Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Augustskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-08-11, 14:44   #26
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Det viktigste er at du er fornøyd. Det er ikke alle andre som skal være fornøyd med din tatovering, men DU
Tribal er ikke helt for meg, jeg har tatoveringer som betyr noe for meg. Men det kan det jo for all del hende at en tribal gjør også

Ser hva du mener! Jeg er veldig fornøyd med den, uten at den betyr noe sånn storartet, annet enn at jeg ser på den som kroppskunst! Jeg har tatt den mellom skulderbladene for at den kan skjules av håret, og er noe man ikke ser hele tiden. I tillegg så bryr jeg meg katta om hva folk mener om tribal, jeg tok den fordi jeg hadde lyst på den!
Jeg tenker nok at når jeg får tatt navnet mitt på håndleddet, vil den ha en annen betydning. Det er navnet mitt, det vil aldri endre seg og det var et navn jeg fikk av mine foreldre.

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 14:51   #27
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

Ser hva du mener! Jeg er veldig fornøyd med den, uten at den betyr noe sånn storartet, annet enn at jeg ser på den som kroppskunst! Jeg har tatt den mellom skulderbladene for at den kan skjules av håret, og er noe man ikke ser hele tiden. I tillegg så bryr jeg meg katta om hva folk mener om tribal, jeg tok den fordi jeg hadde lyst på den!
Jeg tenker nok at når jeg får tatt navnet mitt på håndleddet, vil den ha en annen betydning. Det er navnet mitt, det vil aldri endre seg og det var et navn jeg fikk av mine foreldre.

Folk har forskjellige og til tider personlige grunner for å tatovere seg, det viktigste er at de liker det de tatoverer selv. Har en gammel klassevenninne som fikk tatovert noe som symboliserte litt forskjellig for henne, men var mange som kritiserte den. Jeg sa til henne at hun ikke skulle bry seg, og tenke at det var hun som skulle like den, andre folk var ikke så viktig... Etter at hun innsåg det har hun tatt en til

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 14:54   #28
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Folk har forskjellige og til tider personlige grunner for å tatovere seg, det viktigste er at de liker det de tatoverer selv. Har en gammel klassevenninne som fikk tatovert noe som symboliserte litt forskjellig for henne, men var mange som kritiserte den. Jeg sa til henne at hun ikke skulle bry seg, og tenke at det var hun som skulle like den, andre folk var ikke så viktig... Etter at hun innsåg det har hun tatt en til

Så sant så sant! Kjenner et par stykker jeg og, som angrer på sin og prøver å tatovere over og lage noe nytt ut av den. Så fremt det går, så for all del. Men jeg venta i mange år før jeg tatoverte meg, nettopp for å ikke angre på noe jeg tok som 16 åring etter jeg passerte 25! Jeg var 23 da jeg tok min, og er vel fyllt 28 når jeg tar neste - OM jeg når delmålet mitt!

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 22:28   #29
MsSparrow
Juniormedlem
 
MsSparrow sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 29
MsSparrow er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Kjenner en del jeg også som angrer på sine tattoveringer som de tok når de var ganske unge. De to jeg har betyr noe for meg, den ene er stjernetegnet mitt og den andre er en delfin. Så den 3. må bety noe for meg den også. Men som dere sier så må vi nå målene våre først.

Da har jeg gjennomført første dag på lavkarbo og det gikk ikke så vært syns jeg. Har ikke følt noe sultfølelse og har nå lagt inn alt jeg har spist på diett.no og der kom de fram til at jeg har spist 10.39g kbh. I tillegg har jeg drukket over 2 liter med vann!

__________________
MsSparrows vei mot et lettere liv.
Første mål: 20 kg innen 01.12.11
Min journal.

MsSparrow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 22:32   #30
ciamor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 43
ciamor er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

Men jeg venta i mange år før jeg tatoverte meg, nettopp for å ikke angre på noe jeg tok som 16 åring etter jeg passerte 25! Jeg var 23 da jeg tok min, og er vel fyllt 28 når jeg tar neste - OM jeg når delmålet mitt!

Jeg venta også i mange år før jeg endelig tok min første. Jeg var 24 da jeg fikk en svale tatovert på innsiden av venstre håndledd.
Hadde jeg gjort det da jeg var 17 så hadde jeg hatt en samling av skorpioner, delfiner. ankh'er og symse kinesiske symboler......

__________________


post tenebras, lux.


ciamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 22:36   #31
ciamor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 43
ciamor er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MsSparrow, her.

og den andre er en delfin.

Såg va du hadde skrevet rett før min oppramsing. Jaja, hver sin smak.

__________________


post tenebras, lux.



Sist redigert av ciamor : 02-08-11 kl 22:39. Årsak: skrev etter i stedet for før
ciamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 22:41   #32
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MsSparrow, her.

Kjenner en del jeg også som angrer på sine tattoveringer som de tok når de var ganske unge. De to jeg har betyr noe for meg, den ene er stjernetegnet mitt og den andre er en delfin. Så den 3. må bety noe for meg den også. Men som dere sier så må vi nå målene våre først.

