Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Giftermål i juni 2012

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-11, 19:04   #51
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Giftermål i juni 2012

Jeg er fortsatt med i planleggingen!

Vi har plutselig litt mer penger til bryllupet enn planlagt, og har bestemt oss for å kjøre catering, i stedet for koldtbord. Litt dyrere ja, men også godt å få alt ferdig - mindre å stresse over og bekymre seg for.
Ellers sitter vi med gjestelisten, har talt opp de sikre, og må finne et sted å sette grensen. Har problemer på hvertfall et sted - Det er en jeg for all del ikke vil ha i bryllupet mitt, men vi kan tenke oss å invitere alle de andre søsknene. Eller bare halvparten (de er 4), men vil gjerne ha barna til den andre vi evt dropper, der. Og det går vel kanskje ikke? Blææææh. Den personen jeg ikke vil ha der er av typen som drikker aaaaalt for mye, og, er man heldig - sovner. Er man ikke heldig, ypper til slåsskamp. Det vil jeg ikke ha noe av.
Noen andre med sånne dilemmaer?

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 11:22   #52
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Jeg er fortsatt med i planleggingen!

Vi har plutselig litt mer penger til bryllupet enn planlagt, og har bestemt oss for å kjøre catering, i stedet for koldtbord. Litt dyrere ja, men også godt å få alt ferdig - mindre å stresse over og bekymre seg for.
Ellers sitter vi med gjestelisten, har talt opp de sikre, og må finne et sted å sette grensen. Har problemer på hvertfall et sted - Det er en jeg for all del ikke vil ha i bryllupet mitt, men vi kan tenke oss å invitere alle de andre søsknene. Eller bare halvparten (de er 4), men vil gjerne ha barna til den andre vi evt dropper, der. Og det går vel kanskje ikke? Blææææh. Den personen jeg ikke vil ha der er av typen som drikker aaaaalt for mye, og, er man heldig - sovner. Er man ikke heldig, ypper til slåsskamp. Det vil jeg ikke ha noe av.
Noen andre med sånne dilemmaer?

Jeg har også litt problemer med gjestelisten. Vet ikke helt hvor jeg skal sette grensen. Blir alltid litt sånn "hvis jeg inviterer han, må jeg invitere han også"..

Ellers har jeg kjøpt meg brudekjole på fredag!!!

Verdens nydeligste kjole!!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 15:11   #53
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Jeg har også litt problemer med gjestelisten. Vet ikke helt hvor jeg skal sette grensen. Blir alltid litt sånn "hvis jeg inviterer han, må jeg invitere han også"..

Ellers har jeg kjøpt meg brudekjole på fredag!!!

Verdens nydeligste kjole!!

Ohh, grattis med kjole! Har fortsatt ikke peiling på hva jeg skal velge, har flere mulige alternativer hva stil angår, sliter med valgets kvaler... Kan jeg spørre om stil du har valgt? Og priskategori...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 15:20   #54
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Giftermål i juni 2012

Mmmm, blir sulten bare jeg tenker på det, vi har har funnet mat til festen. Skal bestille alt ferdig, så blir det mindre for oss å bekymre oss for. Tror det blir greit. Melon og sprø skinke til forrett, helstekt indrefilet med grønnsaker og sopp til hovedrett, og sjokolade- og mangomousse, med mangosaus, til dessert. Ikke lavkarbo, men det var ikke planen heller. Den dagen skal jeg spise nøyaktig det jeg har lyst på! Rett og slett! De hos cateringen virket veldig serviceinnstilte, og veldig behjelpelige med f.eks. vinvalg og mengdeberegning.
Kake har vi noen alternative leverandører til, og har kontrollert at de kjører ut til der vi skal være.

Alkohol til festen har vi begynt å fylle opp med, har plutselig begynt å fylle spritkvoten når vi drar til Sverige.

Alt i alt føler jeg vel egentlig at vi er i rute, selv om tiden går veldig, veldig fort...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:15   #55
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Giftermål i juni 2012

Morsom tråd. Lite spørsmål. Sender dere ut regning til gjestene etter festen, evt i forkant av festen på la oss si kuvertpris 350,- pr stk? Eller er dette litt sånn bak mål siden dere inviterer til bryllup?

  Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:40   #56
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Morsom tråd. Lite spørsmål. Sender dere ut regning til gjestene etter festen, evt i forkant av festen på la oss si kuvertpris 350,- pr stk? Eller er dette litt sånn bak mål siden dere inviterer til bryllup?


