Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Augustskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-11, 21:22   #126
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

åååh

Jeg trengte en klem! Takk, Vaskeklut Og en stortilbake!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 23:04   #127
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

ÅÅÅH!!! Jeg er så lykkelig! For første gang på ...MANGEMANGE år! Jeg må bare få det ut noen plass Jeg har fått meg mannebein Han er bare så ... så.. BRA! åh.

Og for de som liker nerdegreier: jeg har i tillegg bestilt meg en mini-pc! Rettere sagt en slik en. Og så måtte jeg jo ha en folder til, og da ble det en slik en

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 23:55   #128
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

::: plystre :::

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 00:45   #129
gvm82
Medlem
 
gvm82 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ryfylke
Innlegg: 92
gvm82 er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Flytta for ei tid tilbake til ein bitteliten plass der alle kjenner alle. Eg kjente omtrent ingen frå før av, og vett av erfaring at det er ikkje alltid lika lett å komma inn i slike "samfunn".
Men nå er eg så glad, for alle har vore heilt topp her. Eg blir bedd med dei andre damene i bygda på klubb, kino og fest, og eg følar det som om dei verkeleg har lyst til at eg ska trivast her. Eg er så glad

__________________
Har du en hage og et bibliotek, da mangler du intet. (Marcus Tullius Cicero)
gvm82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 03:44   #130
MsSparrow
Juniormedlem
 
MsSparrow sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 29
MsSparrow er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

ÅÅÅH!!! Jeg er så lykkelig! For første gang på ...MANGEMANGE år! Jeg må bare få det ut noen plass Jeg har fått meg mannebein Han er bare så ... så.. BRA! åh.

Så hyggelig å høre! Deilig når man finner noen man trives sammen med!

Opprinnelig lagt inn av gvm82, her.

Flytta for ei tid tilbake til ein bitteliten plass der alle kjenner alle. Eg kjente omtrent ingen frå før av, og vett av erfaring at det er ikkje alltid lika lett å komma inn i slike "samfunn".
Men nå er eg så glad, for alle har vore heilt topp her. Eg blir bedd med dei andre damene i bygda på klubb, kino og fest, og eg følar det som om dei verkeleg har lyst til at eg ska trivast her. Eg er så glad

Godt med en fin velkomst! Alt blir så mye lettere. Håper det fortsetter sånn!

Jeg har hatt ei helg der jeg virkelig skeiet ut. Det var på lørdagen, fest og fanteri sammen med gode venner vil nok vises på vekta denne uka her. Men var flink på søndag, selv om formen var laber. Så nå er det bare å fortsette.

__________________
MsSparrows vei mot et lettere liv.
Første mål: 20 kg innen 01.12.11
Min journal.

MsSparrow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 07:23   #131
volvojenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: oppland
Innlegg: 32
volvojenta er på en erverdig vei
Thumbs down

Sv: Augustskravletråden 30+

Isj og æsj!

Skulle på vekta i går etter at det er over to uker siden , og den viser akurat samme tall som sist! Skjønner ingenting. Har ikke skeiet ut med hverken sjokolade eller potetgull.
gikk inn på diett.no og la inn ca det jeg spiste i løpet av dagen i går, det viste seg at jeg får for lite sink, kan det ha noe med saken å gjøre?
Har da virkelig merket at ei bukse har blitt romsligere så dette var nedtur!
Godt å få det ut blant dere andre nybegynnere, jeg startet i slutten av juli og gikk ned to kilo første uka og trodde dermed at jeg var godt i gang.. Er vel for tidlig å nå et "platå" etter to uker???
Ja, ja, jeg får bare holde på for det er ikke vanskelig å la være ris, pasta og poteter. Har ikke sug etter sukker heller.
Skal vente ei uke med å veie meg så får vi se da.

Sukk!

volvojenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 09:43   #132
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av volvojenta, her.

Har da virkelig merket at ei bukse har blitt romsligere så dette var nedtur!

Er ikke cm like viktig som vekt da? Ser ut som du ser deg litt vel blind på vekta...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 12:31   #133
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

ÅÅÅH!!! Jeg er så lykkelig! For første gang på ...MANGEMANGE år! Jeg må bare få det ut noen plass Jeg har fått meg mannebein Han er bare så ... så.. BRA! åh.

Og for de som liker nerdegreier: jeg har i tillegg bestilt meg en mini-pc! Rettere sagt en slik en. Og så måtte jeg jo ha en folder til, og da ble det en slik en

Grattis

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 12:35   #134
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av volvojenta, her.

