Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Pizza med "ekte" bunn!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-06, 14:50   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Pizza med "ekte" bunn!

Jeg fant denne på et amerikansk lavkarboforum, og alle var helt imponert over hvor "ekte" skorpen/bunnen smakte! Brukeren la ut et bilde også, og siden det er copyright på bilder så tør jeg ikke legge det direkte ut, så dere må nok regge dere om dere vil se bilde av pizzaen. Den ser jo helt ekte ut!

http://forum.lowcarber.org/gallery/s...?i=19711&c=504

http://forum.lowcarber.org/gallery/s...?i=19738&c=504



Istedetfor pannekakemix var det ei som brukte soyamel og sa det ble kjempegodt allikevel, men siden jeg ikke helt klarer å stole på det så vil jeg prøve med Atkins bakemix.

Sitat:

Process enough pork rinds to make 2 cups "flour" in food processor. Set aside in a bowl.

In food processor I then added the following:

4 eggs
1/2 cup half & half
4 oz cream cheese
1/2 tsp minced garlic
1/2 cup mozzarella cheese
1/2 cup parmesan
dash of salt
oregano, basil

process all of that and then add back into it the pork rinds and I then added 3 tablespoons Atkins pancake mix - process again.
I greased a cookie sheet and then poured this mixture into it - spread it out evenly and baked it at 400 for about 15 - 20 minutes or until it was golden brown.
Then used about 1/2 cup pizza sauce and topped it with taco meat and cheese - broiled it until the cheese melted.
WONDERFUL. The crust was like CRUST and was so good.
This made 14 nice squares of pizza. 2pcs were all we needed to be satisfied.
I will actually be using this same recipe for the crust and adding some more cheese to it and then cutting it into slices for bread.

Total carb for the entire pizza = 23.5, 14 slices ~ 1.67 carbs per slice!!

Men hva er half & half?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 15:13   #2
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Sitat:

Men hva er half & half?

halvparten av hver

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 15:17   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Opprinnelig lagt inn av hede

halvparten av hver

hede

Av hva? Sånn jeg forstår det så er det et amerikansk produkt som heter det, men hva bruker jeg istedetfor?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 15:26   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Håper noen kan svare før om et par timer, for da skal jeg i butikken.

Nille?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 15:29   #5
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Hmmm... lurer på om det er en slags melk/fløteblanding som selges "over there"... Bare en liten stemme i hodet som sa meg det, og nå googlet jeg på flere oppskrifter med det, og det er definitivt et melkeprodukt (brukes bl a i en vaniljesaus og en kaffedrikk).

Så da kan du sikkert bruke fløte

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 15:32   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Da prøver jeg med fløte ja. Tusen takk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 15:43   #7
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Kan du oversette til norsk når du har prøvd den Iset?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 15:44   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Jepp will do.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 17:34   #9
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jepp will do.

Kanon. Håper det smaker like godt som det ser ut.. hehe

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 17:35   #10
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

pork rinds?? Baconsvor??? I pizza? *megikkeforstå*Eller er det no anna?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 17:48   #11
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

ÅÅh. Som jeg savner pizza. Denne må du bare fortelle om når du får laget den, om den var noe god osv.

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 20:58   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Har prøvd denne og den ble bare laget en gang her i huset. Huffameg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 23:32   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Er det sant? Bummer... :/

Den der Deep dish quichen, er den veldig god? Så bilde av den på forumet og syns den SÅ veldig digg ut.

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-05-06, 08:32   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Den der Deep dish quichen, er den veldig god? Så bilde av den på forumet og syns den SÅ veldig digg ut.

den har jeg posta her tidligere, med tillatelse fra Donald (har posta før og etter bilde av han og her jeg ...)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-05-06, 10:30   #15
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Jeg holder meg til min pizzabunn laget av AQQ og en 1/4 pakker gjær, litt vann og en dæsj salt.

Den er seig å kevle ut, men den smaker pizzabunn. Især om man tilsetter deigen litt hvitløk, oregano og basillikum.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-05-06, 12:26   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Nille: hehe jeg tviler ikke på at du har tillatelse altså. Jeg husker du postet den oppskriten her for lenge siden, tenkte bare å høre om den VAR noe særlig for jeg lager den hehe.

Fjonken: nææh? Det må jeg prøve!

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-05-06, 12:30   #17
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Posta oppskriften her på forumet et sted. Men bruk mindre mel enn jeg har oppgitt. Jeg tok det for gitt at 100 g AQQ tilsvarer 100 g hvetemel, men det gjør det jo ikke.. Så ta 75 g pr 100 g i steden og juster med vann..
Porsjonen kan med fordel lages større. Sånn som det står blir bunnen ganske liten. Og bruk bare 1/4 pakke gjær. Ikke 25-50 som det står i oppskriften.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 00:22   #18
Miroslav
Medlem
 
Miroslav sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Los Angeles
Alder: 52
Innlegg: 98
Miroslav er ny på veien

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Håper noen kan svare før om et par timer, for da skal jeg i butikken.

Nille?

Flere timer forsent kan jeg fortelle at half & half er noeyaktig halvparten melk halvparten floete, Dette kan du mikse til selv saa lett som en plett.

Miroslav er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-05-06, 17:26   #19
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

jammen; pork rinds da???

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 11-05-06, 18:26   #20
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Opprinnelig lagt inn av luringen

jammen; pork rinds da???

Det er baconcrisp eller baconsvor eller hva det nå heter !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-05-06, 22:53   #21
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Når man først skal spise pizza er det bare ekte høy GI/høy karbo hvetemel som gjelder. Nytter ikke å lage falsk pizza som skal både være sunn og spiselig.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-05-06, 23:10   #22
3 barn i nord
Juniormedlem
 
3 barn i nord sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Innlegg: 30
3 barn i nord er på en erverdig vei

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

det er sant! men man kan kutte hele bunnen og bare spise fyllet.... det er godt. steik med masse ost ca 30 min. nydelig!!! er foresten ny her, masse nyttig å lese.

__________________
3 barn i nord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 15-05-06, 00:29   #23
Solvei
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Det går an å bruke lit store champinjonghatter som bunn. Ta vekk stilken, snu dem og legg dem utover papiret. Fyll på med det du liker og stek! Det er lurt å bruke ost i skiver ellers blir det mye søl.

  Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 12:32   #24
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det er baconcrisp eller baconsvor eller hva det nå heter !

Var det jeg trodde ja...men i pizzabunnen??? underlig påfunn...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:29   #25
Kiira
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 8
Kiira er på en erverdig vei

Sv: Pizza med "ekte" bunn!!!!

Opprinnelig lagt inn av Fjonken, her.

Jeg holder meg til min pizzabunn laget av AQQ og en 1/4 pakker gjær, litt vann og en dæsj salt.

Den er seig å kevle ut, men den smaker pizzabunn. Især om man tilsetter deigen litt hvitløk, oregano og basillikum.


Noen som kan fortelle meg hva AQQ er?

Kiira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
OE Pizza med kun 11 gr karbo for en normalt stor pizza! Ziggy Optimal Ernæring 42 02-09-10 11:33
Pizza uten bunn Marasmus Middag 4 01-08-09 22:12
Kjempegod pizza uten bunn Gabben Lunsj 6 22-04-09 15:06
Pizza og hvitløkselskere: forsøk Rustica pizza! Anka Middag 31 05-02-09 22:08
Pizza Bunn Valnøtt Middag 13 11-06-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no