Haha, nei. Vi sender ikke ut regninger til gjestene. Vi betaler hele sulamitten!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:42   #57
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Ohh, grattis med kjole! Har fortsatt ikke peiling på hva jeg skal velge, har flere mulige alternativer hva stil angår, sliter med valgets kvaler... Kan jeg spørre om stil du har valgt? Og priskategori...



Min kjole har en veldig ren stil. Enkel og moderne! Det var virkelig drømmekjolen, så når jeg fikk vite prisen så ble jeg veldig glad. Hadde satt av 12-13 tusen til kjole. Den jeg kjøpte kostet bare 8000

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:42   #58
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Morsom tråd. Lite spørsmål. Sender dere ut regning til gjestene etter festen, evt i forkant av festen på la oss si kuvertpris 350,- pr stk? Eller er dette litt sånn bak mål siden dere inviterer til bryllup?

Jeg har satt opp et grovt budsjett, og plusset på litt ekstra, så jeg er garantert å holde meg innenfor. Inkludert i budsjettet har jeg regnet på de antall timer vi bruker på å planlegge bryllupet, og satt en god timeslønn på det. Så er det delt på antall gjester vi har tenkt å invitere. Legger selvfølgelig på litt ekstra pr. kuvert, er jo ikke sikkert alle kan komme, så vi må ha litt buffer. Vi sender ut invitasjon om kort tid, med bindende påmelding. Litt etter at vi har fått svar på dem, sender vi ut en faktura til hver person. I og med at vi har bindende påmelding har de bare å betale. Har selvfølgelig kontakt med en torpedo, i fall noen skulle ha "dårlig råd"... Vi har også kontaktet et finansieringsselskap, så her er det i grunn ikke noe som heter gyldig unnskyldning.

Det samme finansieringsselskapet er behjelpelige hvis folk sliter med å betale bryllupsgavene vi har på ønskelisten vår. Vi forventer ordentlige gaver, vi har tross alt brukt mye tid på planleggingen av bryllupet. For sikkerhets skyld sjekker vi verdiene på gavene i etterkant, og kontrollerer det opp mot skattelistene. Står det ikke i forhold, så vet jeg om noen som ikke blir invitert i mitt neste bryllup ja!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:43   #59
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Min kjole har en veldig ren stil. Enkel og moderne! Det var virkelig drømmekjolen, så når jeg fikk vite prisen så ble jeg veldig glad. Hadde satt av 12-13 tusen til kjole. Den jeg kjøpte kostet bare 8000

Tøft. Regner med at du legger ut bilde når alt er vel overstått! Så godt å bli positivt overrasket over pris. Har du kjøpt alt utstyret og? Går vel med litt på sko, undertøy, korsett o.l...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:44   #60
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Jeg har satt opp et grovt budsjett, og plusset på litt ekstra, så jeg er garantert å holde meg innenfor. Inkludert i budsjettet har jeg regnet på de antall timer vi bruker på å planlegge bryllupet, og satt en god timeslønn på det. Så er det delt på antall gjester vi har tenkt å invitere. Legger selvfølgelig på litt ekstra pr. kuvert, er jo ikke sikkert alle kan komme, så vi må ha litt buffer. Vi sender ut invitasjon om kort tid, med bindende påmelding. Litt etter at vi har fått svar på dem, sender vi ut en faktura til hver person. I og med at vi har bindende påmelding har de bare å betale. Har selvfølgelig kontakt med en torpedo, i fall noen skulle ha "dårlig råd"... Vi har også kontaktet et finansieringsselskap, så her er det i grunn ikke noe som heter gyldig unnskyldning.

Det samme finansieringsselskapet er behjelpelige hvis folk sliter med å betale bryllupsgavene vi har på ønskelisten vår. Vi forventer ordentlige gaver, vi har tross alt brukt mye tid på planleggingen av bryllupet. For sikkerhets skyld sjekker vi verdiene på gavene i etterkant, og kontrollerer det opp mot skattelistene. Står det ikke i forhold, så vet jeg om noen som ikke blir invitert i mitt neste bryllup ja!


Ha ha ha ha


Jeg ler meg i hjel! Takk for dagens latter.

