Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Effekt av Atkins

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-06, 18:45   #1
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 61
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg
Red face

Effekt av Atkins

Er det en effekt av å gå på Atkins at man får "problemer med magen"?


Jeg springer og springer...

__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 18:51   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Effekt av Atkins

Ja man kan få problemer med magen enten den ene eller andre veien i begynnelsen, da fordøyelsen trenger litt tid til å omstille seg.
De aller fleste får forstoppelse. Jeg får løs mage. Men det forsvinner etter en liten stund.

NB: Når det gjelder forstoppelse så er det mange som tror de har det når de går på lavkarbodietter. Men som regel har de IKKE det, fordi tarmen tømmes sjeldnere med et slikt kosthold, det er helt naturlig. Så husk at det er forskjell på forstoppelse og det å gå på do sjeldnere.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 18:52   #3
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 61
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Effekt av Atkins

Godt å høre, for magen min er så løs at jeg renner ned dørene til do.

Ånden min er jo enda verre...urk...

__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 18:57   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Effekt av Atkins

Ketose gir stålånde
Og det at du flyr på do ofte er kanskje litt av den rensende effekten dette kostholdet har?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 19:00   #5
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 61
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Effekt av Atkins

Jeg skal iallefall nytte den C24 greia!

__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 19:06   #6
Nette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 46
Innlegg: 23
Nette er på en erverdig vei

Sv: Effekt av Atkins

Jeg merker selv at dorutinene har endret seg litt.For min del at jeg går sjeldnere på do. Men det er det eneste jeg merker forskjell på også! (/%%&##%"%€ (sinna) Etter 2,5 uke føler jeg at ingenting skjer. Har gått ned 1,2 kg, men det tror jeg er mest væske og at julematen/-godiset forsvant. Virker som kroppen nekter å gå ned mer uansett hvordan jeg spiser jo!! Ikke spiser jeg søtsaker, ikke brød og andre stivelsesprodukter (selvsagt ikke), og jeg passer på å spise mye egg og bruke fløte, crème fraîche, cc etc. Drikker mye vann og grønn te med kanel i (for forbrenningens skyld). Men jeg er kanskje utålmodig... Mannen min som er så slank fra før, har gått ned 2 kg på dette. Urettferdig!

[

Nette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 19:15   #7
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 61
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Effekt av Atkins

Se i dagboka mi hva jeg spiser.Alt for lite, men jeg har ikke matlyst. Må skjerpe meg!

Uansett, buksene slenger litt allerede etter to uker..

Og jeg har syndet med Pepsi MAx...

__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 19:23   #8
Nette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 46
Innlegg: 23
Nette er på en erverdig vei

Sv: Effekt av Atkins

Hvordan kommer jeg til dagboka di, egentlig?

Nette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 19:31   #9
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 61
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Effekt av Atkins

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=litajenta

Du kan også lage deg en vet du!

__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 19:37   #10
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Effekt av Atkins

Skulle ikke forundre meg at du ikke tåler pepsi max. rennende avf. er en vanlig reaksjon på kunstige søtstoff.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 19:38   #11
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 61
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Effekt av Atkins

Hei Kristian.

Jeg har drukket det i bøtter og spann i mange år..Kan en intoleranse oppstå sånn uten videre?

__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 19:43   #12
Nette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 46
Innlegg: 23
Nette er på en erverdig vei

Sv: Effekt av Atkins

Jeg fant det tilslutt! Kanskje jeg også skulle laget en dagbok..hmm.. For da ser jeg mer sort på hvitt og bevisstgjør hva jeg selv spiser i tillegg til å få tilbakemeldinger fra dere. Ingen dun idé. Men nå skal jeg gå på treningen jeg holder på med om dagen. Jeg trener PowerPlate (noen andre som kjenner til det?) En vibrerende plate som trener opp muskler raskt og effektivt (må ta i selv også, altså).

Nette

Opprinnelig lagt inn av litajenta

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=litajenta

Du kan også lage deg en vet du!

Nette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 21:17   #13
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Effekt av Atkins

Opprinnelig lagt inn av litajenta

Hei Kristian.

