Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Ullabullas lappeboller

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-07, 14:18   #51
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Ullabullas lappeboller

Jeg er ikke så veldig fornøyd med mitt i aluminium (?) fra Ikea. Alt setter seg fast selv om jeg smører med olje eller smør.

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 15:27   #52
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av Isalien, her.

Jeg er ikke så veldig fornøyd med mitt i aluminium (?) fra Ikea. Alt setter seg fast selv om jeg smører med olje eller smør.

Men, men.... du bruker vel papirformer i tillegg...?

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Silikon mener du?
De er geniale spør du meg.

Sikkert de samme, ja. Fleksible, altså.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 18:00   #53
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Men, men.... du bruker vel papirformer i tillegg...?

Hvis jeg gjør det sitter det ikke fast nei...

Men jeg trodde liksom det ikke var nødvendig sånn egentlig? For hvis man har papirformer så er jo det egentlig nok?

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 19:17   #54
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ullabullas lappeboller

Hm, nå blir jeg glad for at jeg ikke har Ikea-muffinsform. Den fra Clas Ohlsson har slippbelegg. Jeg hverken smører den eller sprayer med olje, og baksten slipper uten noe søl.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 20:33   #55
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Men, men.... du bruker vel papirformer i tillegg...?

Man behøver vel ikke papirformer i tillegg når man har sånn aluminiums form?? Hva skal det være godt for med en sånn form da egentlig?? Da kunne man jo bare satt papirformene på brettet.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 12:50   #56
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ullabullas lappeboller

Hepp! NÅ har jeg kjøpt aluformer på Classe!
Skal prøve å lag disse i dag, men tror jeg skal teste med soyaprotein. Gidder altså ikke å gå helt til Oslo City i regnet

Gir tilbakemelding om det funker!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 13:02   #57
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hepp! NÅ har jeg kjøpt aluformer på Classe!

Aluformer?? Jeg kjøpte ett brett jeg da, med 12 rom for muffins. Det hadde slipebelegg, og så veldig fint ut. Jeg skal teste det i kveld, og komme tilbake med resultat.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 13:11   #58
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Aluformer?? Jeg kjøpte ett brett jeg da, med 12 rom for muffins. Det hadde slipebelegg, og så veldig fint ut. Jeg skal teste det i kveld, og komme tilbake med resultat.

ALuFORM da, flisespikker, Hehe, nei, jeg så de med tolv også, men jeg kjøpte en form med seks, som var ekstra store. Legger til bilde.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg aluformer.jpg (225,7 KB, 12 visninger)
__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:09   #59
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

ALuFORM da, flisespikker, Hehe, nei, jeg så de med tolv også, men jeg kjøpte en form med seks, som var ekstra store. Legger til bilde.

Da har vi kjøpt omtrent det samme da. Jeg kjøpte som sagt den med 12. Jeg prøvde den i dag. Bakte Ullabullaboller. Det var noe annet enn de papirformene jeg hadde ja. Ikke noe problem med å få løs bollene denne gangen. Kjempefornøyd!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 15:13   #60
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Da har vi kjøpt omtrent det samme da. Jeg kjøpte som sagt den med 12. Jeg prøvde den i dag. Bakte Ullabullaboller. Det var noe annet enn de papirformene jeg hadde ja. Ikke noe problem med å få løs bollene denne gangen. Kjempefornøyd!

Bra bra! Om jeg bare får rompa i gir nå, så skal jeg prøve å bake dem også. Skal skal! Er så spent!

Som sagt så kommer jeg med rapport om hvordan det går med soyaproteinet. Synes bismaken er ubetydelig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 18:32   #61
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ullabullas lappeboller

OK! Nå står de i ovnen, og lukter herlich!
Men ti stykker a, Ullabulla? Jeg fikk fire og en halv i muffinsformene mine, men kan hende de blir ganske store da...

Kommer med rapport når de er prøvesmakt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 21:52   #62
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

OK! Nå står de i ovnen, og lukter herlich!
Men ti stykker a, Ullabulla? Jeg fikk fire og en halv i muffinsformene mine, men kan hende de blir ganske store da...

Kommer med rapport når de er prøvesmakt!

Jeg har samme brettet. Fikk 6 halvfulle. Eller kansje enda mindre i hvert rom før de stekes. De blir ikke så høye når de er ferdigstekt. Hever bra og så synker de litt.

