Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lei meg nå ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-12-09, 23:10   #1
Lilly01
Juniormedlem
 
Lilly01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
Lilly01 er på en erverdig vei
Thumbs down

Lei meg nå ...

Jeg har nå sagt i utallige år at jeg skal slanke meg, men har bare startet med friskt mot, og hoppet av gang etter gang..

Var på jobb her en kveld forrige uke- fikk plutselig en ubehagelig voldsom hjertebank som ikke ga seg..Endte med at jeg ble kjørt til legevakten sjekka meg...

Tok blodtrykk og epg(?), det var bra, men hadde en vanvittig puls... Måtte nok forandre livsstil sa legen... (En nydelig lege forresten)
Han sko ringe meg dagen etterpå og ta helsjekk av meg- men har ikke hørt noe som helst... HMMMMM--------

Så nå på nyåret starter jeg anyway.. og denne gang for SISTE gang..

__________________
Delmål 1: 100 kg. Delmål 2: 95 kg. Delmål 3: 90 kg.. Osv..


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLLJb1x/]
Lilly01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 23:48   #2
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Lei meg nå....

Trist å få bekreftet at det ikke står bra til med helsa, men det er også god motivasjon!

Lykke til! Og selfølgelig klarer du det!

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 01:46   #3
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Lei meg nå....

Stå på, her inne er det alltid noen som kan oppmuntre og / eller hjelpe

Vedlagte bilder
Filtype: gif jul210.gif (119,9 KB, 19 visninger)
streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 09:54   #4
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Lei meg nå....

Lykke til!! Denne gangen skal vi slanke oss for siste gang begge to!! For dette funkter :klemmer:

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 11:02   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Lei meg nå....

Ring opp igjen legen du

Og på nyåret kan du starte din nye livsstil (å starte i dag vil vel kanskje bli mislykket uansett, pga all julematen og julekaker.. iallfall hadde det blitt det for min del ), og bruk oss her inne!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 11:05   #6
m.f
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Rygge
Alder: 48
Innlegg: 65
m.f er på en erverdig vei

Sv: Lei meg nå....

Helsen er vel den viktigste grunnen til å gå ned i vekt! Kroppen skal vi ha hele livet og det er viktig å ta vare på den. Sleng deg med oss her inne, det er sunn og god mat, du kan spise deg mett og ikkeminst- det funker!! Vi skal alle ned, lettere å gjøre det sammen med fler. Og dette forumet er til god hjelp merker jeg!

__________________
m.f


m.f er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Akkurat nå: Easylife Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 15:51   #7
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Lei meg nå....

Kroppen har en utrolig evne til å reparere seg selv om den får sjanse, faktisk fra første sunnere måltid og første skritt mosjon. Bruk 2010 til å komme på rett kjøl helsemessig og nyt livet som det skal :-)

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 20:11   #8
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Lei meg nå....

Velkommen og lykke til!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 21:41   #9
Lilly01
Juniormedlem
 
Lilly01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
Lilly01 er på en erverdig vei

Sv: Lei meg nå....

Takk takk alle sammen.. Skal virkelig ta meg sammen i dette nye året... Å komme i den vekta jeg alltid har drømt om..
Prøver å sette sammen en ukes meny... men det er ikke så lett.. har jo en ukes meny i boka den første uka, men så når jeg skal finne på noe selv, sliter jeg litt med å finne på variert for å ikke bli lei..

Noe som jeg syns er rart er at jeg blir lett kvalm av egg?? Skjønner ikke det. Det er liksom bare på morningen, ellers på dagen går det greit med egg..

Noen som har et forslag på en ukesmeny?
Lurer på hvordan dette skal gå...

__________________
Delmål 1: 100 kg. Delmål 2: 95 kg. Delmål 3: 90 kg.. Osv..


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLLJb1x/]
Lilly01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 09:58   #10
cillesnuppa
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 123
cillesnuppa har en fantastisk aura rundt segcillesnuppa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei meg nå....

God jul til deg! Her er tre linker til noen som kan gi deg inspirasjon! Det er ingen grunn til at ikke akkurat DU skal klare dette! bruk julen til å lese, planlegge og visualisere
www.kostdoktorn.se
www.lifezone.se
http://annajdjacobsson.wordpress.com/
Lykke til!

__________________
Min blogg: www.fristendelavkarbo.wordpress.com
cillesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 22:49   #11
bondetuppa
Medlem
 
bondetuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Haugalandet
Alder: 48
Innlegg: 226
bondetuppa er ny på veien

Sv: Lei meg nå ...

Velkommen og lykke til
Sitat Lilly01:
"Noe som jeg syns er rart er at jeg blir lett kvalm av egg?? Skjønner ikke det. Det er liksom bare på morningen, ellers på dagen går det greit med egg.."
Hvis jeg ofte har speilegg til frokost blir jeg kvalm

__________________
Sterkest er den person som heller vinner over seg selv enn andre (lao-tze)
bondetuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - uten gluten og melkeproteiner. Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 11:50   #12
Lilly01
Juniormedlem
 
Lilly01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
Lilly01 er på en erverdig vei

Sv: Lei meg nå ...

Opprinnelig lagt inn av bondetuppa, her.

Velkommen og lykke til
Sitat Lilly01:
"Noe som jeg syns er rart er at jeg blir lett kvalm av egg?? Skjønner ikke det. Det er liksom bare på morningen, ellers på dagen går det greit med egg.."
Hvis jeg ofte har speilegg til frokost blir jeg kvalm




Er det noe annet å spise til frokost da?? Har inntrykk av at alle på ketolyse spiser bare egg til frokost.. Noen forslag??

__________________
Delmål 1: 100 kg. Delmål 2: 95 kg. Delmål 3: 90 kg.. Osv..


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLLJb1x/]
Lilly01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 12:11   #13
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Lei meg nå ...

Spiser ikke egg overhodet jeg, utenom de som er gjemt bort inni f.eks sprø pizzabunn. Osteknekkis går det endel av, enda godt jeg tåler meieriprodukter.. Ellers spiser jeg f.eks røkt lakt innrullet i skiver med ost, et salatblad rullet rundt f.eks rekesalat, et stykke brie.. Mye som er nammers

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 12:13   #14
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei meg nå ...

Du kan jo spise et stort utvalg mat utenom egg...

http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:01   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lei meg nå ...

Denne tråden er genial!

Masse gode ideer til blant annet frokost!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 11:46   #16
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Lei meg nå ...

jeg greier heller ikke så mye egg..
Bruker fiberrik solsikke ( 3 karber pr.skive) med pålegg på til frokost.

Drikker du farris nå til å begynne med ? hjelper mor bivirkninger, og evt. kvalme

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 12:17   #17
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lei meg nå ...

Vil bare skyte inn at FiberRik/kornprodukter ikke er Ketolysemat Finnes en del lovlige alternativer i oppskriftsdelen av forumet
Lykke til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 12:25   #18
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Lei meg nå ...

fiberrik solsikke kan godt brukes som ketolysemat, hvis man regner inn de tre karbene som er pr.skive.
Jeg har da vært i ketose+ gått ned 15 kg selv om jeg har spist fiberrik solsikke til frokost.
Går helt fint, samt at min mage hadde det helt fint med det

Torkil sier også at det er helt greit. ref: andre tråder her på forum+ inne på ketolyseforumet.

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no