Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Blir dette nok fett da??

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-10, 08:49   #1
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Blir dette nok fett da??

Har slitt med å få i meg nok fett siden jeg begynte i forrige uke og denne uka har vekta stått heeelt stille.. Mistenker at det skyldes at jeg ikke får i meg nok fett så i dag har jeg spist 2 spiseskjeer olivenolje før frokost.. Trodde ALDRI jeg skulle klare det for jeg blir kvalm av fett men det gikk forbausende bra - var bare å bestemme seg og gjøre det fort fort fort og svelge ned masse vann etterpå.. Så da blir spørsmålet - om jeg gjør dette før hvert måltid og i tillegg bruker smør, fløte og seterrømme der jeg kan (pluss fett kjøtt osv ) vil det bli nok da?
Kjenner på kroppen at noe "ikke stemmer" for jeg har ikke den varme gode følelsen jeg hadde i kroppen i uke 1 når jeg var flinkere til å få i meg fett... Har vært i ketose hele tiden...
I tillegg må jeg nok ut å gå daglig så i dag blir det å laste masse god musikk på mp3 spillern og så ut og gå!!!

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:46   #2
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Blir dette nok fett da??

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke tenker så mye over hvor mye fett jeg har i meg hver dag. Bruker meierismør til steking, spiser fet ost, rømme og fløte i matlagingen. Nå har jeg vært gjennom en runde ketolyse tidligere, så jeg er vel vant med å bruke en del fett som finnes i mat, og bruker kjøttdeig, rent kjøtt med fett som f.eks. koteletter, fet fisk, bacon osv til mat.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 12:36   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Blir dette nok fett da??

I likhet med Max synes jeg ikke det er så vanskelig å få i meg fett - en ekstra smørklatt her og der, fløtesaus, ostegrateng, nakkekoteletter, kjøttdeig, egg med majones eller bacon, avocado, nøtter, etc. Shotte olje har jeg aldri følt behov for, men det hender jeg tar litt cocosa i te/kaffe fordi jeg liker det

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 13:34   #4
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Blir dette nok fett da??

Kjenner at kroppen "varmer" litt ekstra nå så jeg tror faktisk det funker!!!!! Har også vært ute og gått en lang tur i dag!.. Vekta vil vise om det har funka.....

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når blir det for mye fett? Paris Lavkarbo generelt 8 22-08-09 18:47
Når blir det for mye fett? Søster Spørsmål og svar 6 22-05-08 21:59
Dette blir spennende! Safir Ketolysekuren 9 10-10-07 22:31
Blir man slankere av dette her: Tidligere bruker Fysisk og mental helse 11 14-08-05 19:46
Blir dette riktig..? Cecilia Lavkarbo generelt 4 12-03-05 00:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no