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:46   #61
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Tøft. Regner med at du legger ut bilde når alt er vel overstått! Så godt å bli positivt overrasket over pris. Har du kjøpt alt utstyret og? Går vel med litt på sko, undertøy, korsett o.l...

Ja, det skal jeg selvsagt gjøre

Nei, har ikke funnet noe mer enn kjolen enda. Tar det litt etterhvert.

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:50   #62
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Haha, nei. Vi sender ikke ut regninger til gjestene. Vi betaler hele sulamitten!

Vi ble nemlig invitert til bryllup til et søskenbarn av kona. Sammen med invitasjonen var det lagt ved en giro for innbetaling av kuvertpris på 350,- pr pers......

Vi ble temmelig målløse, før jeg blei forbanna over makan til frekkhet. Men som de sa, uten å gjøre det på den måten så hadde de ikke råd til å gifte seg.....

Vi gikk IKKE i bryllupet. Jeg nekter plent å betale for meg i et bryllup, så det er bra ikke du skal gjøre det på denne måten

  Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:51   #63
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Jeg har satt opp et grovt budsjett, og plusset på litt ekstra, så jeg er garantert å holde meg innenfor. Inkludert i budsjettet har jeg regnet på de antall timer vi bruker på å planlegge bryllupet, og satt en god timeslønn på det. Så er det delt på antall gjester vi har tenkt å invitere. Legger selvfølgelig på litt ekstra pr. kuvert, er jo ikke sikkert alle kan komme, så vi må ha litt buffer. Vi sender ut invitasjon om kort tid, med bindende påmelding. Litt etter at vi har fått svar på dem, sender vi ut en faktura til hver person. I og med at vi har bindende påmelding har de bare å betale. Har selvfølgelig kontakt med en torpedo, i fall noen skulle ha "dårlig råd"... Vi har også kontaktet et finansieringsselskap, så her er det i grunn ikke noe som heter gyldig unnskyldning.

Det samme finansieringsselskapet er behjelpelige hvis folk sliter med å betale bryllupsgavene vi har på ønskelisten vår. Vi forventer ordentlige gaver, vi har tross alt brukt mye tid på planleggingen av bryllupet. For sikkerhets skyld sjekker vi verdiene på gavene i etterkant, og kontrollerer det opp mot skattelistene. Står det ikke i forhold, så vet jeg om noen som ikke blir invitert i mitt neste bryllup ja!

hahaha, dette ga en god latter.
men seriøst, vi opplevde dette (ikke riktig så ekstremt som du sier her) i et bryllup i egen familie....

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 15:05   #64
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Giftermål i juni 2012

Noen fremgang her? I morgen er det akkurat 2 måneder til vi gifter oss. Jeg har veldig mye igjen å gjøre, og nervene begynner virkelig å komme.

De største tingene er i orden:

-Kjole
-Kirke
-Lokalet (Inkluderer egentlig alt for festen)
-Toastmaster
-Fotograf
-Frisør
-Sminkør
-Bryllupsreise

Men det er fremdeles veldig mye på min laaaange liste som gjenstår..

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 15:30   #65
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Giftermål i juni 2012

Lykke til med siste innspurt, det går nok bra dette supah! Tips: Skriv inn hvilke av punktene du vil ta fatt på, den og den dagen i en egen bryllupsplanlegger, eller på en vanlig kalender-den måneden som er igjen nå

Hypah, man ber ikke gjestene betale for å komme i bryllup-da venter man til man KAN betale alt selv. Vi tok faktisk opp lån for å gjennomføre vårt drømmebryllup, gjestene skal virkelig IKKE betale!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 15:52   #66
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Giftermål i juni 2012

Jeg kan godt tenke meg at alle som kommer i MITT bryllup har med seg en liten matrett istedet for gaver. Vi har alt vi trenger og spleiselag i matveien kan være like kjekt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 10:03   #67
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Giftermål i juni 2012

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg kan godt tenke meg at alle som kommer i MITT bryllup har med seg en liten matrett istedet for gaver. Vi har alt vi trenger og spleiselag i matveien kan være like kjekt.

Mulig jeg er litt på jordet her nå (kanskje helt feil jorde også), men skal du gifte deg Kanutten ???????

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012 FakeSmile Eurodiett 12 02-01-11 14:05
Realistisk med vektreduksjon på 15 kg til 17.juni?? litemeg Lavkarbo generelt 3 11-03-10 13:09
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no