Isj og æsj!

Skulle på vekta i går etter at det er over to uker siden , og den viser akurat samme tall som sist! Skjønner ingenting. Har ikke skeiet ut med hverken sjokolade eller potetgull.
gikk inn på diett.no og la inn ca det jeg spiste i løpet av dagen i går, det viste seg at jeg får for lite sink, kan det ha noe med saken å gjøre?
Har da virkelig merket at ei bukse har blitt romsligere så dette var nedtur!
Godt å få det ut blant dere andre nybegynnere, jeg startet i slutten av juli og gikk ned to kilo første uka og trodde dermed at jeg var godt i gang.. Er vel for tidlig å nå et "platå" etter to uker???
Ja, ja, jeg får bare holde på for det er ikke vanskelig å la være ris, pasta og poteter. Har ikke sug etter sukker heller.
Skal vente ei uke med å veie meg så får vi se da.

Sukk!

Synes det nesten er viktigere med målene jeg da. For det kan man SE
Her går kiloene i rykk og napp, men har nå gått ned ca 6 kg siden jeg begynte for noen uker siden. Og det er jo et under, såmm som jeg har spist etter jeg begynte på lavkarbo

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 12:40   #135
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Grattis

Takk Det er så fint og flott å være meg akkurat nå

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 12:51   #136
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

huff, får så dårlig samvittighet når jeg aldri er her nesten!

Idag har jeg faktisk ett års dag som lavkarber, weehuuu

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 15:59   #137
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

wrææææææææææl


oooh, spennende asså.
fikk brev fra Porsgrunn idag..

Time til sammtale/undersøkelse mandag 12.09.2011 kl 09.00
duuu å du å jeg gleder meg, men er såå spent på om jeg veier lite nok.. er jo ikke nådd bmi grensa enda.. å håper viiirkelig at jeg klarer 2 - 3 kg innen 12 september. magler bare rett over 1 kg til bmi grensa, men vil helst være litt under den å liksom.
ååå det kiler i magen bare jeg tenker på det altså hehe.. wee..

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 17:56   #138
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

wrææææææææææl


oooh, spennende asså.
fikk brev fra Porsgrunn idag..

Time til sammtale/undersøkelse mandag 12.09.2011 kl 09.00
duuu å du å jeg gleder meg, men er såå spent på om jeg veier lite nok.. er jo ikke nådd bmi grensa enda.. å håper viiirkelig at jeg klarer 2 - 3 kg innen 12 september. magler bare rett over 1 kg til bmi grensa, men vil helst være litt under den å liksom.
ååå det kiler i magen bare jeg tenker på det altså hehe.. wee..

Jeg har nylig kasta meg på denne tråden og lurer bare på hva er det med Porsgrunn?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 19:38   #139
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Litt rart, men så meg sjøl i speilet istad, på leting etter min fiende elveblesten, og syntes jeg så tynnere ut. Sånn helt plutselig. Tenkte at det kan jo ikke stemme. Så fram med målebånd. Og tre cm mindre under brystet, to rundt mitt største, som er hofte-mage parti. Og jeg ser helt tydelig at mye av haka mi har forsvinni
Men snodig da, så fort

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 20:06   #140
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

http://nadjasin.blogg.no/ Har skrevet ett lite innlegg om mitt år med lavkarbo!

Hadde vært morro om dere stakk innom

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 20:16   #141
ciamor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 43
ciamor er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg har nylig kasta meg på denne tråden og lurer bare på hva er det med Porsgrunn?

Det lurer jeg også på!

__________________


post tenebras, lux.


ciamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 22:09   #142
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Da skulle de ha klikka på wææææææææææææææææææl og fulgt linken
Kjempespennande, mizzim!

Min formiddag var forferdeleg. Eg har hatt det ganske ok på det kurset eg er på, er saman med ein fin gjeng. Men i dag måtte vi gjennom kartlegging av ferdigheter i lesing, skriving og matematikk. Det har eg gjort ein gong før for nokre år sidan, og det var ei ubehageleg oppleving, men i dag var det rett og slett grusomt.

Eg har ikkje problem med norsk, men eg kortslutta på matematikken, og blei sittande og skjelve og gråte da eg ikkje klarte å rekne ut eit enkelt substraksjonsstykke. Blei tatt tilbake til det eg så hendig har "gløymd" frå angstanfall på eksamen og sånn. Det positive i dag er i alle fall at eg ikkje sprang hylande ut av klasserommet med påfølgande tur til psykologen. (Og det er bra, for eg har ingen lenger, dessverre.) Men uff. Påminning om at eg har litt å jobbe med, her, om eg har tenkt å endeleg kome med gjennom eit studium. Har mislyktes mange nok gongar no.

