man kunne stikke inn blyanten og sveive rundt? Eller at den går på batteri?

Clas Ohlson selvfølgelig:

http://www.clasohlson.com/no/Lyra-blyantspisser/34-4136

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 17-03-15, 15:41   #25075
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har gode tips til å av-elektrifisere chiffon?
Aluminiumsfolie i tørketrommel-trikset fungerte ikke.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no