Da har jeg gjennomført første dag på lavkarbo og det gikk ikke så vært syns jeg. Har ikke følt noe sultfølelse og har nå lagt inn alt jeg har spist på diett.no og der kom de fram til at jeg har spist 10.39g kbh. I tillegg har jeg drukket over 2 liter med vann!

Ja, mange som gjerne tar en tatovering bare å få ta, i den alderen og som da angrer seinere. Det er noe som skal være på kroppen din for resten av livet, og bør være rimelig gjennomtenkt!
Stjernetegntatovering kunne jeg også tenkt meg, og jeg ville hatt den på halsen/mot nakken.

Høres veldig bra ut at første dag er gjennomført, og jeg får ikke sagt det nok: Det er himmelsk med en slankekur hvor man IKKE er sulten!

Opprinnelig lagt inn av ciamor, her.

Jeg venta også i mange år før jeg endelig tok min første. Jeg var 24 da jeg fikk en svale tatovert på innsiden av venstre håndledd.
Hadde jeg gjort det da jeg var 17 så hadde jeg hatt en samling av skorpioner, delfiner. ankh'er og symse kinesiske symboler......

Hehe, helt sant. Jeg hadde også hatt mange ting som delfiner, roser og sist men ikke minst, kinesisketegn!
Høres flott ut den tatoveringen din!

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 22:54   #33
MsSparrow
Juniormedlem
 
MsSparrow sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 29
MsSparrow er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ciamor, her.

Såg va du hadde skrevet rett før min oppramsing. Jaja, hver sin smak.

Hehe...jeg har alltid likt delfiner, og gjør det enda. Syns de er så utrolig fasinerende, smarte og fine. Men som du sier, hver sin smak.

Albertina: Ja det er himmelsk og ikke være sulten 24/7. I like it!

__________________
MsSparrows vei mot et lettere liv.
Første mål: 20 kg innen 01.12.11
Min journal.

MsSparrow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 10:03   #34
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Eg har aldri vore heilt typen for tatoveringar. Trur nok ikkje eg ville hatt det, men kjærasten min har 2 og tenker på å få seg ein 3., og det står han jo fritt til. Men damenavn skal han nok ikkje tatovere inn meir, nei, det føles nok ikkje fullt så riktig å ha namnet på eksen på arma lenger som den gongen det vart gjort

Likevel så har eg tenkt tanken på om eg skulle, kva ville eg vald og kor ville eg plassert det hen - men til sjuande og sist så er eg nok mest for midlertidige kunstverk på dette gamle skinnet mitt. Hennatatoveringar og kroppsmaling og sånt.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 12:00   #35
ciamor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 43
ciamor er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

det føles nok ikkje fullt så riktig å ha namnet på eksen på arma lenger som den gongen det vart gjort

Tsk, tsk! Alle vet jo at å tatovere navn til kjæreste betyr døden på forholdet. Du får be han tatovere noe over..

Hennatatoveringer er kjempefine! Jeg hadde bein og armer fulle da jeg kom hjem fra India en sommer, de varte godt over 2 uker også

__________________


post tenebras, lux.


ciamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 14:09   #36
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Kjenner at jeg kanskje begynner å komme i ketose igjen etter en lang tid. Svetter som bare det for tiden(er varmt i Oslo uansett, men svetter mye mer nå) og har begynt å få vondt i hodet. Prøver å drikke mye vann.

Ellers går kostholdet ganske bra. Er ikke sulten lengre, men må virkelig prøve å holde meg. Opplever søtsuger. Endte med å spise tunfisk i går for å fordøye suget.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 14:45   #37
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Kunne til tider tenkt meg å tatovere navnet til sambo, men vet det er litt teit... Så jeg gjør det ikke. Man vet jo aldri hva som skjer i fremtiden.
Men jeg har så lyst på flere tatoveringer... Tror kanskje jeg skal ønske meg gavekort til bursdag eller noe sånt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 14:49   #38
ciamor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 43
ciamor er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Kunne til tider tenkt meg å tatovere navnet til sambo, men vet det er litt teit... Så jeg gjør det ikke. Man vet jo aldri hva som skjer i fremtiden.

Du kan jo tatovere noe som symboliserer dere... noe av en sangtekst, et dyr/objekt som betyr noe. Da gjelder ikke "forbannelsen" - har jeg bestemt.

__________________


post tenebras, lux.


ciamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 15:20   #39
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Enig der, altså. Eit symbol er bra. Noko som er meiningsfullt for de to, men ikkje nødvendigvis andre Da skjønner ikkje Ulykka kven ho skal gå etter, og så kan ein trives med det dersom... på trass av forholdsreglane...

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 18:12   #40
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Kunne til tider tenkt meg å tatovere navnet til sambo, men vet det er litt teit... Så jeg gjør det ikke. Man vet jo aldri hva som skjer i fremtiden.
Men jeg har så lyst på flere tatoveringer... Tror kanskje jeg skal ønske meg gavekort til bursdag eller noe sånt.