Er det andre som har problem - ikkje først og framst med matematikk, men med meistring av tankar og kjensler i ein slik stress-situasjon? Eg har nok eit problem med umenneskeleg høge krav til meg sjølv og kanskje eit for stort fokus på uviktige detaljar. Eg vart til dømes sittande etter testen og tenke på korleis eg hadde satt ring rundt svaralternativa i ei oppgåve i staden for å sette strek under, slik det stod i teksten. Og korleis det mangla 2 komma i ei oppgåve der vi hadde blitt bedt om å sette inn manglande punktum. Det forstyrra meg slik... teksten berre skreik etter å få komma, men det hadde jo ikkje oppgåva bedt om. Det var ikkje det som var viktig der.

Eg var kjempesliten i ettermiddag... Glad eg ikkje treng å dra inn tidleg på kurs i morgon.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 22:31   #143
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

http://nadjasin.blogg.no/ Har skrevet ett lite innlegg om mitt år med lavkarbo!

Hadde vært morro om dere stakk innom

Flott blogg

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 09:59   #144
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Zillah: i morgen begynner jeg selv på skole etter å ha ventet lenge på muligheten. Merker jeg er litt nervøs for blant annet hvem jeg havner i klasse med og hvordan overgangen blir. MEN; dette har jeg hatt så ekstremt lyst til så lenge, og motivasjonen er skyhøy, så jeg har rett og slett bare bestemt meg for at dette skal jeg klare. Jeg er et ordentlig stabeist, så når jeg har bestemt meg for noe så gjennomfører jeg. Om du ikke er fullt så sta som meg, men tenker at du skal klare det likevel, så har du nok helt rett i at du kommer til å klare det
Håper jeg sovner tidlig i kveld og er opplagt og klar til i morgen

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 10:47   #145
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Porsgrunn skal hjelpe oss å få en baby. vi har vært prøvere i snart 6 år å vårt største ønske er en baby.

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 11:17   #146
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

vårt største ønske er en baby.

Prøv å fokusere på andre områder i livet også. For mye fokus kun på det kan være det lille som gjør det vanskelig

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 18:23   #147
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Prøv å fokusere på andre områder i livet også. For mye fokus kun på det kan være det lille som gjør det vanskelig

nei, det er ikke det lille elstra som gjør det vanskelig. har vært prøver ei 6 år, er ufrivillig barneløse fordi jeg har pcos å ikke får eggløsning..
så hjelper ikke å ikke fokusere på det, da skjer det bare ikke noe, for det kommer ikke egg uten hormon behandlinger.
nå skal vi inn til prøverør da..

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 19:01   #148
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

for det kommer ikke egg uten hormon behandlinger.

Det fikk jeg beskjed om også. Og eggstokkene var stappfulle av cyster. Hadde hverken regelmessig mens eller eggløsning. Så la jeg om til lavkarbo, begynte med akupunktur og vips var jeg helt uventet gravid. Selv om jeg noen år før fikk beskjed om at jeg sannsynligvis ikke kunne bli det og hvertfall ikke uten tunge hormonbehandlinger.
Det jeg mente var at om det er det eneste du klarer å tenke på vil det skape ekstra stress i kroppen, og stress hindrer graviditet minst like mye som hormontrøbbel gjør. Så om du klarer å finne andre ting å glede deg over vil du kunne senke stressnivået og bedre sjansene.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 20:34   #149
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

ja men det har jeg. nå gleder mjeg meg over vekt tap vær uke, jeg er ny gift å stor koser meg
jeg skal kanskje begynne på fotograf skole.. så har myye å glede meg over.. tenker egentlig lite på baby for tiden.. har lakt det på is før vi skulle til porsgrunn.. å nå har vi fått time der 12 september, til info møte.. wee

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 23:33   #150
Katta66
Medlem
 
Katta66 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 141
Katta66 er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Mizzim; det høres kjempespennende ut, ønsker deg all mulig lykke til og håper det gir de resultater du ønsker

Zillah; det der hørtes ikke noe godt ut. Skjønner dette har en historie for din del og det er nok vanskelig å havne i situasjoner du tidligere har opplevd som vanskelige. Sender deg en god

Jeg trodde denne tråden var for de over 30 år jeg, men der tok jeg feil. Jaja, beklager

Katta66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no