Sånne store amerikanske muffins bruker jeg skjære i 3, ikke i 2. Det blir som 3 tynne, små brødskiver. Med masse pålegg og meierismør føler jeg at en slik stor muffins er et virkelig måltid.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:07   #63
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Ullabullas lappeboller

nå har jeg også falt for fristelsen å lage disse.
men jeg gjorde et par forandringer, hadde 4 egg istedenfor tre, bare fordi det mine egg var litt små.
og istedenfor 50g med soya flokker, så hadde jeg 20g med soyaflokker og 20g med havrekli.
og jeg laga de som søte boller. jeg hadde litt kanel og litt kardemomme oppi, samt splenda og sukrin.

jeg hadde de i små papir muffins former, og fikk 17 stk.

er spent på resultatet


Sist redigert av Siljevanilje : 01-07-07 kl 11:30. Årsak: jeg bare tulla litt jeg..
Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:24   #64
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Ullabullas lappeboller

Jeg har også prøvd meg på disse idag - med litt forandring:

3 egg
150 g cc
1 box Snøfrisk naturell
30 gr. linfrø
50 gr gresskarfrø (salte, ristede)
1 ts natron
3 ts johannes......
litt salt

Brukte kunn 6 store mufinsformer - nestegang skal jeg bruke 10, for det este over kanten gitt - stekte dem i 20 min. De ble litt rå i midten syns jeg - håper de blir bedre dersom jeg tar litt mindre røre i hver form neste gang!!

Men smaken var helt grei den - var litt redd for at de skulle smake "geite" men det gjorde de ikke. Har nå spist en med fenalår på (delte den i to og hadde den en liten runde i brød-risteren) - nam, nam. Kommer nok til å bake disse flere ganger - greit å ha med seg i veska - og på strann'a!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 15:38   #65
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ullabullas lappeboller

Knuser dere ingrediensene i en mikser??..:cottage cheese'en og soyaflokene??

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 16:31   #66
Ullabulla
Medlem
 
Ullabulla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bærum
Innlegg: 203
Ullabulla er ny på veien

Sv: Ullabullas lappeboller

Jeg bruker vispen i røremaskinen - knuser ikke noe på forhånd.

Ullabulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 17:34   #67
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ullabullas lappeboller

OK.....da jeg lagde de,knuste jeg nemlig ingenting..kjørte det ikke i maskin heller...


Men det skal jeg gjøre neste gang!
Må bare kjøpe meg kjøkkenmaskin først...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 22:56   #68
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ullabullas lappeboller

Den aluformen jeg kjøpte på Skeidar fungerte kjempefint! Bollene ble luftigere og bedre denne gangen! Veldig fornøyd ja!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 00:49   #69
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ullabullas lappeboller

Jeg likte bollene veldig godt, selv om de ble litt svampaktige. Men det er vel sånn med de fleste lavkarbobrød-greier.

MEN! Jeg må bare spørre, for et par timer etter at jeg hadde spist dem, så ble jeg så oppblåst som jeg ikke har vært på lenge! Jeg så ut som om jeg skulle føde når som helst! Det ga seg etter noen timer, men var veldig ubehagelig mens det sto på!
Så jeg lurer på om noen andre har opplevd det samme med disse bollene?
Skal nevnes at jeg brukte samme mengde soyaprotein i stedet for soyaflokker. Vet ikke om det skal ha noe å si?!?!?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 10:57   #70
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Man behøver vel ikke papirformer i tillegg når man har sånn aluminiums form?? Hva skal det være godt for med en sånn form da egentlig?? Da kunne man jo bare satt papirformene på brettet.

Min erfaring er at papirformene holder formen da, og det gjør de ikke ellers, de bare flyter utover. Så jeg bruker papirformer oppi, ja - det falt meg ikke inn å bruke uten.

Men hver sin lyst!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 11:04   #71
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ullabullas lappeboller

Ingen som har kjent noe rart i magen av bollene?`Vil elimininere meg fram til hva som årsaket det. Veldig ubehagelig...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 13:56   #72
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Ingen som har kjent noe rart i magen av bollene?`Vil elimininere meg fram til hva som årsaket det. Veldig ubehagelig...

Nope.. og jeg spiste 4 stykker på bussen fra Oslo til Gøteborg

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 14:37   #73
Stella
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Innlegg: 106
Stella er på en erverdig vei

Sv: Ullabullas lappeboller

Spielberger soyaflak kan også købes på ica maxi.
Nogen som vet hvor jeg kan få johannesbrødkjernemel? Har prøvd to helsekost uten held

Stella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 14:52   #74
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Ullabullas lappeboller

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Ingen som har kjent noe rart i magen av bollene?`Vil elimininere meg fram til hva som årsaket det. Veldig ubehagelig...



Vel, jeg er ikke sikker på om det var bollene eller atkinsbaren som gjorde det, men jeg ble fryktelig oppblåst en dag, og da var det bare det jeg hadde spist.
Tror nok helst det var atkinsen som gjorde utslaget.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 16:09   #75
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Ullabullas lappeboller

Disse var supergode!

Men er det meninga at dem skal være litt "klissete" inni? Stekte dem i 30 minutter faktisk. Men jeg regna nesten med at det var pga kremosten og cottage cheesen at dem ble slik?

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no