Jeg har drukket det i bøtter og spann i mange år..Kan en intoleranse oppstå sånn uten videre?

tålte du det før så tåler du det sikkert nå også. Jeg ville ha brukt Psyllum Husk for å stabilisere magen. det er ett fiber som binder til seg fuktighet. Psyllum Husk gir gode resultater på magen uansett om du er plaget med hard eller løs mage.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 21:33   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Effekt av Atkins

Hm.. løs mage på Atkins er vel mindre vanlig enn hard mage? Leste det et sted, at lavkarbo fører til fastere avføring (og evt. forstoppelse i starten, til man har fått "trent opp"... eh.. trykkemusklene? )

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 23:33   #15
coco
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 55
Innlegg: 37
coco er på en erverdig vei

Sv: Effekt av Atkins

Hei Nette, føler med deg, og kjenner meg igjen. Utrolig frustrerende når ingen ting skjer enda en tror at en er kjempe flink og gjør alt riktig. Jeg fikk meg en overraskelse i går her på forumet, viser seg at jeg har spist alt for lite av båd det ene og det andre, eller også rett og slett feil mat. Fikk mange gode råd som jeg allerede er i gang med å prøve. Lykke til så lenge og måtte vi begge få litt fart på fettet... Mvh coco

coco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 00:57   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Effekt av Atkins

Opprinnelig lagt inn av litajenta

Jeg skal iallefall nytte den C24 greia!

Mener du at du trenger den nå altså ????

Løs mage er ikke unormalt når man begynner å spise mye fett etter å ha spist fettfattig kost. Det tar noen dager før kroppen/magen omstiller seg. Kroppen renses - det har sin misjon - og går fort over !

MEN det er uvanlig med diare problemer på Atkins, Ketolyse og de fleste lavkrbokurer - om man følger boka. Nettopp fordi man spiser masse fiberrrik mat, drikker vann og beveger på seg...

Om man opplever har diare problemer kan årsaken være at man spiser for mye ost og meieri produkter. Mange reagerer på disse og det kan være lurt å kutte litt ned om man spiser mye og se om det hjelper. Et godt råd er å spise psyllium husk (loppefrø). Dette virker som en "svamp" og suger opp overflødig væske tarmen. Hvis dette ikke hjelper kan en se på om man rett og slett får i seg for MYE fett. Hvis man tidligere har gått på lav fett diett kan det ta en tid før kroppen klarer å omstille seg og bli vant til fettet.

Om man har begynt med masse nye kosttilskudd - alle på en gang.... Da kan det godt være en av disse man reagerer på. Masse nytt for en stakkars kropp å forholde seg til på en gang ! Det man bør gjøre da er å kutte ut alle en uke. Hvis diareen gir seg, gjeninnfører man et og et tilskudd en uke imellom, - for å se hvordan kroppen/magen reagerer.

Når man har diare er det ekstra viktig å drikke nok vann - fordi man blir dehydrert. Har ikke hørt om at man får diare av å drikke mye vann, men det er viktig å ikke drikke alt på en gang. Minst 2.5 liter pr dag - spredd utover hele dagen. Det kan også lønne seg å kutte ut koffeinholdige drikker som kaffe, te eller Cola.

Kunstig søtstoff bør man også sjekke om man reagerer på.... Og så bør man sjekke ut allergier......

Det er mer vanlig med hard mage på vår spisemåte. Og det er ikke nødvendigvis de samme tingene som hjelper. Hard mage har som regel 3 årsaker:

  • Ikke nok fiber
  • Ikke nok vann
  • Ikke nok trening/bevegelse
Som regel er det en kombinasjon av de tre.
Den feilen de fleste gjør er at de ikke spiser nok grønnsaker. Full kvote etter tillatte lista er veldig viktig. Det er en av grunnene til at jeg maser sånn om GRØNNSAKENE ! Og da mener jeg IKKE issalat !

De beste fiberkildene når det gjelder grønnsaker er: Brokkoli, blomkål, asparges, asparges bønner, grønnkål, fennikkel og bok choi (ligner på kinakål).

Det er viktig å drikke mye vann, men som ved løs mage - ikke alt på en gang. Minst 2.5 liter pr dag - spredd utover hele dagen. Det kan også lønne seg å kutte ut koffeinholdige drikker som kaffe, te eller Cola.

Håper dette hjelper deg .... mageproblemer er ille, det setter hele kroppen ut av funksjon !!


God bedring

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 09:14   #17
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Effekt av Atkins

Nille, jeg tror hun bommet på b-knotten
altså "bytte"

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 10:37   #18
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Effekt av Atkins

Ahhhh, Bytte ja !! Det høres mye lurere ut !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 11:56   #19
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 61
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Effekt av Atkins

Jeg bomma på B og D. Det stemmer.