Jeg personlig har aldri vært fan av å tatovere navnet på partner, man vet jo aldri hva som skjer. Broren min tatoverte forbokstaven i navnet til kjæresten sin på håndleddet, og det er samme forbokstav som i navnet hans. Og det er jo det han sier nå flere år etter de ble slutt, at tatoveringa symboliserer hans navn, og ikke hennes - selvom jeg som storesøster vet bedre! hehehe!

Opprinnelig lagt inn av ciamor, her.

Du kan jo tatovere noe som symboliserer dere... noe av en sangtekst, et dyr/objekt som betyr noe. Da gjelder ikke "forbannelsen" - har jeg bestemt.

Det er en mulighet, selvom man gjerne vil forbinde den teksten til han, om det skulle bli slutt!

Jeg må bare fortelle at jeg har veiedag i dag, og vekta viste ned 1,6 kilo! Jeg veier meg en gang i uka.

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 18:34   #41
ciamor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 43
ciamor er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

Det er en mulighet, selvom man gjerne vil forbinde den teksten til han, om det skulle bli slutt!

Joda! Men kanskje ikke like...rett oppi trynet? :P

Sitat:

Jeg må bare fortelle at jeg har veiedag i dag, og vekta viste ned 1,6 kilo! Jeg veier meg en gang i uka.

Gratulerer!

__________________


post tenebras, lux.


ciamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 20:19   #42
Lilleslem
Medlem
 
Lilleslem sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 164
Lilleslem er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Skal på harrytur til Sverige. Hva er lurt i forhold til oris å handle av lavkarboprodukter der?

__________________



]
Lilleslem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 22:12   #43
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MsSparrow, her.

den andre er en delfin.

Jeg må bare spørre hvor du har den. På 90-tallet var det flere som tatoverte delfin som liksom hoppet over navlen. Ikke så værst helt til de ble gravide....


Jeg har det greske tegnet for stjernetegnet mitt på ankelen, men skal få frisket den opp. Var ikke så flink han som tatoverte den...
Når jeg er ferdig med å amme skal jeg tatovere stjernetegnet til sønnen min, og så har jeg veldig lyst på kattepote-avtrykk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 23:41   #44
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Lilleslem, her.

Skal på harrytur til Sverige. Hva er lurt i forhold til oris å handle av lavkarboprodukter der?

Her er en tråd som omhandler nettopp dette! Håper du finner tips der

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 00:01   #45
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ciamor, her.


Gratulerer!

Takk! Dette er moro! Håper bare ikke nedturen blir veldig står om/når jeg stagnerer da..

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg må bare spørre hvor du har den. På 90-tallet var det flere som tatoverte delfin som liksom hoppet over navlen. Ikke så værst helt til de ble gravide....


Jeg har det greske tegnet for stjernetegnet mitt på ankelen, men skal få frisket den opp. Var ikke så flink han som tatoverte den...
Når jeg er ferdig med å amme skal jeg tatovere stjernetegnet til sønnen min, og så har jeg veldig lyst på kattepote-avtrykk.

Husker jeg hadde lyst på en delfin på puppen, liksom hoppende ut av BH`en. Var vel 15-16 da. Merker at den dag i dag hadde jeg angra, spesielt på plasseringen.

Stjernetegn er flott! Det er noe som aldri vil forandre seg.

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 03:18   #46
MsSparrow
Juniormedlem
 
MsSparrow sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 29
MsSparrow er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

Jeg må bare fortelle at jeg har veiedag i dag, og vekta viste ned 1,6 kilo! Jeg veier meg en gang i uka.

Så bra! Flink du har vært!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg må bare spørre hvor du har den. På 90-tallet var det flere som tatoverte delfin som liksom hoppet over navlen. Ikke så værst helt til de ble gravide....

Jeg har den på overarma...så ingen hoppende delfin på magen her nei. Tror det hadde vært vanskelig å tattovere noe på deigemagen min.

__________________
MsSparrows vei mot et lettere liv.
Første mål: 20 kg innen 01.12.11
Min journal.

MsSparrow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 07:23   #47
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg syns tatoveringer er fint hvis de ikke er for store. Har ingen selv for jeg er alt for pysete og har sprøyteskrekk, men hvis jeg skulle tørre en dag vil jeg ha noe som symboliserer barna mine.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 07:24   #48
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

Jeg må bare fortelle at jeg har veiedag i dag, og vekta viste ned 1,6 kilo! Jeg veier meg en gang i uka.

Gratulerer!! Så flink du er.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 09:38   #49
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg skal tatovere et garnøste og strikkepinner ved ankelen, men må gjøre unna noen åreknuteoperasjoner først.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 10:04   #50
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Slenger meg med her jeg... Tror dette er en tråd som passer meg For det første har jeg 28,6 kg å ta av, og for det andre er jeg lidenskapelig opptatt av tattoo

Tok av 10 kg fra januar til april, men reiste til USA i 14 dager og da ble det så vanskelig å hente seg inn igjen når jeg kom tilbake..

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no