Tusen takk for langt svar, Nille!


KLEM

__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 13:19   #20
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Effekt av Atkins

føler med deg...og trøst; jeg hadde trøbbel med magen leeenge. men det hadde jeg før jeg begynte og da, men det endret seg liksom. Nå er det bedre da...TTT! Ting tar tid..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 24-01-06, 22:32   #21
Nette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 46
Innlegg: 23
Nette er på en erverdig vei

Sv: Effekt av Atkins

Hei Coco,

Minnebrikka på pc'en våres döde för helga, så jeg har ikke fått värt så mye på lavkarbo.no. Men her på jobb kan jeg surfe litt . Nå har jeg "syndet" i helgen grunnet week-end tur til Göteborg. Spiste pizza og tiramisu-godt var det jo! Tör ikke veie meg nå jeg..venter til neste uke... Kanskje man skulle spist enda litt mer fett? Föler at jeg ikke spiser så mye fett, nemlig. Spiste en halv kylling med skinn til middag i stad. Det er uvant å spise skinn etter å ha levd etter lavkalori-tankegangen lenge. Vi får gi det litt tid-alle kropper er forskjellige!

Nette

Opprinnelig lagt inn av coco

Hei Nette, føler med deg, og kjenner meg igjen. Utrolig frustrerende når ingen ting skjer enda en tror at en er kjempe flink og gjør alt riktig. Jeg fikk meg en overraskelse i går her på forumet, viser seg at jeg har spist alt for lite av båd det ene og det andre, eller også rett og slett feil mat. Fikk mange gode råd som jeg allerede er i gang med å prøve. Lykke til så lenge og måtte vi begge få litt fart på fettet... Mvh coco

Nette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-01-06, 22:36   #22
Nette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 46
Innlegg: 23
Nette er på en erverdig vei

Sv: Effekt av Atkins

Oj, issalat spiser jeg mye av...sammen med andre grönnsaker som paprika, stangselleri og sjampinjong... er det dumt, altså?

Nette.

de tre.
Den feilen de fleste gjør er at de ikke spiser nok grønnsaker. Full kvote etter tillatte lista er veldig viktig. Det er en av grunnene til at jeg maser sånn om GRØNNSAKENE ! Og da mener jeg IKKE issalat !

Nette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-01-06, 22:41   #23
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Effekt av Atkins

Opprinnelig lagt inn av Nette

Oj, issalat spiser jeg mye av...sammen med andre grönnsaker som paprika, stangselleri og sjampinjong... er det dumt, altså?

Nette.

de tre.
Den feilen de fleste gjør er at de ikke spiser nok grønnsaker. Full kvote etter tillatte lista er veldig viktig. Det er en av grunnene til at jeg maser sånn om GRØNNSAKENE ! Og da mener jeg IKKE issalat !

Det er ikke farlig å spise issalat, det er bare det at det er den salattypen som har mest vann og minst næring (tilnærmet 0) i seg. Det finnes så mange gode salattyper i butikken nå. Kjøp gjerne en sånn en pakke med 3 forskjellige i hver pakke og bland ! Paprika, Stangselleri og sopp er kjempeflott !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-01-06, 23:14   #24
Nette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 46
Innlegg: 23
Nette er på en erverdig vei

Sv: Effekt av Atkins

Så bra-da bytter jeg heller ut den typen salat med noen av de andre. Det er bare det at den koster som regel minst..synes jo dette kostholdet er relativt kostbart. Heldig som bor rett ved svenskegrensen da .

Er dere hele tiden på nett, eller?? Får jo svar så kjapt her. Bra det da!


Opprinnelig lagt inn av Nille

Det er ikke farlig å spise issalat, det er bare det at det er den salattypen som har mest vann og minst næring (tilnærmet 0) i seg. Det finnes så mange gode salattyper i butikken nå. Kjøp gjerne en sånn en pakke med 3 forskjellige i hver pakke og bland ! Paprika, Stangselleri og sopp er kjempeflott !

Nette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 00:58   #25
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Effekt av Atkins

Vi sitter på nett hele tiden vi. Har sånne vaktskjema som sikrer at det til enhver tid er en lavkarboguru til stede.

:fnis:

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 09:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no